Opis
Campagnolo Bora Ultra WTO 33 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm XDR 12-speed Clincher TLR
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dzięki wysokości zaledwie 33 mm opona Bora Ultra WTO 33 ma najniższy profil obręczy z nowej rodziny Ultra, zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym (WTO). Każdy element koła został przeprojektowany, aby zmaksymalizować wydajność aerodynamiczną i zmniejszyć masę. Pozwala to zaoszczędzić cenną energię i uzyskać większą prędkość przy takim samym wysiłku kierowcy.
Wspinacze pokochają niską wagę butów Bora Ultra WTO 33, która pozwala im jeszcze szybciej pokonywać podjazdy, błyskawicznie zmieniać tempo oraz szybko i bezpiecznie schodzić. Wykonane ręcznie przez Campagnolo z ultralekkiego włókna węglowego (HULC), obręcze posiadają wykończenie Luxury High Gloss (C-LUX) i nienawiercone kanały obręczy 2-Way Fit zapewniające doskonałą kompatybilność z oponami bez użycia taśmy do obręczy.
Zgrabny korpus piasty VR wykonany z włókna węglowego ma kształt klepsydry, co poprawia aerodynamikę i jest bezpiecznie przymocowany do aluminiowego kołnierza. Zintegrowane gniazda szprych zapewniają idealne ułożenie, ukryte nyple Aero Mo-Mag i eliptyczne, stożkowe szprychy Aero z szprychami G dodatkowo poprawiają osiągi, a ceramiczne łożyska CULT gwarantują niemal płynną jazdę.
Aluminiowy korpus piasty HR ma kształt klepsydry, co poprawia aerodynamikę. Zastosowano w nim ceramiczne łożyska CULT, zapewniające niemal beztarciowy ruch obrotowy. Jego 36-zębowy system zębatek ponadwymiarowych jest kompatybilny z korpusami wolnobiegów N3W, XDR lub HG. Ukryte nyple Aero Mo-Mag i eliptyczne, stożkowe szprychy Aero ze sznurowaniem G3 dodatkowo poprawiają osiągi.
Szerzej i szybciej
Całkowicie przeprojektowana obręcz Bora Ultra WTO 33 ma teraz szerokość wewnętrzną 21 mm i jest kompatybilna z oponami od 25 mm, ale jest zoptymalizowana pod względem aerodynamicznym dla opon 25 mm. Obręcz Bora Ultra WTO 33 2-Way Fit spełnia wymogi standardu ETRTO dla opon bezdętkowych i nadaje się również do opon bezdętkowych i klinczerów. Szersze opony na szerszych obręczach zwiększają objętość powietrza wewnątrz i, zwłaszcza w przypadku opon bezdętkowych, można spokojnie jeździć na nich przy niższym ciśnieniu, co poprawia przyczepność, kontrolę i komfort jazdy oraz zmniejsza zmęczenie bez negatywnego wpływu na prędkość.
Szczegóły aerodynamiczne
Łuski piasty są cieńsze w środkowej części, aby zmniejszyć pole wiatrówki. Średnica 24 eliptycznych szprych aerodynamicznych o podwójnej grubości została zmniejszona z 1,6 mm do 1,5 mm. Nowe nyple Aero Mo-Mag są ukryte wewnątrz obręczy, aby zminimalizować przepływ powietrza nad nimi, ale nadal można je łatwo regulować.
Stop and Go
Wszystkie nowe koła Bora Ultra WTO są przeznaczone do tarcz hamulcowych AFS (kompatybilne z systemem centrelock). Wyjątkowy system szprych Campagnolo G poprawia przenoszenie momentu obrotowego napędu. Łożyska ceramiczne CULT stosowane w piastach Bora Ultra WTO są 5 1/2 razy bardziej płynne niż standardowe łożyska stalowe. Ponadwymiarowa 36-zębowa zębatka jest responsywna, bardzo trwała i kompatybilna z wolnobiegami N3W, XDR i HG.
CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Najlepsze łożyska ceramiczne Campagnolo są montowane tylko w najlepszych piastach i korbach. Stanowią one wyraźne ulepszenie w stosunku do wszystkich innych obozów. Ich wysokiej jakości kulki ceramiczne są niezwykle okrągłe i trwałe, obracają się w odpornych na zużycie prowadnicach kulkowych ze stali nierdzewnej, które zostały zaprojektowane z mikrometrową precyzją, aby zmaksymalizować ich wydajność i trwałość. Nie wypaczają się ani nie korodują, zachowują niezmienną wydajność przez długi czas i wymagają jedynie regularnego czyszczenia i smarowania lekkim olejem syntetycznym. Łożyska CULT mają o 40 % niższy współczynnik tarcia niż standardowe łożyska uszczelnione i mogą obracać się 5,5 razy dłużej w testach.
G3 - Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych G firmy Campagnolo obejmuje grupy trzech równoległych szprych o prostej główce, ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i równoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naciąg szprych, zmniejszając naprężenia i zwiększając trwałość. We wszystkich kołach Campagnolo z hamulcami tarczowymi stosuje się szprychowanie G3-Einspeichung, w którym przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.