Opis
Campagnolo Bora Ultra WTO 33 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm N3W 9-12-speed Clincher TLR
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Przy wysokości zaledwie 33 mm, Bora Ultra WTO 33 ma najniższy profil obręczy z nowej rodziny Ultra, zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym (WTO). Każdy element koła został przeprojektowany, aby zmaksymalizować wydajność aerodynamiczną i zmniejszyć wagę. Oszczędza to cenną energię i generuje większą prędkość przy takim samym wysiłku kierowcy.
Wspinaczom spodoba się lekkość Bora Ultra WTO 33, która pomaga im jeszcze szybciej pokonywać podjazdy, błyskawicznie zmieniać tempo i bardzo szybko i bezpiecznie zjeżdżać. Wykonane ręcznie przez Campagnolo z ultralekkiego karbonu (HULC), obręcze posiadają wykończenie Luxury High Gloss (C-LUX) i nienawiercone kanały obręczy 2-Way Fit dla idealnej kompatybilności opon bez użycia taśmy do obręczy.
Zgrabny korpus piasty VR z włókna węglowego ma kształt klepsydry, aby poprawić aerodynamikę i jest bezpiecznie przymocowany do aluminiowego kołnierza. Zintegrowane gniazda szprych zapewniają idealne ułożenie, ukryte nyple Aero Mo-Mag i eliptyczne, stożkowe szprychy Aero ze szprychami G dodatkowo poprawiają osiągi, a ceramiczne łożyska CULT obiecują niemal płynną jazdę.
Aluminiowy korpus piasty HR ma kształt klepsydry dla poprawy aerodynamiki i wykorzystuje ceramiczne łożyska CULT dla niemal beztarciowego obrotu. Jego 36-zębowy system oversize rack jest kompatybilny z korpusami wolnobiegów N3W, XDR lub HG. Ukryte nyple Aero Mo-Mag i eliptyczne, stożkowe szprychy Aero ze sznurowaniem G3 dodatkowo poprawiają osiągi.
Szerzej i szybciej
Całkowicie przeprojektowana obręcz Bora Ultra WTO 33 ma teraz szerokość wewnętrzną 21 mm i jest kompatybilna z oponami od 25 mm, ale jest aerodynamicznie zoptymalizowana dla opon 25 mm. Obręcz Bora Ultra WTO 33 2-Way Fit spełnia standard ETRTO tubeless, umożliwiający montaż opon bezdętkowych, a także nadaje się do opon typu tubeless-ready oraz opon typu clincher. Szersze opony na szerszych obręczach zwiększają objętość powietrza wewnątrz i, zwłaszcza w przypadku opon bezdętkowych, można spokojnie jeździć przy niższym ciśnieniu, co poprawia przyczepność, kontrolę i komfort oraz zmniejsza zmęczenie bez obniżania prędkości.
Szczegóły aerodynamiczne
Łuski piasty są cieńsze w środku, aby zmniejszyć powierzchnię wiatrówki. 24 eliptyczne szprychy aero o podwójnej grubości mają zmniejszoną średnicę z 1,6 mm do 1,5 mm. Nowe nyple Aero Mo-Mag są ukryte wewnątrz obręczy, aby zminimalizować przepływ powietrza nad nimi, ale nadal są łatwo regulowane.
Stop and Go
Wszystkie nowe koła Bora Ultra WTO przeznaczone są do tarcz hamulcowych AFS (kompatybilne z centrelockiem). Ekskluzywny system szprych Campagnolo G poprawia przenoszenie momentu napędowego. Ceramiczne łożyska CULT stosowane w piastach Bora Ultra WTO są 5 1/2 razy gładsze niż standardowe łożyska stalowe. Ponadwymiarowe 36 zębowe zębate koło wolne jest responsywne, bardzo trwałe i kompatybilne z korpusami kół wolnych N3W, XDR, HG.
CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Najlepsze łożyska ceramiczne Campagnolo są montowane tylko w najlepszych piastach i korbach. Stanowią one wyraźny upgrade w stosunku do wszystkich innych obozów. Ich wysokiej jakości kulki ceramiczne są niewiarygodnie okrągłe i trwałe, obracają się w odpornych na zużycie prowadnicach kulkowych ze stali nierdzewnej, które zostały zaprojektowane z mikrometrowymi tolerancjami, aby zmaksymalizować ich wydajność i trwałość. Nie wypaczają się i nie korodują, mają stałą wydajność w czasie i wymagają jedynie regularnego czyszczenia i smarowania lekkim olejem syntetycznym. Łożyska CULT mają o 40 % niższy współczynnik tarcia niż uszczelnione łożyska standardowe i w testach mogą obracać się 5,5 razy dłużej.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.