Opis
Campagnolo Chorus 12 Korba 12-rz. 34/50 zębów
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Nowy zestaw korbowy Chorus to prawdziwy koncentrat technologii i wszechstronności. Jest ona zaawansowana technicznie, ponieważ wykorzystuje technologię budowy z jednokierunkowym układem włókien węglowych, uzyskiwanych bezpośrednio z formy bez powłoki powierzchniowej i, podobnie jak w przypadku zestawu korbowego Record, wykorzystuje stalową oś suportu Ultra-Torque. Jest ona wszechstronna, ponieważ jej nowy okrąg z otworami o średnicy 123 mm, mimo że oferuje strukturę o wyjątkowej wydajności, zapewnia większą różnorodność segmentów zastosowań. Nowy, zredukowany krąg śrub zestawu korbowego Chorus, który jest dostarczany z ramionami korb w rozmiarach 170, 172,5 i 175 mm, co czyni go kompatybilnym z pierścieniami 52/36, 50/34 i najnowszymi 48/32.
Ultra Moment obrotowy
NIEWIELKA WAGA, SZTYWNOŚĆ, UPROSZCZONY MONTAŻ I KONSERWACJA: ULTRA-TORQUE. TO JEST ODPOWIEDŹ CAMPAGNOLO NA ZINTEGROWANE KORBKI.
6 lat po wprowadzeniu na rynek, Ultra-Tourque jest nadal uznawany za najmocniejszy uchwyt dna roweru pod względem wytrzymałości, oszczędności wagi i przenoszenia mocy.
Campagnolo upewniło się, że dwie połówki wspornika dolnego są nierozłącznie połączone z odpowiednimi ramionami korby. To nowe rozwiązanie umożliwiło znaczne zmniejszenie występu bocznego ramy na wysokości osi, zapobiegając w ten sposób niepożądanemu kontaktowi z kostką podczas pedałowania.
Ich montaż jest niezwykle prosty, jedna śruba nadwymiarowa służy do trwałego połączenia dwóch połówek osi. Jeśli chodzi o skuteczność przenoszenia momentu obrotowego, system ten dobrze znosi porównanie z osią składającą się z jednego elementu.
Ponadto, pomimo wąskiego profilu bocznego, Campagnolo udało się umieścić łożyska poza płaszczem wspornika dolnego, dzięki czemu oś, której nadano większą średnicę, stała się sztywniejsza dzięki większej szerokości podparcia. Campagnolo udało się osiągnąć te cechy dzięki zastosowaniu Ultra-Torque, opartego na przekładni zębatej walcowo- czołowej Hirth, genialnego systemu mechanicznego zrodzonego z wieloletniego doświadczenia w budowie silników w zakresie sprzęgieł do osi obrotowych i wałów silnikowych.
Jest to w zasadzie połączenie sprzęgłowe z samocentrującym i samonastawnym uzębieniem czołowym, które jest umieszczone w środku wewnętrznej osi łożyska, gdzie końce połówek osi mocno połączone z ramionami korby stykają się ze sobą.
Szczegóły
- Obróbka powierzchniowa kół łańcuchowych dla dłuższej żywotności
- Duża sztywność i optymalne przenoszenie mocy
- Symetryczne zęby dla wewnętrznego pierścienia łańcuchowego
- Płynna i precyzyjna przekładnia nawet przy ekstremalnie ukośnych pozycjach łańcucha
- Zoptymalizowana konstrukcja dla każdej kombinacji łańcuchów - Maksymalna wydajność, zawsze
- niezmieniony współczynnik Q (145,5 mm) Zapotrzebowanie na miejsce i biodynamika obrotów korby nie ulegają zmianie