Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Lezyne Control Drive Pompka na naboje CO2, srebrny

ID: 393293

MSRP 140,99 zł
129,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki
    • niebieski/czarny
    • czarny
    • czerwony/czarny

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Lezyne Control Drive Pompka na naboje CO2, srebrny (glossy silver)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Kompaktowa głowica pompy CO2 wykonana w 100% z aluminium frezowanego CNC. Zawór z pokrętłem umożliwia precyzyjną kontrolę przepływu, głowica jest po prostu umieszczona bezpośrednio nad zaworami Presta lub Schrader i daje użytkownikowi pełną kontrolę nad ilością uwalnianego CO2 w każdym momencie. Kompatybilny tylko z kartridżami gwintowanymi i wyposażony w neoprenową tuleję chroniącą ręce przed zimnem podczas pompowania.

Konstrukcja aluminiowa

Aluminium jest wytrzymałym i lekkim materiałem. Dlatego Lezyne używa go do produkcji różnych precyzyjnych części pomp.

frezowane CNC
Elementy aluminiowe frezowane CNC do precyzyjnych i trwałych elementów.

Twin Slip Chuck
Głowica Twin Slip Chuck, która jest odpowiednia dla zaworów Presta i Schrader

Szczegóły

  • CNC frezowane, Wykończenia wewnętrzne z mosiądzu
  • z regulatorem ciśnienia
  • kompatybilny ze standardowymi wkładami CO2
Pokaż wszystkie modele z tej serii Lezyne Control Drive

Bezpieczeństwo produktu

Niebezpieczeństwo

W skrócie

Waga
Waga
16,00 g
Kompatybilne rodzaje zaworów
Kompatybilne rodzaje zaworów
Zawór samochodowy (AV), Zawór francuski (SV)

Sprzęt

Przeznaczenie
MTB dla początkujących/turystyczne, Maraton/Cross Country , All Mountain/Enduro, Downhill/Freeride, All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro, Dirt, Szosa, Cyclocross, Gravel, Endurance, Trekking, Podróż rowerowa , Cross, Rower na co dzień , Rower miejski , Jazda na rowerze na co dzień, Lifestyle / Single Speed, Sporty miejskie, Dojazdy do pracy, Dirt/BMX
Główne informacje
Typ:
pompka CO2
Głowa:
Głowica ślizgowa
Kompatybilne rodzaje zaworów:
Zawór samochodowy (AV), Zawór francuski (SV)
Materiał
Cylinder:
Aluminium
Wymiary
Waga:
16,00 g
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
1x pompka Lezyne CO2 Control Drive + 16g nabój CO2
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
393293
Numer artykułu producenta
1-C2-CTRLDR-V106
EAN
4712805982431

Wideo

Opinia klienta

5.0
9 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
9
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Lezyne Control Drive Pompka na naboje CO2, czarny
Manfred
Lezyne w Bikester Online Control Drive pompa CO2
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Mały i łatwy w obsłudze z zaworem sterującym.
19.04.2022
Lezyne Control Drive Pompka na naboje CO2, srebrny
Harald
Pompa Control Drive CO2 srebrna
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Górna pompka CO2, ładna i lekka, mała i poręczna, mieści się w każdej kieszeni węża.
28.05.2021
Lezyne Control Drive Pompka na naboje CO2, czerwony/czarny
Hanni
Rozwój zimna na zaworze jest krytyczny?
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Po pierwsze: jakość i precyzja pompy łącznie z mechaniką są doskonałe i niezawodne! - Pomysł jest dobry, aby uzyskać objętość w oponie szybko i łatwo, ale (moim zdaniem ->!): Rozwój zimno jest tak silny, że przynajmniej ręce się bardzo zimno i prawdopodobnie obszar gumy wokół zaworu jest zbyt zimno i staje się kruchy z ryzykiem pęknięcia węża?!? JEŚLI nie zatrzymujesz się i nie napełniasz w odstępach czasu, aby obszar zaworu mógł się ponownie nagrzać. Przynajmniej tak to zrobiłem i po ostatniej awarii wszystko poszło dobrze. Opona MTB była napełniona do akceptowalnego poziomu tak, że mogłem jechać 25 km do domu ... po tygodniu otwarty nabój wciąż był pod ciśnieniem. Ile nie wiem, ale wciąż jest w nim gaz do uzupełnienia. Nie wiem, czy wystarczy na drugą oponę.
29.04.2021