Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Campagnolo Bora Ultra WTO 60 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm HG 9-11-speed Clincher TLR

ID: 1504025

15.279,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Campagnolo Bora Ultra WTO 60 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm HG 9-11-speed Clincher TLR

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Bora Ultra WTO 60 została zaprojektowana tak, aby każdy wat zamienić w czystą prędkość. Jego wyjątkowo niska waga i wydajność zapewniają, że nie tylko skończysz w pierwszej grupie, ale także będziesz miał odpowiedni ciąg do zwycięstwa.

Zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym profil jego 60 mm-milimetrowej karbonowej obręczy obiecuje precyzyjne i bezpieczne manewrowanie w każdych warunkach. Zupełnie nowe aerodynamiczne szprychy z ukrytymi nyplami zmniejszają opór, a ceramiczne łożyska CULT minimalizują tarcie. Karbonowy korpus piasty o specjalnym wzorze Campagnolo jest mocno przytwierdzony do aluminiowego kołnierza, a zintegrowane gniazda na szprychy zapewniają idealne ułożenie.

Jak we wszystkich kołach Bora Ultra, kanał obręczy nie jest nawiercony, co pozwala na łatwy montaż bezdętkowy i znacznie zwiększa nienaruszalność i sztywność skrętną obręczy. To marzenie każdego sprintera i ideał do każdej jazdy na czas.

Obręcz 2-Way Fit jest przeznaczona do opon bezdętkowych, tubeless ready lub clincher od szerokości 23 mm, ale jest aerodynamicznie zoptymalizowana dla opon 25 mm.

Aerodynamika do x-tej potęgi
Około 80% czasu spędzonego w siodle kolarz pedałuje przy bocznym wietrze o sile od 10 do 20 stopni, a Bora Ultra WTO 60 nie ma sobie równych w pokonywaniu oporu w takiej sytuacji. Sporadycznie tworzy nawet ujemny opór, znany również jako efekt żagla. Kształt klepsydry piasty i specjalnie zaprojektowane kołnierze zmniejszają powierzchnię czołową i wynikające z niej turbulencje.

Idealne dopasowanie
Campagnolo tłoczy otwory nypli i wentyli bezpośrednio z obręczami, dzięki czemu karbon nie musi być później rozwiercany. Każdy otwór szprychy ma wewnętrzne gniazdo na nypel, wypatroszone z warstwowego karbonu obręczy i specjalnie zaprojektowane z odpowiednim nachyleniem do połączenia z piastą. Nyple Aero Mo-Mag są idealnie dopasowane do każdej szprychy i pozwalają na bardzo precyzyjny montaż koła ze zmniejszonymi naprężeniami miejscowymi i zwiększoną wytrzymałością zmęczeniową.

Stop and Go
Wszystkie nowe koła Bora Ultra WTO przeznaczone są do tarcz hamulcowych AFS (kompatybilne z centrelockiem). Ekskluzywny system szprych Campagnolo G poprawia przenoszenie momentu napędowego. Ceramiczne łożyska CULT stosowane w piastach Bora Ultra WTO są 5 ½ razy gładsze niż standardowe łożyska stalowe. Ponadwymiarowe 36 zębowe zębate koło wolne jest responsywne, bardzo trwałe i kompatybilne z korpusami kół wolnych N3W, XDR, HG.

CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Najlepsze łożyska ceramiczne Campagnolo są montowane tylko w najlepszych piastach i korbach. Stanowią one wyraźny upgrade w stosunku do wszystkich innych obozów. Ich wysokiej jakości kulki ceramiczne są niewiarygodnie okrągłe i trwałe, obracają się w odpornych na zużycie prowadnicach kulkowych ze stali nierdzewnej, które zostały zaprojektowane z mikrometrowymi tolerancjami, aby zmaksymalizować ich wydajność i trwałość. Nie wypaczają się i nie korodują, mają stałą wydajność w czasie i wymagają jedynie regularnego czyszczenia i smarowania lekkim olejem syntetycznym. Łożyska CULT mają o 40 % niższy współczynnik tarcia niż uszczelnione łożyska standardowe i w testach mogą obracać się 5,5 razy dłużej.

G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Campagnolo Bora

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Carbon
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
28 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Carbon
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
wysoki (> 50mm)
Wysokość:
60
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
26,10 mm
Szerokość wewnątrz:
19,00 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
24
Materiał:
Korpus z włókna węglowego z wbudowanym kołnierzem
Właściwości:
do osi przelotowej
Piasta tylna
Materiał:
Korpus aluminiowy, korpus RL-FL z 36-Zahn-Zahnstangeębowym stojakiem
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
Shimano HG M 8-10s / MTB 11s
Ilość szprych:
24
Właściwości:
do osi przelotowej
Szprychy
Model:
eliptyczna, prosta główka, stożkowa, 1,5 mm
Sznurowanie:
G3
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Waga:
710,00 g
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Waga:
820,00 g
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1 530,00 g
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
Zestaw do konserwacji nypli Aero Mo-Mag, wentyl bezdętkowy, pierścień AFS, torba na koła Campagnolo, torba na akcesoria Campagnolo, dźwignia do demontażu opon
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1504025
EAN
8053340457883

Wideo

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu