Opis
Pirelli Scorpion XC R Opona zwijana 29x2.20", czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Model R to specyficzna konstrukcja dla opon tylnych: gałki o średniej długości i średnie rozstawy bloków bieżnika zapewniają szybką i bezpieczną jazdę na różnych terenach, zarówno twardych jak i miękkich, suchych i mokrych, a wszystko to przy zachowaniu doskonałej trakcji i zwiększonej odporności na ścieranie. Oczywiście również w tym modelu Smart GRIP Compound zapewnia optymalną trakcję, a wszystko to przy wysokiej niezawodności funkcjonalnej i długiej żywotności. Aby zapewnić zrównoważone wrażenia z jazdy, najlepiej jest łączyć ją z modelem Scorpion M jako przednią oponą.
Tread
Bieżnik Scorpiona XC R jest przeznaczony do użytku w tym samym terenie co Scorpion XC M, ze średnią wysokością i rozstawem kolców w szerokim zakresie zastosowań. Specyficzna konstrukcja centralnych kolców, wywodząca się z doświadczeń Pirelli w świecie motocrossu, zwiększa przyczepność i stabilność zarówno podczas hamowania, jak i pedałowania, nadając Scorpionowi XC R wyjątkowy poziom dynamiki i niezawodności oraz oferując doskonałą gładkość w mieszanym terenie.
SmartGRIP
Dogłębny proces badań i rozwoju zaowocował powstaniem związku SmartGRIP: Innowacyjna mieszanka gumowa najnowszej generacji. Ta zaawansowana technologicznie mieszanka jest rezultatem doświadczenia zdobytego na torach mistrzostw off-roadowych na dwóch i czterech kołach posiadanych przez Pirelli na całym świecie. Jest to kompozycja, która zapewnia najlepsze osiągi w zakresie przyczepności, trwałości i płynnej jazdy. SmartGRIP Compound produkuje opony o wyjątkowych osiągach zarówno na mokrych jak i suchych nawierzchniach. Oznacza to, że przy złej pogodzie nie ma już konieczności zmiany wzoru bieżnika. Dzięki tej zaawansowanej technologii, możliwe jest skonstruowanie opon wykonanych z pojedynczej mieszanki gumowej, tak jak w przypadku opon wyścigowych Pirelli na najbardziej wymagające mistrzostwa w sportach motorowych.
ProWALL
Technologia wzmacniania ścian bocznych dla lepszej ochrony przed przebiciem i obsługi przy niskim ciśnieniu. Dodatkowa warstwa tkaniny nylonowej na ścianach bocznych korpusu dla dodatkowej ochrony i lepszej stabilności na zakrętach.