Opis
Continental Race 28 Supersonic Tuba 28"
Dętka Continental Race 28 Supersonic jest jeszcze lżejsza od wersji Light dętki Continental. Supersonic waży zaledwie 50 gramów, a mimo to pozostaje trwale szczelna i pomaga zmniejszyć wagę tam, gdzie jest to najbardziej korzystne. Continental Supersonic jest dostępny z krótkim (42mm) i długim (60mm) zaworem sclaverand.
Szczegóły
- Do wyboru z zaworem SV 42 mm lub 60 mm (Sclaverand, Presta).
Pokaż wszystkie modele z tej serii Continental Race
Cechy szczególne
valve type
Which valve you need depends on the size of the valve hole in your rim.
There are three different types of valves:
AV - Schrader valve (also called car valve) - 8.5 mm rim hole
DV - Dunlop valve (also called Blitz valve) - 8.5 mm rim hole
SV - Presta valve (also called Sklaverand or French valve) - 6.5 mm rim hole
There are three different types of valves:
AV - Schrader valve (also called car valve) - 8.5 mm rim hole
DV - Dunlop valve (also called Blitz valve) - 8.5 mm rim hole
SV - Presta valve (also called Sklaverand or French valve) - 6.5 mm rim hole
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Szosa, Cyclocross, Gravel, Aero, Endurance
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
1 sztuka
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rura
Pasujące do rozmiaru opon ETRTO:
18-622 > 25-630
Pasujące do rozmiaru opon w calach (średnica x szerokość):
27 x 3/4 > 27 x 1
Pasujące do francuskich rozmiaru opon:
700 x 20C > 700 x 25C
Rodzaj wentyla:
Francuski (Presta)
Materiał:
butyl
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
50,00 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2024
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
6487
Opinia klienta
AndersN
Najlepszy wąż (jeśli jesteś ostrożny)
Przetłumaczono z Szwedzki
Zobacz oryginalny tekst
Jeśli masz lekki rower szosowy, nie chcesz montować ciężkiego węża. A jeśli tak jak ja zrezygnowałeś z jazdy bez węża (bo masz dość wyciekającego płynu i niemożliwych opon do zamontowania na felgach) to jest to moim zdaniem najlepszy wąż. Jedyne, czego musisz się upewnić, to ostrożność i ostrożność podczas ich montażu i montażu na oponie. Udało mi się złamać kilka węży. Ale to samo dotyczy innych lekkich gadżetów do jazdy na rowerze, ważne jest, aby zachować ostrożność.
31.03.2021
Florian
Lekki, ale wrażliwy
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Zwykle kupuję tylko lekką wersję węży Schwalbe. Ale te były wyprzedane, więc wypróbowałem ten wąż od Conti jako alternatywę. Kupiłem tę rurkę do Michelin Pro4 V2. Montaż węża naprawdę wymaga dużej staranności, w przeciwnym razie wąż zostanie bardzo szybko perforowany. Aby to zrobić, musisz ponownie zetknąć się z łyżką do opon; wystarczy niewielki klin między oponą a kołnierzem felgi. Przewaga wagowa wynosząca ok. 5-10 g na tubę w porównaniu z lekkimi odważnikami firmy Schwalbe prawie nie rekompensuje tej wrażliwości. Dlatego odliczenie gwiazd.
12.03.2021
Patrick
Tylko dla profesjonalistów - niezwykle wrażliwy
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Zdecydowanie dla normalnych ludzi mało lub wcale w montażu. 2 Doświadczenia 2 awarii. Dzięki lekkiej konstrukcji wtedy przynajmniej nie tyle śmieci :-D
23.06.2017