Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Posezonowa wyprzedaż - Ponad 1000 rowerów | Nawet 40% rabatu!
Continental

Continental GrandPrix 5000 Opona zwijana 28x1,00", black/black skin (2019)

ID: 908007
264,99 zł
180,99 zł
- 31%
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
Proszę wybrać szerokość koła
Przenieś do Ulubionych
  • 100 dni na zwrot towaru
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 400 Marek
Szczegóły produktu

Jak zrobić coś jeszcze lepszego: Grand Prix 5000 Continental 

Przedsiębiorstwo Continental stanęło przed trudnym zadaniem opracowania godnego następcy Grand Prix 4000 S II - opony, która jest zawsze w czołówce w testach osiągów. Konieczne było dopracowanie oporu toczenia, wyższego przebiegu, prędkości, a także ochrony przed przebiciem.

Podczas projektowania, deweloperzy w centrum uwagi postawili jedną, najważniejszą osobę - Ciebie. Istotny jest również Twój czas, jaki spędzasz na rowerze. Niezależnie od tego, czy chodzi o trening, czy o zawody. Czy to w deszczu czy na słońcu, w zimnie czy upale. Czy chcesz ustanowić nowa życiówkę, czy po prostu zrelaksować się po pracy, 

Najlepsze wszechstronna opona w terenie na zupełnie nowym poziomie wydajności. Jedź szybciej, wygodniej bez ani jednej złapanej gumy. Stworzony, aby uczynić Cię lepszym w Twoich osiągach. Grand Prix charakteryzuje się zaawansowaną mieszanką gumy BlackChili zapewniającą najniższy opór toczenia, wysoki przebieg i maksymalną przyczepność na mokrej nawierzchni. Struktura LazerGrip z kolei zapewni doskonałą przyczepność na zakrętach. Dzięki technologii ActiveComfort GP 5000 drgania i wstrząsy są absorbowane w celu zapewnienia wyjątkowego, niezakłóconego wrażenia podczas jazdy. VectranBreaker składa się z zaawansowanego technologicznie włókna i oferuje teraz jeszcze lepszą ochronę przed przebiciem. 

Black Chili - robi różnicę
Twórcy Continental zrewolucjonizowali scenę rowerową dzięki produkowanej tylko w Niemczech unikalnej mieszance gum bieżnika. Legendarny związek BlackChili odpowiada na odwieczne pytanie: lepsza przyczepność czy mniejszy opór toczenia. Regularne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych i odczuwalnych korzyści dla rowerzystów. Najnowsze polimery, jak również specjalnie opracowane cząsteczki sadzy i wypełniacze gwarantują wyjątkową wydajność.

Lazer Grip 
Lepsza przyczepność. Laserowy wzór mikrobieżnika skupia się na bokach opony w celu zwiększenia przyczepności na zakrętach.

Active Comfort Technology
Rewolucyjne podejście do jazdy na rowerze szosowym. Zintegrowana z konstrukcją opony technologia Active Comfort pochłania wstrząsy i zapewnia doskonałe wrażenia podczas jazdy.

Vectran Breaker
Syntetycznie wyprodukowane włókno high-tech, jeszcze bardziej odporne na rozdarcia zachowując niską wagę. Wzór w zakresie odporności przed przebiciami - teraz jeszcze mocniejsza i bardziej odporna na awarie 

Dodatkowe informacje

  • 12 % lepszy opór toczenia
  • 20 % lepsza ochrona przed przebiciem
  • 10 g lżejsza (25-622) niż GP 4000 S II
  • Specjalnie ukształtowana struktura bocznego profilu opony zapewnia doskonałą przyczepność podczas pokonywania zakrętów.
Wyposażenie
Przeznaczenie
rower wyścigowy  
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
brak zaleceń producenta  
Rozmiar koła
28"  (cale)
Waga
220  g
Opony
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica): 25 - 622 mm
Model: opony zwijane
Ciśnienie w barach: 6.5-8.5 bar
Wykonanie: Vectran Breaker
Mieszanka gum: Black Chili
Wysokość bieżnika: 330
Zakres dostawy (ilość)
pojedyncza  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2019
Numer produktu
908007
Opinie klientów
3.8
4 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
1
3 gwiazdek
2
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
0
12.09.2019
.
,
.
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

top

Top

16.08.2019
Hans
GP 5000
GP 5000
Automatycznie przetłumaczone z języka szwedzkiego Oryginał

Trudne do zamontowania, ponieważ krawędź jest znacznie sztywniejsza niż 4000 S. Łatwo ścisnąć wąż. Przejedź na nich około 50 mil i tocz się bardzo lekko i miękko.

Svår att montera då kanten är betydligt styvare än 4000S. Lätt att klämma slangen. Åkt ca 50 mil på dem och rullar väldigt lätt och mjukt.

28.07.2019
Joachim
Montaż opon nie jest łatwy!
Montage der Reifen ist nicht einfach!
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

W przypadku zwykłej opony drogowej (z wężem) zwykle nie potrzebuję ani po prostu dźwigni opony. Leg Conti Tubless jest zupełnie inny! W DT-Swiss Alufelge jest to moc i umiejętności na kole. Z moim Carbonlaufradem nie było możliwe przyniesienie opony na brzeg! Jedna strona była na nim, ale nie można było uzyskać drugiej strony nad krawędzią. Odkąd jeżdżę od jakiegoś czasu zauważyłem, że zdemontowane opony (które były już na kole od dłuższego czasu) mogą być ponownie montowane znacznie łatwiej. Dlatego mam oponę z wężem zamontowaną na starej obręczy aluminiowej i oponę do max. zawyżone dopuszczalne ciśnienie. Po dniu spędzonym na starym rowerze zacząłem drugą próbę na obręczy węglowej. Tym razem poszło (z 3 dźwigniami opon! 2 x Schwalbe + 1 raz Bontrager). Kto chce podnieść tę oponę na węglu, która powinna być bardzo przekonana o Tubless. To ja po wielkim gwoździu opony z dwoma otworami, ale bez pęknięcia opony, ale powolny wyciek powietrza po zatrzymaniu awaryjnym). Nie mogę nic powiedzieć o innych cechach. Przynajmniej mam bestię na kole.

Für normale Rennradfaltreifen (mit Schlauch) benötige ich meist keinen, oder nur einen Reifenheber. Bein Conti Tubless ist das völlig anders! Auf eine DT-Swiss Alufelge geht dieser mit Kraft und Geschick auf das Laufrad. Bei meinem Carbonlaufrad war es nicht möglich den Reifen über die Felge zu bringen! Eine Seite war drauf, aber die zweite Seite noch über die Felge zu bringen war nicht möglich. Da ich schon länger tubless fahre, so ist mir aufgefallen, dass demontierte Reifen (die schon länger auf dem Laufrad waren) sich deutlich leichter wieder montieren ließen. Daher habe ich den Reifen mit Schlauch auf eine alte Alufelge montiert und den Reifen auf max. zulässigen Druck aufgepumpt. Nach einem Tag auf dem alten Laufrad habe ich einen zweiten Versuch auf der Carbonfelge gestartet. Diesmal ging es (mit 3 Reifenhebern ! 2 x Schwalbe + 1 mal Bontrager). Wer diesen Reifen auf Carbon aufziehen will, der sollte schon sehr von Tubless überzeugt sein. Ich bin es, nach einem großen Nagel im Reifen mit gleich zwei Löchern , aber keinem Reifenplatzer, sondern langsamen Luftaustritt nach dem Nothalt). Über die weitern Qualitäten kann ich noch nichts sagen. Zumindest habe ich das Biest schon mal auf dem Laufrad.


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 01
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes