Opis
Campagnolo Bora WTO 45 DB Wheelset 28" 12x100/142mm HG 9-11-speed Clincher TL Black Label
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Campagnolo wprowadza na rynek pierwsze aerodynamiczne koło z hamulcem tarczowym o profilu 45 mm dla szerokiego grona odbiorców. Konstrukcja obręczy pozwala na maksymalną penetrację aerodynamiczną, a przy pewnym kącie wiatr staje się nawet cennym sprzymierzeńcem sportowca. Aerodynamiczne obręcze karbonowe z jednokierunkową powierzchnią, nowe aerodynamiczne piasty aluminiowe i system ceramicznych łożysk stożkowych USB: Każda decyzja projektowa w przypadku tych kół służy optymalizacji osiągów. Profil obręczy o szerokości wewnętrznej 19 mm idealnie pasuje do opon 23 mm, 25 mm i 28 mm. Ponadto, w wersji 2-Way Fit, Campagnolo ponownie oferuje sprawdzoną technologię, która umożliwia doskonałą kompatybilność z oponami klinkierowymi i bezdętkowymi. Jeśli celem tych kół są ekstremalne osiągi, bezpieczeństwo zapewnia mocowanie G z podwojoną liczbą szprych po lewej stronie przedniego koła, co gwarantuje zrównoważone i bezpieczne hamowanie w każdych warunkach. Dostępne wersje: Dark Label, wolna piasta Campagnolo, HG lub XDR.
45 mm... ale aero
Konstrukcja obręczy pozwala na maksymalną penetrację aerodynamiczną, ponieważ wiatr, działając na obręcz pod kątem od 12° do 19°, nadaje triathloniście pęd. Smukła konstrukcja piasty w części środkowej zmniejsza powierzchnię czołową elementu, a specjalna konstrukcja boków sprzyja przeciąganiu. Eliptyczny przekrój 24 szprych drastycznie zmniejsza opór toczenia.
Szybko i... gładko
Sprawdzony system łożysk stożkowych USB zapewnia prawidłowy ślizg łożysk ceramicznych. Profil 2-Way Fit umożliwia nie tylko montaż opony klinczerowej, ale również opony o najniższym dostępnym obecnie oporze toczenia: bezdętkowej. Szerokość wewnętrzna 19 mm pozwala na montaż opon 23, 25 i 28 mm z doskonałym połączeniem systemu felga-opona.
Decyzja dla aerodynamiki... ale od Campagnolo
Płynność, do której przyzwyczaiła Cię firma Campagnolo, jest jeszcze lepsza, pomimo aerodynamicznej konstrukcji obręczy o profilu 45 mm. Konstrukcja koła pozwala na ograniczenie do minimum strat mocy poprzez przeniesienie całej mocy wytwarzanej przez rowerzystę na asfalt. Profil 45 mm i masa pary kół 1.52 g sprawiają, że jest to optymalne koło do jazdy po pagórkowatych trasach.
Ultra gładkie łożyska USB
Absolutnie gładkie powierzchnie i niższe tarcie w celu maksymalnego ograniczenia strat energii są tutaj najbardziej interesującymi właściwościami. Dodaj do tego zmniejszoną wagę i odporność na korozję, a zobaczysz, dlaczego możemy zaoferować Ci najlepsze z najlepszych z USB. Cała Twoja moc jest przenoszona na drogę bez strat. Campagnolo zawsze było szanowane za niezwykle płynną pracę i niezawodność swoich piast. Cechy te wynikają z faktu, że wszystkie projekty są opracowywane w dziale badawczo-rozwojowym Campy Tech Lab, a niemal maniakalna uwaga poświęcana jest każdemu szczegółowi. Piasty z łożyskami ceramicznymi USB (Ultra Smooth Bearings) dodatkowo zwiększają płynność kółek, zmniejszają wagę i ograniczają konieczność konserwacji. Testy porównawcze wykazały, że łożyska USB są o 50% gładsze niż łożyska standardowe. Zwiększenie wydajności podczas zawodów lub nawet przejażdżka z przyjaciółmi jest teraz łatwiejsza. Technologia USB - Ultra Smooth Bearings - stosowana jest w korbach Record oraz w nowych kołach Shamal Ultra.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych szprych o prostej główce, ułożonych w stosunku 2:1. Poprzez podwojenie liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i równoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, zmniejszając naprężenia i zwiększając trwałość. We wszystkich kołach Campagnolo z hamulcami tarczowymi zastosowano szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.