Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Shimano

Shimano Deore XT M8100 Hamulec tarczowy I-Spec EV Koło przednie, black (2020)

ID: 992768
608,99 zł
540 zł
- 11%
Zawiera podatek VAT, darmowa wysyłka
Przenieś do Ulubionych
  • 30 dni na zwrot towaru
  • Darmowa małych części wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 550 Marek
Szczegóły produktu

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Nowe komponenty XT wyznaczają zupełnie nowy standard jakości w sektorze MTB. Mocny dla efektywnego przenoszenia mocy i szybko reagującej siły hamowania. Dynamika z "Rider Tuned" 11-krotną kombinacją przekładu dla uzyskania doskonałej wydajności. Solidne i niezawodne nawet na najtrudniejszych szlakach.
Nowe hydrauliczne hamulce tarczowe doskonale wpisują się w linię grupy komponentów Deore XT. Zostały one opracowane tak, aby umożliwić agresywny styl jazdy nawet w najbardziej wymagającym terenie, a jednocześnie zapewnić rezerwy bezpieczeństwa. Aby to osiągnąć, nowe korki hamulcowe wykorzystują system zarządzania termicznego firmy Shimano Ice-Tech, który jest wykorzystywany przy projektowaniu zacisków hamulcowych, kompatybilnych tarcz hamulcowych i odpowiednich klocków hamulcowych.

Servo Wave
Dźwignia hamulca Servo-Wave na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy niewielkim skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.

I-Spec II
Dźwignie XT są kompatybilne z systemem I-Spec II, który umożliwia montaż dźwigni zmiany biegów i hamulców na kierownicy za pomocą tylko jednego zacisku, co daje większą swobodę w projektowaniu kokpitu, oszczędność wagi i poprawę ergonomii dzięki szerokiej gamie możliwości regulacji. Prosta konstrukcja z wąskim zaciskiem dźwigni hamulca. Więcej miejsca na kierownicy i schludny wygląd.

Wentylacja jednokierunkowa
Aby szybko i łatwo zapobiec przedostawaniu się powietrza do układu hydraulicznego, opracowano krwawienie jednokierunkowe. Shimano zoptymalizował drogę płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie, a jednokierunkowy tor płynu hamulcowego, wraz z lejkiem oleju mineralnego, umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.

Dodatkowe informacje

  • równomiernie, przewidywalny i potężny
  • proste i czyste odpowietrzanie poprzez jednokierunkowe krwawienie
  • potężny, kontrolowane hamowanie dla wszystkich stylów jazdy MTB
Wyposażenie
Przeznaczenie
MTB  
Rodzaj
z dźwignią hamulca  
Wykonanie
przód  
Technologia hamulca
hydrauliczne  
Klamka hamulcowa
Dźwignia hamulca: BL-M8100
Długość dźwigni hamulca: 2 palce
Manetka
Technika łączenia: bez  
Zaciski hamulca
Nazwa: BR-M8100
Hamulec przód: Post Mount
Ilość łożysk przednich: 2
Hamulec tarczowy
Nazwa: zalecane tarcze hamulcowe: SM-RT81, SM-RT86  
Hamulce tarczowe
bez dysku  
Linka hamulcowa
Nazwa: SM-BH90-SBM  
Płyn hamulcowy
Olej mineralny  
Kompatybilne okładziny hamulcowe
G03A Żywica  
Cechy szczególne
regulowany, Servo Wave, kompatybilny z I-Spec, regulacja bez użycia narzędzi, z otwieranym zaciskiem, Ergonomicznie ukształtowana dźwignia, wypełniony gotowy do montażu
Materiał
Dźwignia: aluminium; Uchwyt: aluminium; Uchwyt: Zacisk hamulcowy  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2020
Numer produktu
992768
Opinie klientów
4.5
2 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
1
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
0
28.05.2020
Nick
Zawsze szczęśliwy
Immer wieder gern
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Miałem już hamulec na moim starym Specialized (wstępnie zmontowanym) i byłem bardzo zadowolony. Po latach przyniosłem go z powrotem tylko dla mojego giganta. Hamulec przyszedł w zestawie. Krótko mówiąc ... Jestem laikiem, ale nie boję się wiele. Kable ułożone przez ramę, zmontowane, odpowietrzone i gotowe. Dobry hamulec o przyzwoitych osiągach (mam 100 kg)

Ich hatte die Bremse schon an meinem alten Specialized (vormontiert) und war sehr zufrieden. Nach Jahren habe ich sie mir nun wieder geholt, nur für mein Giant. Die Bremse kam als Bausatz. Lange Rede, kurzer Sinn.... Ich bin Laie, aber scheue nicht viel. Kabel durch den Rahmen verlegt, zusammen gebaut, entlüftet und fertig. Eine gute Bremse mit ordentlich Leistung (ich habe 100kg)

12.09.2019
Arne
Dobry hamulec, słabe wsparcie
Bra broms, dålig support
Automatycznie przetłumaczone z języka szwedzkiego Oryginał

Sam musiałeś zmontować wąż hydrauliczny do klamki hamulca. Nie było instrukcji jak. Zadzwonił do wsparcia, który obiecał sprawdzić i wrócić. Nie zrobili tego. Muszę dowiedzieć się, jak przeciąć wąż i zmontować. Sam hamulec działa supergolony.

Man fick själv montera ihop hydraulslang till bromshandtag. Fanns ingen instruktion om hur. Ringde support som lovade kolla och återkomms. Det gjorde dom inte. Fick själv lista ut hur man kapade slang och monterade. Bromsen i sig funkar superberbt.


Potrzebujesz pomocy?
Brak wsparcia telefonicznego
Więcej informacji
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 25 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes