Opis
Cube Reaction Hybrid Rookie SL 400 Młodzież, biały (teamline)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Reaction Hybrid Rookie wykorzystuje te same technologie i techniki budowy ramy, co jego dorosłe odpowiedniki. Na przykład dolna rura wykonana w procesie Gravity Cast w połączeniu z 1,5-calową główką ramy służy jako mocny i sztywny kręgosłup. I tego właśnie potrzebują młodzi entuzjaści kolarstwa górskiego! Dzięki prowadzonym do wewnątrz przewodom procesy przesuwania są stale płynne i czyste, a także ograniczają do minimum nakłady na konserwację. A dla młodzieży, która chce jeździć po trudniejszych szlakach, bez większego wysiłku można doposażyć się w chowany wspornik siodła. Wczuj się w ducha przygody, wsiądź na rower i ciesz się uśmiechem na twarzy.
DNA wyścigów: Pod względem prowadzenia i osiągów Reaction Hybrid Rookie w niczym nie ustępuje rowerom Reaction dla dorosłych, ale pojawia się na szlakach jako kompletny pakiet precyzyjnie dostosowany do ambitnych juniorów. Napęd zapewnia silnik Bosch Performance trzeciej generacji, dzięki czemu dzieci zawsze mają wystarczająco dużo mocy, aby wyprzedzić rodziców nawet podczas dłuższych rodzinnych wycieczek. Płynnie działające, szerokozakresowe 10-biegowe przekładnie Deore od Shimano dbają o perfekcyjne ustawienie, a mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Magura MT Thirty zapewniają bezpieczne manewry hamowania. A jeśli podróż prowadzi przez szlaki o nierównym podłożu, widelec z zawieszeniem pneumatycznym Suntour i przyczepne, komfortowe opony 2,25 cala służą pomocą. Bez dwóch zdań, z Reaction Hybrid Youth SL kolejna rowerowa przygoda będzie niezapomniana!
Cechy szczególne
Bosch Active Plus
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.