Opis
Campagnolo Chorus Disc Brake with Ergopower Lever 12-speed 160mm Left
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Fantastyczna ergonomia, która przez lata stała się wizytówką Campagnolo, została jeszcze bardziej udoskonalona dzięki niedawnemu wprowadzeniu napędów Super Record i Record 12 Speed. Nowy standard, który jest nie tylko ergonomiczny, ale również indywidualnie dopasowywalny, znajduje swoją kontynuację w konstrukcji dźwigni Chorus. Poza aluminiową dźwignią hamulca, która została pokryta powłoką poprawiającą wykończenie i czucie w kontakcie z dłonią, Ergopower Chorus posiada cechy bardzo podobne do dźwigni hamulców Super Record i Record. Nowa konstrukcja gumy chroniącej dłonie, dźwigni hamulca i większych dźwigni układu napędowego, jak również regulacja Reach, która umożliwia indywidualne dopasowanie dźwigni hamulca Ergopower do różnych rozmiarów dłoni, czynią te nowe komponenty wyjątkowymi i elastycznymi.
Sprawdzona filozofia Campagnolo jedna dźwignia - jedno działanie" zapobiega wadliwemu działaniu, nawet w momentach napięcia lub zmęczenia zawodnika. Wewnętrzny mechanizm Ultra-Shift służy do sterowania 12-biegową przerzutką tylną, umożliwiając przesunięcie do 5 zębatek w dół lub 3 zębatek w górę jednym ruchem. Dzięki nowym linkom i obudowom przerzutki hamulcowe Chorus oferują taką samą niezwykle trwałą i płynną zmianę przełożeń jak inne zestawy 12-biegowe.
Zaciski Campagnolo: mocne, elastyczne i niezawodne.
Dzięki tłoczkom o średnicy 22 mm, płasko montowane zaciski hamulcowe Campagnolo uwalniają mocną i dobrze dozowaną siłę hamowania w każdym momencie. Ustawienie klocków hamulcowych jest teraz zoptymalizowane tak, aby przy zwalnianiu dźwigni hamulca nie występowało tarcie. Specjalna metalowa płytka pomiędzy klockiem hamulcowym a tłokiem zacisku tłumi drgania podczas hamowania.
Różne modele zacisków Campagnolo mogą być montowane z tarczą hamulcową wybraną przez użytkownika i spełniają najwyższe wymagania w zakresie wydajności: W rzeczywistości można wybrać zacisk z tarczą 140 mm (tylko dla rowerzystów ważących nie więcej niż 82 kg) lub o średnicy 160 mm. Szczególną uwagę zwrócono również na ułatwienie prac konserwacyjnych i montażowych: Klocki hamulcowe, wyposażone we wskaźnik zużycia, są łatwe do wymiany, ponieważ nie wymagają sprężyn powrotnych. Ponadto skupiono się również na montażu tarczy w zacisku hamulcowym, aby uprościć i przyspieszyć wymianę koła.