Opis
Campagnolo Ekar Przerzutka tylna 13-biegowy
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Przerzutka tylna Ekar została zaprojektowana z niezrównanym doświadczeniem i pomysłowością Campagnolo, opracowana i udoskonalona w ciągu 80 lat innowacji.
Mimo, że przerzutka tylna Ekar od czasów Super Rekordu dzieli się dziedzictwem i badaniami naszych grup, jest to zupełnie nowy projekt, opracowany specjalnie do użytku w Gravele. Unikalny system 1x13 sprawia, że jest on tak efektywny, zastosowanie 9-biegowej zębatki pozwala na uzyskanie doskonałego zakresu przełożeń przy krótkich i precyzyjnych zmianach biegów oraz zrównoważonego poziomu kadencji. Technologia, konstrukcja i materiał zostały dobrane tak, aby spełnić specyficzne wymagania wszystkich fanów dróg i żwiru. Połączenie szybkiej, precyzyjnej i niezawodnej zmiany biegów w połączeniu z niezawodnym prowadzeniem łańcucha, małą wagą, trwałością i wytrzymałością słusznie daje EKAR dostęp do areny all-road.
Konstrukcja przerzutki tylnej o średniej długości jest kompatybilna z różnymi rozmiarami kół zębatych, ze wszystkimi trzema opcjami przerzutek tylnych w kasecie od 9-36 do 10-44 i doskonale dostosowana do każdego rodzaju żwiru. Dwuwymiarowy ruch równoległoboku przerzutki tylnej został zaprojektowany specjalnie dla systemu Ekar 1x, dzięki czemu przerzutka tylna precyzyjnie przekłada mechaniczny proces zmiany biegów, aby jak najlepiej wykorzystać 13 biegów. Przesuwne rolki o różnej liczbie zębów gwarantują optymalną pracę i stabilne prowadzenie łańcucha, zapewniając bezpieczeństwo i płynną pracę, niezależnie od terenu, na którym się znajdujesz. System sprzęgła na przerzutce tylnej zapewnia bezpieczne i niezawodne prowadzenie łańcucha oraz minimalny hałas podczas pracy. System sprzęgła może być również zablokowany z tyłu, co ułatwia demontaż koła. Sama przerzutka tylna Ekar zawiera ponad 70 starannie zaprojektowanych i wykonanych elementów. Wzmocniony włóknem węglowym poliamid i stopy anodyzowane 7075 i 6082 są połączone w korpusie i klatce przerzutki tylnej Ekara, aby zapewnić najlepsze połączenie wytrzymałości, trwałości i lekkości, gwarantujące niezawodne działanie i doskonałą odporność na wstrząsy, piasek i brud w żwirowym terenie, natomiast śruby są wykonane ze stali nierdzewnej, aby zapewnić długotrwałą wytrzymałość i odporność w najtrudniejszych warunkach.
Szczegóły
- Koło zmiany biegów na górze: 12 zębów / dolne 14 zębów