Opis
Cube Kathmandu Hybrid ONE 500 Easy Entry, petrol (teal'n'lime)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
With the Kathmandu Hybrid ONE 500, there are no limits to imagination and adventure. Its easy-to-use, super-reliable 1x10-speed gears from Shimano and the smoothly operating fourth-generation Bosch motor with 500Wh powerful battery work harmoniously hand in hand. As a team, they bring the bike effortlessly and quickly through the city or across the country. The Suntour suspension fork, the suspension seat post and the adjustable stem are responsible for the permanently high level of riding comfort. Cube has also installed hydraulic Shimano disc brakes that are powerful and slow the bike down evenly and safely, regardless of the weather. Numerous details, such as lights, mudguards and the luggage rack neatly integrated into the frame, complete the equipment. So the motto here is quite clear: there's no such thing as can't.
The Modular Battery System is at the centre of the elegantly designed Kathmandu Hybrid frame, which completely and beautifully encloses the Bosch battery - for optimum protection and a sleek look at the same time. The bike can be precisely steered via the butted head tube and rides as comfortably as it does safely and in control, whether with or without luggage on board. Keyword luggage: all your belongings for the journey can be stored on the neatly integrated and super-stable luggage carrier. In addition, the Efficient Comfort Geometry lives up to its name because it offers the perfect fit for relaxed and consistently comfortable pedalling. Whether as a low-mount, trapezoidal frame or standard variant - this chassis makes every bike tour an absolute delight.
Cechy szczególne
Napęd Bosch Performance Line CX
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.