Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

LETNIA WYPRZEDAŻ - Startujemy z megarabatami na odzież i akcesoria rowerowe | Oszczędź do 70%
Continental

Continental CycloXKing Tyre 32-622, RaceSport, foldable (2019)

ID: 396395
264,99 zł
170 zł
- 35%
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
Proszę wybrać szerokość koła
Przenieś do Ulubionych
  • 100 dni na zwrot towaru
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 400 Marek
Szczegóły produktu

Przepraszamy, ale opis produktu w języku polskim jest w tej chwili niedostępny. Pracujemy nad tym.

CycloKing is a first-class competition tyre that combines safe cornering with smooth rolling characteristics. The versatile and smooth-running tread adapts perfectly to any surface and the uncompromisingly fast and World Cup-tested RaceSport carcass offers excellent grip, high mileage and efficient rolling thanks to the Black Chili Compound.

Black Chili Compound
This is the name of the revolutionary tread compound based on the latest findings in polymer and raw material research. For BlackChili, Continental refines newly developed synthetic rubbers with proven natural rubber to produce particularly high-performance profile compounds. Continental adds nanoscale carbon black particles to these rubbers, which are optimized in shape and surface properties in order to adapt the compound to the respective application of the tire.

Tyres with BlackChili Compound achieve an unprecedented level of performance. Compared to activated silica tyres, BlackChili tyres have 26% lower rolling resistance, 30% higher grip and 5% higher mileage.

RaceSport
Uncompromisingly designed for use in mountain bike racing: The RaceSport carcasses combine consistent lightweight construction and noticeably better puncture protection at the very highest level. Together with renowned professional mountain bikers, Continental has thus created the perfect starting point for competition tires. Handmade in Germany, they offer 30% better puncture protection than Supersonic tyres. The construction makes the difference - particularly fine and high-quality nylon fabric with elaborate, protective rubber coating and universal foot. Together with the legendary Black Chili Compound the ultimate combination for XC-Race and Marathon.

Wyposażenie
Dodatkowe informacje
3/180 TPI
Przeznaczenie
Cyclocross  
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
brak zaleceń producenta  
Rozmiar koła
28"  (cale)
Waga
320  g
Opony
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica): 32-622 mm
Model: opony zwijane
Ciśnienie w barach: 3-6 bar
Wykonanie: RaceSport
Mieszanka gum: Black Chili Compound
Zakres dostawy (ilość)
pojedyncza  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2019
Numer produktu
396395
Opinie klientów
4
2 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
0
3 gwiazdek
1
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
0
20.12.2018
Cycler
Dobrze wyważona opona
Well balanced tire
Automatycznie przetłumaczone z języka fińskiego Oryginał

Szybko się kręci, ale nie tak szybko, jak wątek pliku. Dobra przyczepność w błocie i śniegu.

Rolls fast, but not as fast as file thread. Good grip in mud and snow.

20.12.2018
Dario "IlSacerdote"
Doskonała jakość, doskonała przyczepność, ale zbyt cienka jak na żwir
Orttima qualità, ottimo Grip, ma troppo sottili per il gravel
Automatycznie przetłumaczone z języka włoskiego Oryginał

Kupiony do użytku na rowerze żwirowym w okresie zimowym ze względu na silną obecność na moich ścieżkach z luźnych / błotnistych gleb. Montowany na kółkach Shimano RX cyclocross. PRO: doskonała przyczepność nawet w obecności grubych warstw błota lub mokrej ziemi, zarówno w trakcji, jak i szczelności na zakrętach i zjazdach. Dobra przyczepność nawet pod górę podczas pokonywania przeszkód, nawet śliskie (korzenie, kamienie). CONS: efektywna grubość (obręcz - bieżnik) jest mniejsza niż 30 mm; to, prawdopodobnie razem z miękkim związkiem, oznacza, że konieczne jest stosowanie wysokich ciśnień, aby uniknąć szczypania w obecności nierównej lub kamienistej ziemi. Osobiście ważąc 65 kg musiałem użyć ciśnienia o wartości prawie 4,5 cm z tyłu, aby uniknąć niedogodności, wcześniej z innymi oponami (wielkość nominalna 33 mm, efektywny bieżnik obręczy 34-35 mm) zawsze stosowałem ciśnienia 3,8 atm bez problemów. WNIOSKI: doskonały materiał, z pewnością bardzo skuteczny w cyklokrosach na miękkich glebach, ale mają one wiele ograniczeń dla żwiru lub mieszanego użycia, ponieważ wymagają, aby uniknąć przebić, nadmierne ciśnienie inflacji, które czynią je zbyt sztywnymi na najbardziej nierównym i nierównym terenie.

Comprati da utilizzare su una bici gravel nel periodo invernale data la forte presenza sui miei percorsi di terreni allentati/fangosi. Montate su ruote Shimano RX da ciclocross. PRO: ottima tenuta anche in presenza di spessi strati di fango o terra bagnata sia in trazione che in tenuta sulle curve e in discesa. Buona tenuta anche in salita nello scavalcare ostacoli anche scivolosi (radici, sassi). CONTRO: lo spessore effettivo (cerchio - battistrada) è inferiore ai 30mm; questo, insieme probabilmente ad una mescola morbida, fa sì che sia necessario utilizzare pressioni di gonfiaggio elevate per evitare di pizzicare in presenza di terreni sconnessi o sassosi. Personalmente pesando sui 65kg ho dovuto usare una pressione di quasi 4.5atm al posteriore per eviatre inconvenienti, in precedenza con altri copertoni (misura nominale 33mm, misura effettiva cerchio-battistrada 34-35mm) sempre usate pressioni di 3.8atm senza problemi. CONCLUSIONI: ottimo materiale, sicuramente molto efficaci per il ciclocross su terreni molli, presentano invece molti limiti per un utilizzo gravel o misto in quanto richiedono, onde evitare forature, pressioni di gonfiaggio eccessive che li rendono troppo rigidi sui terreni più sconnessi e accidentati.


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 01
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes