Opis
Campagnolo Bora Ultra WTO 60 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm HG 9-11-speed Clincher TLR
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Bora Ultra WTO 60 została zaprojektowana tak, aby każdy wat zamienić w czystą prędkość. Jego wyjątkowo niska waga i wydajność zapewniają, że nie tylko skończysz w pierwszej grupie, ale także będziesz miał odpowiedni ciąg do zwycięstwa.
Zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym profil jego 60 mm-milimetrowej karbonowej obręczy obiecuje precyzyjne i bezpieczne manewrowanie w każdych warunkach. Zupełnie nowe aerodynamiczne szprychy z ukrytymi nyplami zmniejszają opór, a ceramiczne łożyska CULT minimalizują tarcie. Karbonowy korpus piasty o specjalnym wzorze Campagnolo jest mocno przytwierdzony do aluminiowego kołnierza, a zintegrowane gniazda na szprychy zapewniają idealne ułożenie.
Jak we wszystkich kołach Bora Ultra, kanał obręczy nie jest nawiercony, co pozwala na łatwy montaż bezdętkowy i znacznie zwiększa nienaruszalność i sztywność skrętną obręczy. To marzenie każdego sprintera i ideał do każdej jazdy na czas.
Obręcz 2-Way Fit jest przeznaczona do opon bezdętkowych, tubeless ready lub clincher od szerokości 23 mm, ale jest aerodynamicznie zoptymalizowana dla opon 25 mm.
Aerodynamika do x-tej potęgi
Około 80% czasu spędzonego w siodle kolarz pedałuje przy bocznym wietrze o sile od 10 do 20 stopni, a Bora Ultra WTO 60 nie ma sobie równych w pokonywaniu oporu w takiej sytuacji. Sporadycznie tworzy nawet ujemny opór, znany również jako efekt żagla. Kształt klepsydry piasty i specjalnie zaprojektowane kołnierze zmniejszają powierzchnię czołową i wynikające z niej turbulencje.
Idealne dopasowanie
Campagnolo tłoczy otwory nypli i wentyli bezpośrednio z obręczami, dzięki czemu karbon nie musi być później rozwiercany. Każdy otwór szprychy ma wewnętrzne gniazdo na nypel, wypatroszone z warstwowego karbonu obręczy i specjalnie zaprojektowane z odpowiednim nachyleniem do połączenia z piastą. Nyple Aero Mo-Mag są idealnie dopasowane do każdej szprychy i pozwalają na bardzo precyzyjny montaż koła ze zmniejszonymi naprężeniami miejscowymi i zwiększoną wytrzymałością zmęczeniową.
Stop and Go
Wszystkie nowe koła Bora Ultra WTO przeznaczone są do tarcz hamulcowych AFS (kompatybilne z centrelockiem). Ekskluzywny system szprych Campagnolo G poprawia przenoszenie momentu napędowego. Ceramiczne łożyska CULT stosowane w piastach Bora Ultra WTO są 5 ½ razy gładsze niż standardowe łożyska stalowe. Ponadwymiarowe 36 zębowe zębate koło wolne jest responsywne, bardzo trwałe i kompatybilne z korpusami kół wolnych N3W, XDR, HG.
CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Najlepsze łożyska ceramiczne Campagnolo są montowane tylko w najlepszych piastach i korbach. Stanowią one wyraźny upgrade w stosunku do wszystkich innych obozów. Ich wysokiej jakości kulki ceramiczne są niewiarygodnie okrągłe i trwałe, obracają się w odpornych na zużycie prowadnicach kulkowych ze stali nierdzewnej, które zostały zaprojektowane z mikrometrowymi tolerancjami, aby zmaksymalizować ich wydajność i trwałość. Nie wypaczają się i nie korodują, mają stałą wydajność w czasie i wymagają jedynie regularnego czyszczenia i smarowania lekkim olejem syntetycznym. Łożyska CULT mają o 40 % niższy współczynnik tarcia niż uszczelnione łożyska standardowe i w testach mogą obracać się 5,5 razy dłużej.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.