Opis
Maxxis Minion DHF Opona zwijana 27,5x2,50" 3C MaxxTerra TR EXO, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Prawdopodobnie najbardziej przejezdna i w ostatnich latach najbardziej udana opona zjazdowa na świecie. Minion DHF łączy w sobie sprawdzone elementy, takie jak knagi z ukosem, zapewniające niski opór toczenia i płynny bieg, z knagami z podłużnymi szczelinami, zapewniającymi bardziej chwytliwe krawędzie. Zapewnia to doskonałą stabilność w linii prostej i precyzyjne pokonywanie zakrętów. Jest to punkt odniesienia dla szybkich ścieżek, od enduro do twardego zjazdu. Minion DHF jest stale aktualizowany. Istnieją więc teraz także wersje z Maxxis TR (Tubeless Ready).
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to większą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe. Stopka opony Maxxis TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.
Ochrona EXO
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
Triple Compound
W Maxxis bieżnik 3C jest formowany z 3 różnych mieszanek gumowych w jednym kawałku i nie jest następnie montowany z dwóch pasków. Dlatego też bieżniki można kształtować dokładnie według wymagań danego modelu opony, optymalizując w ten sposób właściwości jezdne.
3C MaxxTerra
Odpowiednia mieszanka do opon enduro, downhillowych i freerideowych. Płynny bieg pod górę, jak również najlepsza przyczepność w dół zjazdu charakteryzują tę mieszankę, jak również długą żywotność.
Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.
Cechy szczególne
Wide Trail Casing