Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Oferty na lato - Koszystaj z pięknej pogody za mniej
Niestety, ale ten produkt został wyprzedany. Z przyjemnością poinformujemy Cię, gdy będzie znów dostępny. Proszę zostawić swój adres e-mail.
Shimano

Shimano GRX Di2 ST-RX815/BR-RX810 Hamulec tarczowy Przednie koło, black/grey (2020)

ID: 1007981
1.669 zł
1.580 zł
- 89 zł
Zawiera podatek VAT, darmowa wysyłka
Brak w magazynie
Chcę być informowany, gdy ten artykuł będzie znów dostępny.

Przenieś do Ulubionych
  • 30 dni na zwrot towaru
  • Darmowa małych części wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 550 Marek
Szczegóły produktu

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

SHIMANO GRX - BADAJ DALEJ
Zaprojektowany do jazdy po wyboistych torach, przez żwir i błoto, dzięki czemu możesz dotrzeć tam, gdzie chcesz iść komfortowo i bez stresu i osiągnąć to wyjątkowe uczucie wydajności. Pierwsza grupa komponentów opracowanych przez Shimano do jazdy po żwirze. Zamiast mówić żwirom, czego potrzebują, twórcy Shimano zapytali ich, czego chcą. Shimano słuchał przez dwa lata i spędził niezliczoną ilość godzin rozmawiając z entuzjastami Gravela z całego świata. Jeździli po zakurzonych i żwirowych drogach i wąskich ścieżkach, skrzyżowanych potokach i górskich przełęczach, aby dowiedzieć się, jak może wyglądać grupa Shimano Gravel. Rezultat tych wszystkich podróży, a także nowych przyjaźni? Najpierw Gravel Alliance firmy Shimano, a teraz Shimano GRX - pierwsza na świecie seria z elementami opracowanymi specjalnie dla żwiru.

Celem nie jest zdominowanie sceny żwirowej ani zmiana jej kierunku. Shimano nie chciał odkryć koła na nowo. Inżynierowie z Shimano uwielbiają Gravelna takim, jaki jest. Shimano chciał po prostu dać tobie i twoim przyjaciołom możliwość jazdy w sposób, jaki chcesz z nową grupą komponentów. A GRX tak robi.

I wreszcie, co nie mniej ważne, programiści mieli na myśli grupę Shimano GRX, która zapewni najwyższą wydajność w wyścigach po żwirze, oferując jednocześnie opcje, które sprawią, że będzie ona przystępna dla świadomych kosztów jeźdźców. Wyznaczając te cele konstrukcyjne, Shimano opracował elementy, które nadają się również do jazdy na rowerze przełajowym, rowerowych przygód i prawie każdej podobnej dyscypliny. Krótko mówiąc, Shimano GRX jest najlepszym na świecie sposobem na swobodne poruszanie się i odkrywanie nowego terytorium na rowerze szutrowym.

E-TUBE
Dzięki połączeniom "plug & play" platformy E-TUBE oraz bezprzewodowym połączeniom D-FLY, łatwiej niż kiedykolwiek jest sprawdzić stan systemu i zastosować niestandardowe ustawienia dla komponentów DI2 i SHIMANO STEPS z komputerem, tabletem lub smartfonem. 
Funkcje takie jak SHIMANO SYNCHRONIZED SHIFT mogą być regulowane bezprzewodowo poprzez Bluetooth podczas jazdy. Przy każdym uruchomieniu przeprowadzane jest automatyczne sprawdzanie aktualizacji oprogramowania sprzętowego, aby upewnić się, że na wszystkich komponentach jest uruchomiona aktualna wersja. Aplikacje na PC, smartfony i tablety ułatwiają szybką diagnozę usterek i upraszczają proces naprawy. E-Tube oferuje przyjemną wizualną konwersję danych z jazdy SHIMANO STEPS w czasie rzeczywistym na Twoim smartfonie.

SEIS - SHIMANO ELECTRONIC INTELLIGENT SYSTEM
Innowacyjny technologicznie, skomputeryzowany system przełączania oparty na koncepcji DI2 zwany SEIS (SHIMANO ELECTRONIC INTELLIGENT SYSTEM)
Innowacyjna technologia przełączania SEIS jest nadal oparta na SHIMANO INDEX SYSTEMIE (SIS), którego doskonała wydajność przełączania została udowodniona na przestrzeni wielu lat. Główna różnica pomiędzy systemami polega na tym, że proces przełączania nie jest już mechaniczny, lecz elektroniczny.
Ten elektroniczny system zmiany biegów został gruntownie przetestowany przez kilku profesjonalnych rowerzystów w ciągu ostatnich kilku lat we wszystkich możliwych warunkach, np. deszczu, błota, ekstremalnego zimna, na bruku, a nawet kombinacji tych czynników. Proces przełączania odbywa się poprzez proste naciśnięcie przycisku. Zmiana biegów nie wymaga żadnego wysiłku, co ma wyraźne zalety, ponieważ kierowca zawsze ma mocną przyczepność do kierownicy i może skoncentrować się na jeździe bez rozpraszania uwagi przez zmianę biegów. System zmiany biegów umożliwia precyzyjną i bezwysiłkową zmianę biegów w każdej sytuacji, nawet przy zimnych rękach lub gdy kierowca jest całkowicie wyczerpany. Również brudne lub rozciągnięte pociągi nie mogą mieć wpływu na wydajność przełączania, ponieważ sygnał przełączania jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie jak mechaniczne dźwignie DUAL CONTROL, dzięki czemu można łatwo przyzwyczaić się do SEIS.

PODWÓJNA DŹWIGNIA STERUJĄCA
DCL oznacza DUAL CONTROL LEVER. Posiada funkcje hamowania i przełączania oraz umożliwia łatwą obsługę. Lepsza ergonomia jest prawdopodobnie jeszcze ważniejsza dla wysokiego standardu niż dodatkowe tłumaczenia. Technologia nowych dźwigni zmiany biegów zapewnia stabilność technologii MTB i działa tak precyzyjnie i płynnie, że możliwa jest zmiana biegów zarówno z przodu jak i z tyłu za pomocą jednego palca. To jest naprawdę najważniejsze w SHIMANO TOTAL INTEGRATION. Aby to zrozumieć, trzeba po prostu samemu tego doświadczyć.
Podwójne dźwignie zmiany biegów/hamowania DURA-ACE, ULTEGRA i 105 zostały zoptymalizowane i posiadają teraz na przykład przegub o zredukowanej masie po wewnętrznej stronie mechanizmu zmiany biegów oraz zintegrowaną linkę zmiany biegów ułatwiającą sterowanie. Niezwykle kompaktowa budowa i wysoka precyzja wykonania poszczególnych części razem dają w efekcie niezrównaną szybkość przełączania.

REACH ADJUST
Dźwignia hamulca jest wyposażona w regulację szerokości uchwytu. Oznacza to, że klamka dostosowuje się do wielkości dłoni kierowcy, jego stylu jazdy lub osobistych preferencji.

SHIMANO SHADOW RD+
Shadow RD+ dla Shimano oznacza cichy napęd z dodatkowym stabilizatorem przerzutki tylnej, który redukuje uderzenia łańcucha, aby zapobiec jego odskoczeniu.

KRWAWIENIE JEDNOKIERUNKOWE
"ONE WAY BLEEDING" został opracowany, aby szybko i łatwo zapobiegać uwięzieniu powietrza w układzie hydraulicznym. Shimano zoptymalizował drogę przepływu płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie. Droga przewodzenia oleju mineralnego tylko w jednym kierunku, wraz z lejkiem do napełniania, umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.

TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i obniża np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również żebro chłodzące. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocków, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.

Dodatkowe informacje

  • ze zintegrowaną regulacją szerokości uchwytu i programowalnymi stopniami przełączania
  • Podniesiona osłona zapobiega niewspółosiowości i ześlizgiwaniu się
  • Wnęka na kciuk z tyłu zapobiega ześlizgiwaniu się do góry
  • Powierzchnia antypoślizgowa i powłoka dźwigni hamulca
  • Lepsza interwencja i wydajność hamulców
  • Wyższa oś dźwigni hamulca i wygięta dźwignia hamulca
  • Lepsza przyczepność i większe bezpieczeństwo na wyboistym terenie i na stromym terenie
  • Wyższa skuteczność hamowania zmniejsza zmęczenie podczas długich podróży
Wyposażenie
Przeznaczenie
rower wyścigowy  
Rodzaj
z połączeniem hamulców/przerzutek  
Wykonanie
przód  
Technologia hamulca
hydrauliczne  
Klamka hamulcowa
Dźwignia hamulca: Shimano GRX Di2 ST-RX815
Długość dźwigni hamulca: Cała ręka
Manetka
Technika łączenia: system elektroniczny
Kompatybilność: Dualcontrol
Zgodność: Shimano
Prawa dźwignia przerzutki: 11 biegowy
Zaciski hamulca
Nazwa: Shimano GRX BR-RX810
Hamulec przód: Flat Mount
Ilość łożysk przednich: 2
Hamulec tarczowy
Nazwa: Shimano SM-RT800  
Hamulce tarczowe
bez dysku  
Linka hamulcowa
Nazwa: Shimano SM-BH90-JK-SSR  
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy: Olej mineralny
Rodzaj oleju: Shimano
Kompatybilne okładziny hamulcowe
L03A Żywica m. Płetwy chłodzące  
Cechy szczególne
Servo Wave, wypełniony gotowy do montażu, regulowany, Ergonomicznie ukształtowana dźwignia, Dźwignia przeciwpoślizgowa
Materiał
Dźwignia: Aluminiowy zacisk hamulcowy: Aluminium  
Zakres dostawy
1 Shimano GRX Di2 ST-RX815 / BR-RX810 hamulec tarczowy VR  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2020
Numer produktu
1007981
Opinie klientów
Pomóż innym w podjęciu decyzji i bądź pierwszym klientem, który oceni ten produkt!

Masz pytania?
Obecnie nasza linia telefoniczna nie jest obsadzona
Przejdź do tematów pomocy
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 25 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes