Opis
Challenge Almanzo Pro OT Opona składana 28x1.30", czarny (black/brown)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Almanzo Pro jest następcą Grifo XS o szerokości 33 mm i podwójnej ochronie przed przebiciem. Ma lekki wzór bieżnika na drogach szutrowych i niskie opory toczenia na drodze. Najlepsza trakcja na zakrętach w połączeniu z elastycznym karkasem Challenge czynią tę oponę wyjątkową. Dla rowerów szutrowych i zwykłych jeźdźców, ręcznie wykonany Almanzo jest wyposażony w specjalny system podwójnej ochrony przed przebiciem (PPS2).
Rurkowy otwarty
W oponach Open Tubular zastosowano tę samą konstrukcję i materiały, co w oponach rurowych firmy Challenge. Ale zamiast zszywać osnowę do zamkniętej opony rurowej, ściany boczne są składane w koralik przy pomocy włókien aramidowych. Ta otwarta konstrukcja zapewnia zalety opony rurowej, ale może być montowana jak zwykła opona klinczująca. W połączeniu z dętką lateksową, otwarta opona rurowa oferuje doskonałą trakcję i przyczepność na zakrętach, z niskim oporem toczenia i wygodną amortyzacją.
Rurkowy otwarty
W oponach Open Tubular zastosowano tę samą konstrukcję i materiały, co w oponach rurowych firmy Challenge. Ale zamiast zszywać osnowę do zamkniętej opony rurowej, ściany boczne są składane w koralik przy pomocy włókien aramidowych. Ta otwarta konstrukcja zapewnia zalety opony rurowej, ale może być montowana jak zwykła opona klinczująca. W połączeniu z dętką lateksową, otwarta opona rurowa oferuje doskonałą trakcję i przyczepność na zakrętach, z niskim oporem toczenia i wygodną amortyzacją.
Szczegóły
- dla szerokości obręczy 15-19 mm
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Cyclocross, Gravel
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
385,00 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Opony
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
33-622
Model:
opony zwijane
Ciśnienie w barach:
2.8
Ciśnienie w psi:
40
Wykonanie:
Pro, Open Tubular, PPS2
Wysokość bieżnika:
260 TPI
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Funkcje
Właściwości:
Ochrona przed przebiciem
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
546133
Numer artykułu producenta
00524
EAN
8855627005240
Opinia klienta
Hannes
No cóż
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Jak już kilkakrotnie zostało powiedziane – należy zaplanować cierpliwość, siłę, plastry i manicure.
Opony są naprawdę trudne do zamontowania, ale uczucie, gdy siedzą, jest wysublimowane.
Wyciągnąłem z niego dwa pęcherze z krwią i dwa paznokcie załamane aż do miąższu.
Więc jeśli szukasz wyzwania (haha nazwa mówi wszystko) powinieneś kupić tę oponę!
29.07.2021
Robert
warte wysiłku
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Jak już opisano wcześniej, opona nie jest łatwa w montażu, ale nadal nie jest niemożliwa. Może odnosić się tylko do youtube, istnieją dobre instrukcje montażu. Po napompowaniu i ukształtowaniu dalsze zespoły są znacznie łatwiejsze. Opona kompensuje teraz gładkość (bardzo niski poziom hałasu podczas jazdy) i fantastyczną przyczepność. Nigdy nie prowadziłem niczego porównywalnego i baw się dobrze z oponą!
08.04.2020
tschdaeff@googlemail.com
2 razy zmontowane, 2 razy bardziej dojrzałe
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Wczoraj zamontowałem oponę na tylnym kole i jechałem, było wspaniale. Mam dziś przednią część jeszcze wyposażoną w nią, pękła w 5 sekund po napompowaniu do 5,5 bara opony (nowy wąż), a następnie wziął kolejny nowy wąż i ponownie go zmontował, było to prawie tak trudne jak inne płaszcze zbyt.
Potem przejechałem okrążenie, po 10 minutach lub 5 km, a potem pękł tylny wąż.
Nie wiem, co to jest, ale myślę, że płaszcze nie trzymają się prawidłowo na felgach.
18.09.2019