Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Shimano Deore XT M8100 Hamulec tarczowy I-Spec EV Koło tylne, czarny

ID: 992771

MSRP 758,99 zł
489,00 zł
- 35 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Shimano Deore XT M8100 Hamulec tarczowy I-Spec EV Koło tylne, czarny (black)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Nowe komponenty XT wyznaczają zupełnie nowy standard jakości w sektorze MTB. Potężny dla efektywnego przenoszenia mocy i szybko reagującej siły hamowania. Dynamika z "Rider Tuned" 11-krotną kombinacją przekładu dla uzyskania doskonałej wydajności. Solidne i niezawodne nawet na najtrudniejszych szlakach.
Nowe hydrauliczne 2-tłoczkowe hamulce tarczowe doskonale wpisują się w linię grupy komponentów Deore XT. Zostały one opracowane tak, aby umożliwić agresywną jazdę nawet w najbardziej wymagającym terenie i jednocześnie zapewnić rezerwy bezpieczeństwa. Aby to osiągnąć, nowe korki hamulcowe wykorzystują system zarządzania termicznego Iice-Tech firmy Shimano, który jest stosowany przy projektowaniu zacisków hamulcowych, kompatybilnych tarcz hamulcowych i odpowiednich klocków hamulcowych.

Servo Wave
Dźwignia hamulca Servo-Wave na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy niewielkim skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.

I-Spec II
Dźwignie XT są kompatybilne z systemem I-Spec II, który umożliwia montaż dźwigni zmiany biegów i hamulców na kierownicy za pomocą tylko jednego zacisku, co daje większą swobodę w projektowaniu kokpitu, oszczędność wagi i poprawę ergonomii dzięki szerokiej gamie możliwości regulacji. Prosta konstrukcja z wąskim zaciskiem dźwigni hamulca. Więcej miejsca na kierownicy i schludny wygląd. 

Wentylacja jednokierunkowa
Aby szybko i łatwo zapobiec przedostawaniu się powietrza do układu hydraulicznego, opracowano krwawienie jednokierunkowe. Shimano zoptymalizował drogę przepływu płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec uwięzieniu w nim pęcherzyków powietrza. Jednokierunkowy przepływ płynu hamulcowego wraz z lejkiem do napełniania oleju mineralnego umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.

Szczegóły

  • równomiernie, przewidywalny i potężny
  • proste i czyste odpowietrzanie poprzez jednokierunkowe krwawienie
  • potężny, kontrolowane hamowanie dla wszystkich stylów jazdy MTB
Pokaż wszystkie modele z tej serii Shimano Deore XT (MTB)

W skrócie

Długość dźwigni hamulca
Długość dźwigni hamulca
2 palce
Hamulec tył
Hamulec tył
Post Mount
Technologia hamulca
Technologia hamulca
hydrauliczne

Sprzęt

Przeznaczenie
MTB dla początkujących/turystyczne, Maraton/Cross Country , All Mountain/Enduro, All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Główne informacje
Rodzaj:
z dźwignią hamulca
Wykonanie:
tylny
Technologia hamulca:
hydrauliczne
Klamka hamulcowa
Dźwignia hamulca:
BL-M8100
Długość dźwigni hamulca:
2 palce
Manetka
Technika łączenia:
bez
Zaciski hamulca
Nazwa:
BR-M8100
Hamulec tył:
Post Mount
Ilość łożysk tylnych:
2
Hamulec tarczowy
Nazwa:
zalecane tarcze hamulcowe: SM-RT81, SM-RT86
Hamulce tarczowe:
bez dysku
Linka hamulcowa
Nazwa:
SM-BH90-SBM
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy:
Olej mineralny
Hamulce
Kompatybilne okładziny hamulcowe:
G03A Żywica
Funkcje
Cechy szczególne:
regulowany, Servo Wave, kompatybilny z I-Spec, regulacja bez użycia narzędzi, z otwieranym zaciskiem, Ergonomicznie ukształtowana dźwignia, wypełniony gotowy do montażu
Materiał
Materiał:
Dźwignia: aluminium; Uchwyt: aluminium; Uchwyt: Zacisk hamulcowy
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
1 Hamulec tarczowy Shimano Deore XT BR-M8100 HR PM bez materiału montażowego
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
992771
EAN
4550170445904

Wideo

Opinia klienta

5.0
3 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
3
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Shimano Deore XT M8100 Hamulec tarczowy I-Spec EV Koło tylne, czarny
Martin
Świetny produkt do zastąpienia starego zestawu.
Przetłumaczono z holenderskiego Zobacz oryginalny tekst
Kupiłem to, aby wymienić mój zestaw hamulców tarczowych Magura, pasuje dobrze i 200% poprawy
09.04.2022
Shimano Deore XT M8100 Hamulec tarczowy I-Spec EV Koło tylne, czarny
GMM
Świetny produkt, ale uważaj
Przetłumaczono z angielskiego Zobacz oryginalny tekst
Świetna dźwignia, tylko uważaj, że to tylko tylne koło w zależności od tego, gdzie mieszkasz - mam to, spodziewając się, że będzie dla lewej ręki, ale nie jest, to jest prawa dźwignia
06.11.2020
Shimano Deore XT M8100 Hamulec tarczowy I-Spec EV Koło tylne, czarny
Grosli
Po prostu świetnie
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Szukałem zamiennika dla mojego piszczącego hamulca MPH. Hamulec Shimano XT jest szybki w montażu (na YouTube są filmy dla absolutnie początkujących). pasuje również do roweru, który nie jest już nowy i po zahamowaniu robi to, co musi, dzięki czemu jest doskonały. Na dłuższych Dowhills hamulce stają się nieco bardziej agresywne. Musisz to poczuć. W przeciwnym razie, jeśli zrobi się naprawdę stromo, coś przerzuci cię przez kierownicę. To świetna zabawa, a także ulepsza twój rower.
05.09.2020