Opis
Campagnolo Ekar Pro-Tech Zestaw korbowy 13-rz. 38T
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Mechanizm korbowy jest sercem nowego systemu 1x Ekar, którego opcje łańcuchów pokrywają szeroki zakres zastosowań.
Oczywiście zastosowanie pojedynczej tarczy jest proste: brak przedniej przerzutki, znacznie zmniejszona masa, mniej elementów ruchomych, które mogą gromadzić brud i tworzyć przeszkody, oraz wysoki poziom bezpieczeństwa łańcucha napędowego bez zbędnego nakładania się tarcz - idealne rozwiązanie na szutrowe szlaki. Dwie karbonowe korby UD posiadają półosie wykonane ze stali AISI 630, zgodnie z przemyślanym połączeniem materiałów stosowanych w całej grupie Ekar, w celu uzyskania lekkich komponentów o optymalnej wydajności i trwałości. Dzięki nowej technologii ProTech, dwie połówki osi wewnątrz suportu są połączone jedną mocną śrubą. Ponadwymiarowe łożysko ze stali nierdzewnej jest umieszczone na korbie pedału i przymocowane do połowy osi w celu zapewnienia maksymalnej gładkości i wytrzymałości - oraz łatwego dostępu w celu kontroli i konserwacji bez konieczności demontażu panewek łożyska.
Dostępne są cztery opcje kół łańcuchowych: Adventure ma 38 zębów; Pure Gravel ma 40T, Fast Gravel ma 42T, a eGravel 44T. Ich zoptymalizowana konstrukcja zapewnia wydajny system napędowy i maksymalną niezawodność łańcucha napędowego. Lekkie i wytrzymałe łańcuchy wykonane z aluminium 7075 są łatwo wymienialne: Można je łatwo odkręcić od czterech ramion korby bez konieczności demontażu mechanizmu korbowego. Cztery ramiona korby, które są rozmieszczone asymetrycznie dla optymalnego rozłożenia obciążenia, mają średnicę 123 mm. Zmieniając zębatki, możesz łatwo i skutecznie zmieniać przełożenie podczas jazdy po różnych typach tras. Korby Ekar mają cztery różne długości - 165, 170, 172,5 i 175 mm - aby dopasować się do rowerzystów i rowerów każdego typu. W niektórych rowerach gravelowych z niskim suportem, krótsze korby są najczęściej używane, aby uniknąć utknięcia na nierównym i nieprzewidywalnym podłożu. Współczynnik Q wynoszący 145,5 mm zapewnia wygodny i wydajny styl pedałowania niezależnie od wzrostu. Karbonowe ramiona korby UD mają zdejmowane osłony na końcach, dzięki czemu komponenty wyglądają jak nowe w każdym terenie.
ProTech
Opatentowana technologia ProTech z podwójnym uszczelnieniem trwale łączy dwie połówki osi wewnątrz suportu i chroni łożyska przed wnikaniem wody i błota, zapewniając wysoką wydajność i trwałość nawet w najgorszych warunkach. Innowacyjna i sprawdzona technologia Ultra-Torque została opracowana w formie Gravel Zębatka Hirtha systemu ProTech posiada samocentrujące i samonastawne zęby umieszczone na środku korby pedału, gdzie spotykają się końce wbudowanych połówek osi.
Połówki osi są mocowane za pomocą jednej, ponadwymiarowej, zabezpieczonej śruby. Ich precyzyjne dopasowanie może nawet zrekompensować błędy, które mogą wystąpić w niektórych ramach karbonowych z powodu niewielkich różnic tolerancji w ich produkcji. Przeniesienie momentu obrotowego w systemie korbowym ProTech jest tak wydajne jak w przypadku pojedynczej osi przelotowej, a przy tym lżejsze. Jest również bardziej trwały, ponieważ jest lepiej chroniony niż inne systemy. Ponadwymiarowe łożysko ze stali nierdzewnej umieszczone na korbie poza panewkami suportu zapewnia maksymalną sztywność, płynność i wytrzymałość dzięki zwiększonej średnicy osi pedałów.
Szczegóły
- kompatybilny tylko z powłokami IC21 lub OC21