Opis
Campagnolo Record/EPS Korba 12 rz. 34/50 z.
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
KORBKA REJESTRUJĄCA
Jeszcze jedna broń, która przyniesie zwycięstwo.
Zestaw korbowy Record został zaprojektowany tak, aby przekazywać całą moc rowerzysty na koło napędowe: Maksymalna sztywność skrętna układu, najlepsze współczynniki "U" i "Q" w kategorii oraz korby pełnokarbowe w konstrukcji jednokierunkowej. Ale prawdziwa niespodzianka pojawia się przy pierwszym użyciu przerzutki czołowej: Specjalna konstrukcja stref zmiany biegów kół łańcuchowych XPSS zapewnia wyjątkowo precyzyjny, szybki i pozbawiony opóźnień proces zmiany biegów. Przesuwanie łańcucha za pomocą przerzutki przedniej nie stanowi już problemu, nawet w ekstremalnych warunkach.
ULTRA GŁADKIE ŁOŻYSKA USB
Absolutnie gładkie powierzchnie i mniejsze tarcie w celu jak największego ograniczenia strat energii to najbardziej interesujące cechy. Dodaj do tego zmniejszoną wagę i odporność na korozję, a zrozumiesz dlaczego możemy zaoferować Ci to, co najlepsze z najlepszych z USB. Cała ich moc jest przenoszona na drogę bez strat. Campagnolo zawsze było szanowane za wyjątkową płynność i niezawodność swoich piast. Cechy te wynikają z faktu, że wszystkie projekty są opracowywane w dziale badań i rozwoju Campy Tech Lab i niemalże maniakalna uwaga jest zwracana na każdy szczegół. Piasty z łożyskami ceramicznymi USB (Ultra Smooth Bearings) jeszcze bardziej zwiększają płynność pracy kół i zmniejszają ciężar oraz koszty konserwacji. Testy porównawcze wykazały, że łożyska USB pracują o 50% płynniej niż łożyska standardowe. Teraz łatwiej jest zwiększyć swoje wyniki w zawodach, a nawet jeździć z przyjaciółmi. Technologia USB - Ultra Smooth Bearings - jest stosowana w korbkach Record oraz w nowych kołach Shamal Ultra.
ULTRA-TORQUE
Campagnolo upewniło się, że dwie połówki wspornika dolnego są nierozłącznie połączone z odpowiednimi ramionami korby. To nowe rozwiązanie umożliwiło znaczne zmniejszenie występu bocznego ramy na wysokości osi, zapobiegając w ten sposób niepożądanemu kontaktowi z kostką podczas pedałowania. Ich montaż jest niezwykle prosty, jedna śruba nadwymiarowa służy do trwałego połączenia dwóch połówek osi. Jeśli chodzi o skuteczność przenoszenia momentu obrotowego, system ten dobrze znosi porównanie z osią składającą się z jednego elementu. Ponadto, pomimo wąskiego profilu bocznego, udało nam się umieścić łożyska poza płaszczem wspornika dolnego, dzięki czemu oś, której nadano większą średnicę, jest sztywniejsza dzięki większej szerokości podparcia. Te właściwości udało nam się osiągnąć dzięki zastosowaniu Ultra-Torque, opartego na przekładni zębatej walcowo- czołowej Hirth, genialnego systemu mechanicznego, który ma swoje korzenie w wieloletnim doświadczeniu w budowie silników w zakresie sprzęgieł do osi obrotowych i wałów silnikowych. Jest to w zasadzie połączenie sprzęgłowe z samocentrującym i samonastawnym uzębieniem czołowym, które jest umieszczone w środku wewnętrznej osi łożyska, gdzie końce połówek osi mocno połączone z ramionami korby stykają się ze sobą.