Opis
Maxxis Ardent Opona składana 27.5" DualC TR EXO
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Agresywny wzór bieżnika na karkasach o dużej objętości, zaprojektowany tak, aby zapewnić dobrą trakcję, ale wystarczająco szybki dla zawodników. Duże blokowe ćwieki na ramionach wgryzają się w szybkie łuki z wieloma krawędziami. W środku profilu znajdują się skośne łączniki, które minimalizują opór toczenia.
Tubeless Ready (TR)
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z niższym ciśnieniem powietrza i dzięki temu mieć lepszą trakcję, opory toczenia są niższe niż w przypadku opon bezdętkowych, a tam, gdzie nie ma dętki, zmniejsza się również ryzyko przebicia. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe, ponieważ stopka jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest udany przy pierwszym napełnieniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich obręczach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami.
Ochrona EXO
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
Dwuskładnikowe
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na pasek bieżnikowy. Układ mieszanek jest planowany zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.
składany rdzeń koralikowy
Pierścienie wykonane z kevlaru lub innego włókna aramidowego również utrzymują opony bezpiecznie na feldze. Mniejsza waga i łatwość transportu dzięki małym rozmiarom opakowań to zalety.
Szczegóły
- Waga: 740 g (2,25"); 760 g (2,4")