Opis
SRAM Rival 22 Dźwignia hamulca / przerzutki zestaw, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
SRAM Rival 22 - przetestuj swoje limity
Twoje wymagania są nie mniejsze, ale inne. Nowa grupa SRAM Rival 22 zapewnia ogromną moc dla wielu rowerów i dyscyplin - czy to na asfaltowych lub szutrowych drogach, w wyścigach kolarskich lub triathlonach, w wyścigach szosowych lub podczas jazdy w nieznanym terenie. Rival 22 oferuje ergonomię, wydajność i technologie dla dopracowanych rowerzystów, na każde wyzwanie i do przekraczania granic. Wymagania stawiane rowerzystom różnią się od wymagań profesjonalistów, ale nie mniej ważne. Z każdą jazdą zmieniają się i rozwijają zgodnie z Twoimi osiągami. Nieważne, czy masz ochotę na wyścigi, czy na przygodę. Po co więc zadowalać się grupą zawodową w 75 procentach, skoro istnieje nowa grupa, która spełnia Twoje wymagania w 100 procentach?
Technologie:
DoubleTap
Z DoubleTap zmieniasz zmiany szybciej i łatwiej. Jest tylko jeden kierunek ruchu. Do włączenia wystarczy krótki zawór. Aby zmienić bieg na niższy, wystarczy nacisnąć dźwignię dalej w dół.
ErgoDynamika
Ta dźwignia hamulcowa składa się z trzech oddzielnych elementów i znacznie poprawi Twoje wrażenia z jazdy z dźwigniami SRAM DoubleTap. Dźwignia hamulca jest nieco dłuższa niż wcześniejsze dźwignie DoubleTap, dzięki czemu jest łatwiej dostępna z dolnych uchwytów kierownicy. Oddzielna regulacja szerokości uchwytu na dźwigni hamulca i dźwigni zmiany biegów może być szybko i łatwo dostosowana do każdego rozmiaru dłoni. Łącznik górny ma zupełnie nową konstrukcję o mniejszej średnicy, a dzięki ulepszonemu kształtowi jest łatwiejszy do opanowania i objęcia.
Regulacja szerokości szczęk
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca jest bardzo osobistą sprawą. Zawodnicy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, jak również unikalne rozmiary rąk i długości palców. Dzięki regulacji szerokości uchwytu, dźwignia może być łatwo regulowana w celu uzyskania maksymalnej kontroli jednym palcem.
Yaw
Klatka przerzutki czołowej obraca się i tym samym znajduje się w stałej relacji kątowej z łańcuchem. Technologia Yaw-technologia umożliwia bezobcinkowe przełączanie. Dzięki temu przejścia przesuwne są bardziej bezpośrednie i precyzyjne, a w połączeniu z nową czerwoną korbą i czerwonymi kółkami łańcuchowymi Yaw tworzy z łańcuchem idealną całość. Technologia Yaw-technologia umożliwia bezobcinkowe przełączanie. Przestawne przejścia są dzięki temu bardziej bezpośrednie i precyzyjne, a w połączeniu z nową korbą i kółkami łańcuchowymi RED, Yaw zapewnia niezrównaną wydajność podczas przestawiania do przodu.
ZeroLoss
ZeroLoss oznacza "zero strat". W przypadku użycia dźwigni zmiany biegów do zmiany biegu w górę lub w dół, linka jest natychmiast zwalniana, co zapewnia zerową utratę ruchu. Nie ma już czasu bezczynności, kiedy czekasz, aż sprzęt się włączy. Przekładnia jest wymieniana natychmiast i dokładnie.
Szczegóły
- zupełnie nowy design wewnątrz i na zewnątrz
- poprawiona ergonomia dla lepszej przyczepności palców i nowa dźwignia zmiany biegów dla większej przestrzeni na palce
- indywidualna regulacja szerokości chwytu
- Hamulec i dźwignia zmiany biegów wykonane z kutego aluminium
- mniejszy wysiłek