Opis
Continental Cross King 2.2 Opona zwijana 29x2,20" TLR E-25, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Technologie:
BlackChili Compound:
Pytanie Gretchen o jazdę na rowerze. Właściwości jezdne mieszanki gumowej opony są określane przez trzy współdziałające ze sobą czynniki - tarcie statyczne [przyczepność], opory toczenia i przebieg. Dylemat: Jeśli jeden z tych czynników zostanie poprawiony, przynajmniej jeden z pozostałych pogorszy się w zamian. Opona o maksymalnej przyczepności zużywa się szybciej i toczy się wolniej. Jeśli opona będzie szybsza lub bardziej wytrzymała, jej przyczepność ponownie się zmniejszy.
Dzięki BlackChili Compound, mieszance bieżnika, która zawsze opiera się na najnowszych odkryciach w dziedzinie badań nad polimerami i surowcami, Continental zapewnił kolarskiej scenie trwałą odpowiedź. W zależności od obszaru zastosowania opony, skład mieszanki jest specjalnie dostosowany - czy to do jazdy na wyścigach, czy na rowerze górskim, do prób czasowych lub zjazdowych. W przypadku opon BlackChili firma Continental udoskonala specjalne gumy syntetyczne ze sprawdzoną gumą naturalną, aby stworzyć wyjątkowo wydajne mieszanki bieżnika. Następnie do tych mieszanek dodawane są cząsteczki sadzy, które z kolei są optymalizowane pod względem kształtu i właściwości powierzchni. Złożona technologia mieszanek jest tak wrażliwa, że opony z dodatkiem BlackChili Compound są produkowane wyłącznie w Korbach.
ProTection
Technologia ProTection daje oponom doskonałe połączenie gładkości w toczeniu, przyczepności i ochrony przed przebiciem. Jest to możliwe dzięki dodatkowej, uniwersalnej warstwie chroniącej przed przebiciem, która sprawia, że cała opona jest szczególnie odporna i niewrażliwa na uszkodzenia. Pomimo tej dodatkowej warstwy, opona ma bardzo dobre właściwości amortyzujące i zapewnia płynne toczenie na najtrudniejszych trasach. BlackChili zapewnia niezbędną płynną pracę i przyczepność. Kolejną cechą technologii ProTection z Niemiec jest możliwość konwersji na system bezdętkowy. Rewolucyjna stopka Tubeless Ready umożliwia łatwy i nieskomplikowany montaż opony. W celu uzyskania optymalnych rezultatów uszczelniania i aplikacji, Continental zaleca stosowanie nowego materiału uszczelniającego Continental RevoSealant.
Tubeless-Ready
Opony Tubeless Ready mogą być używane z dętką lub bez, ponieważ opona i felga są zaprojektowane tak, aby uszczelniać się bezpośrednio do siebie. Jednak w porównaniu z oponami UST, gotowe opony bezdętkowe są znacznie lżejsze i dzięki temu mają przepuszczalność powietrza w ścianie bocznej. Jest on uszczelniany za pomocą specjalnego mleka uszczelniającego. Od Continental, wszystkie opony do rowerów górskich są bezdętkowe w wersjach ProTection i Performance. Rewolucyjna stopka Tubeless Ready umożliwia łatwy i nieskomplikowany montaż opony. W celu uzyskania optymalnych rezultatów uszczelniania i aplikacji zalecamy stosowanie nowego uszczelniacza Continental RevoSealant.
System jest stosunkowo hermetyczny i mniej wrażliwy na ugryzienia węża niż opony składane lub klinczowe, gdy są prawidłowo zamontowane. Szczególnie obszerne opony do rowerów górskich korzystają z tej konstrukcji. Opony Tubeless Ready mogą być napędzane przy niższym ciśnieniu roboczym. Ryzyko przebicia jest o wiele mniejsze, ponieważ nie ma węża, który mógłby zostać przebity. Również błądzenie opony na feldze pozostaje bez konsekwencji. Ponadto, przyczepność, komfort i opory toczenia ulegają poprawie w terenie.
Szczegóły
- wszechstronna opona sportowa i turystyczna o bezpiecznej przyczepności na zakrętach i komforcie jazdy
- dobra przyczepność i ciche toczenie, dostępne z różnymi technologiami
- gładko pracującą oponę, która dostosowuje się do każdej powierzchni o specjalnym profilu