Opis
Continental Grand Prix 4-Season Opona składana 23-622
Technologia z piekła rodem.
Dzięki materiałowi DuraSkin Grand Prix 4 Season jest w stanie wytrzymać ekstremalne obciążenia. Na legendarnym wyścigu Paris-Roubaix, "piekło północy", kolarze jadący w opony DuraSkin mają zdecydowanie najmniej awarii. Bardzo duży przebieg i doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni i w niskich temperaturach. Z wariantami 23 mm, 25 mm i 28 mm Grand Prix 4 Season można dostosować do różnych właściwości jezdni i wymagań w zakresie komfortu.
Podwójny Vectran Breaker zwiększa ochronę przed przebiciem i przecięciem do możliwie najwyższych wartości w porównaniu z innymi produktami dostępnymi na rynku.
Technologie:
Vectran Breaker:
Vectran Breaker to syntetycznie wyprodukowane włókno high-tech inspirowane naturą. Podobnie jak pajęczyna, Vectran jest ciekłokrystalicznym polimerem (LCP). Materiał Vectran jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak Vectran nić pajęcza ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.
Odporność Vectranu została potwierdzona w różnych warunkach. Liny dla astronautów, żagle spinakerowe, kable głębinowe, odzież odporna na przecięcia. Vectran można znaleźć wszędzie tam, gdzie wymagana jest ekstremalna trwałość. Włókno Vectran ma pięciokrotnie większą wytrzymałość na rozciąganie niż stal, jest odporne na obciążenia zmęczeniowe, a tym samym niezwykle odporne. Dokładnie te same właściwości używa się jako ochronę przed przebiciem w oponie Continental Top.
Vectran Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne wyłączniki nylonowe bez negatywnego wpływu na opór toczenia.
DuraSkin - opatentowane i bardzo lekkie wzmocnienie ścian bocznych!
Opony ze wzmocnieniem ściany bocznej DuraSkin muszą być w stanie prawidłowo się włożyć. Sprawdzą się w najbardziej niekorzystnych warunkach. Na rowerach kurierskich opony prześlizgują się po krawężnikach, na rowerach turystycznych przemierzają kontynenty bez przetarć, a w wyścigach muszą przejść trudne testy jak podczas Paris-Roubaix.
Wysokiej jakości tkanina poliamidowa niezawodnie chroni ścianki boczne opony i przygotowuje ją do ekstremalnych warunków. Opony te wyróżniają się z tłumu dzięki brązowym ścianom bocznym.
Szczegóły
- delikatny karkas 3/330 TPI zapewniający dobre prowadzenie i płynną pracę
- bardzo duży przebieg
- Wyprodukowana ręcznie w Niemczech