Opis
Bianchi T-Tronik Rebel 9.2 NX/SX EP8, czarny/turkusowy (black/ck16 full glossy)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
T-Tronik
T-Tronik, the new generation of Bianchi E-MTBs, launches into the era of assistive electric drives and is at the forefront of outdoor enjoyment. The T-Tronik model family includes three different products, the T-Tronik Performer, Rebel and Sport.
T-Tronik Rebel
Going further for longer! The Bianchi T-Tronik Rebel enables the E-MTB rider to master longer and more demanding tours with ease.
The beating E-heart
Powered by a Central Motor Unit (250W, 85Nm) and a custom integrated battery (630Wh), the T-Tronik Rebel is the perfect companion on any terrain. Thanks to the five power levels available, you can adapt the power transmission perfectly to your needs.
Comes in wool
Thanks to the high-quality aluminium frame and 140/150mm front and 140mm rear suspension travel, the T-Tronik Rebel is suitable for any terrain.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.