Opis
Maxxis HighRoller II Opona składana 29x2,30" 3C MaxxTerra TR EXO
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
HighRoller II - konsekwentny dalszy rozwój prawdopodobnie
najbardziej znana i udana opona MTB ostatniej dekady.
Bardziej nowoczesny i agresywny - to jest HighRoller II. Otwarty
Projekt bieżnika wykopuje się głębiej w ziemi - a jednak
Niższy opór toczenia. Samooczyszczanie się jest jeszcze lepsze. Die
dokładna regulacja pozycji knagi daje bardzo dobre wyniki
przewidywalna obsługa z płynnymi przejściami przy skręcaniu w
Zakręty, a przy tym ogromny uścisk. Również trakcja podczas hamowania, zarówno
zarówno na prostych, jak i na łukach, korzysta z nowej konstrukcji. A
doskonały wybór na trudny technicznie teren.
Technologie:
3C MaxxTerra
Wersja freeride'owa opon 3C. Znacznie większa przyczepność i trakcja dzięki bardziej miękkim mieszankom, z dopuszczalnym oporem toczenia, dzięki czemu można również jeździć pod górę przed wielkim zjazdem, długa żywotność.
Tubeless Ready (TR)
Opony bezdętkowe
mają wiele zalet: można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza i mieć
w związku z tym lepsza trakcja, opór toczenia jest mniejszy niż w przypadku
A w przypadku braku węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Maxxis
Opony TR są lepiej przygotowane do montażu z mlekiem uszczelniającym niż
inne opony Tubeless Ready, ponieważ stopka jest w komplecie z
Gumowa warstwa pokryta, jak prawdziwa opona bezdętkowa UST.
Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest możliwy dla wszystkich obręczy, które spełniają standardowe wymiary
przy pierwszej inflacji i niewielkiej ilości płynu
udało się.
Ochrona EXO
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. To
jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. To gwarantuje, że
Osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
składany rdzeń koralikowy
Pierścienie wykonane z kewlaru lub innego włókna aramidowego również zachowują opony
bezpiecznie na obręczy. Niższa waga i łatwość transportu dzięki
małe rozmiary opakowań są zaletą.
najbardziej znana i udana opona MTB ostatniej dekady.
Bardziej nowoczesny i agresywny - to jest HighRoller II. Otwarty
Projekt bieżnika wykopuje się głębiej w ziemi - a jednak
Niższy opór toczenia. Samooczyszczanie się jest jeszcze lepsze. Die
dokładna regulacja pozycji knagi daje bardzo dobre wyniki
przewidywalna obsługa z płynnymi przejściami przy skręcaniu w
Zakręty, a przy tym ogromny uścisk. Również trakcja podczas hamowania, zarówno
zarówno na prostych, jak i na łukach, korzysta z nowej konstrukcji. A
doskonały wybór na trudny technicznie teren.
Technologie:
3C MaxxTerra
Wersja freeride'owa opon 3C. Znacznie większa przyczepność i trakcja dzięki bardziej miękkim mieszankom, z dopuszczalnym oporem toczenia, dzięki czemu można również jeździć pod górę przed wielkim zjazdem, długa żywotność.
Tubeless Ready (TR)
Opony bezdętkowe
mają wiele zalet: można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza i mieć
w związku z tym lepsza trakcja, opór toczenia jest mniejszy niż w przypadku
A w przypadku braku węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Maxxis
Opony TR są lepiej przygotowane do montażu z mlekiem uszczelniającym niż
inne opony Tubeless Ready, ponieważ stopka jest w komplecie z
Gumowa warstwa pokryta, jak prawdziwa opona bezdętkowa UST.
Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest możliwy dla wszystkich obręczy, które spełniają standardowe wymiary
przy pierwszej inflacji i niewielkiej ilości płynu
udało się.
Ochrona EXO
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. To
jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. To gwarantuje, że
Osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
składany rdzeń koralikowy
Pierścienie wykonane z kewlaru lub innego włókna aramidowego również zachowują opony
bezpiecznie na obręczy. Niższa waga i łatwość transportu dzięki
małe rozmiary opakowań są zaletą.
Szczegóły
- Opony All Mountain & Enduro
Pokaż wszystkie modele z tej serii Maxxis High Roller
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
All Mountain/Enduro, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rozmiar koła:
29 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
920,00 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość)::
29 x 2.30
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
58-622
Model:
opony zwijane
Wykonanie:
Tubeless Ready, EXO
Mieszanka gum:
3C MaxxTerra
Wysokość bieżnika:
60 TPI
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Funkcje
Właściwości:
Tubeless-Ready
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2024
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
359443
Numer artykułu producenta
967691-1079
EAN
4717784025926
Opinia klienta
Antek
Kozak opona
Oponę rozmiarze 29x2.3 założyłem na rower XC na przednie koło. Przesiadłem się z oryginalnie montowanego Schwalbe RapidRob.
Oponę zalałem mlekiem stans.
Pierwszy raz w życiu zakładałem tubeless i mimo tego bez problemu uszczelniłem nożną pompką samochodową z przejściówką na prestę.
Jakościowo jest super, pomiędzy RapidRob a HRII jest przepaść.
Specjalnie pojechałem testować na mokrych kamieniach i korzeniach, bo to był główny powód zmiany. Nie ślizga się, spore mokre kamienie po prostu przejeżdża na wprost. Ze wzdłużnych nierówności, np muld równoległych do koła, owszem ześlizguje się, bo inaczej się nie da, ale boczne klocki zapewniają, że jest to kontrolowany, bezpieczny ześlizg, a nie upadek prosto na glebę :)
Zjazdy po kamienistych drogach też są bardziej kontrolowane niż na kiepskich oponach.
Generalnie człowiek czuje się pewniej na rowerze wiedząc, że opona jest przewidywalna i, że można na niej polegać, co pozwala jechać szybciej daje więcej frajdy.
Na błocie dają radę i nieźle się czyszczą, ale nie jest to opona typowo na błoto po osie.
Po asfalcie daje fajny odgłos i jakoś bardzo zauważalnie dużych oporów toczenia nie zarejestrowałem. Należy jednak pamiętać, że takich opon nie kupuje się do jazdy po asfalcie.
O trwałości się nie wypowiem, bo opony mam od trzech tygodni.
Na pewno założę HRII nowego traila, którego będę miał początkiem września.
10.08.2018