Opis
Cube Cargo Sport Dual Hybrid 1000 27.5", czarny/szary (flashgrey'n'black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Most bikes are designed to carry a person and, perhaps, a little luggage. The Cargo Hybrid is a different beast, built with a maximum system weight of 220kg - which means it's capable of carrying bulky loads, or even two children with the optional seat, in safety and comfort. Handling is stable and confidence-inspiring even when fully loaded, so navigating city streets is a breeze. Cube positioned the powerful, cargo-specific Bosch drive unit unobtrusively at the base of the seat tube, and there's room for up to two batteries close to the bike's centre of gravity.
No matter what you need to carry across town, the Cargo Sport Dual Hybrid is here to make your life easier. With twin 500Wh batteries and a powerful, fourth-generation Bosch drive unit working with Shimano's smooth, reliable 10-speed Deore gears, it'll make light work of any errand. Add the optional rain cover for extra weather-proofing, or carry your kids in safety and style with the optional child seat - the large capacity cargo box is ready for just about any load. Strong Magura hydraulic disc brakes, grippy Schwalbe tyres and mudguards keep you and your cargo safe in all weathers. There's an LED lighting set front and rear so you can see and be seen, and the suspension fork adds some extra comfort. Wherever you're going, whatever you're carrying, it's got your back.
Szczegóły
- Maksymalna waga systemu 220 kg (155 kg rowerzysta i rower + 65 kg ładunek)
- Bezpieczny hamulec Magura CMe
- Wspornik kierownicy Speedlifter można błyskawicznie wyregulować dla rowerzystów o wzroście od 1,60 m do 1,90 m
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.
Long-John