Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 625, szary

ID: 1485149

21.999,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    15" | 27,5" | XS (27.5+") niedostępny online
    17" | 27,5" | S (27.5+") niedostępny online
    18" | 29" | M (29+") niedostępny online
    20" | 29" | L (29+") niedostępny online
    22" | 29" | XL (29+") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 625, szary (grey'n'green)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Jeśli spędzasz cały dzień w górach, musisz być w stanie całkowicie polegać na swoim rowerze - i oczywiście na wszystkich jego komponentach. Dlatego też Cube wyposażył rower Stereo Hybrid 140 HPC Race 625 widelec RockShox 35 Silver Air i pasujący do niego tylny amortyzator Deluxe Select+. W połączeniu z superprzyczepnymi 2,6-calowymi oponami Schwalbe, hydraulicznymi, 4-tłoczkowymi hamulcami tarczowymi Shimano oraz chowaną sztycą podsiodłową ze zdalnym sterowaniem, poza utwardzonymi drogami i leśnymi ścieżkami nie ma prawie żadnego większego wyzwania. Długie trasy i strome podjazdy stają się dziecinnie proste dzięki wyjątkowo niezawodnym 12-biegowym przekładniom Shimano XT współpracującym z płynnie działającym napędem Bosch CX czwartej generacji. Zestaw jest gotowy, szlak wzywa - ruszamy!

Wszechstronne narty Stereo Hybrid 140 HPC 625 umiejętnie łączą stabilność i zwinność. Silnik Bosch CX czwartej generacji i akumulator 625 Wh są elegancko zintegrowane z konstrukcją dzięki modułowemu systemowi akumulatorów CUBE, a jednocześnie są skutecznie chronione przed brudem i wilgocią. Niezrównane właściwości jezdne i niskie wymagania konserwacyjne zapewnia oś przelotowa Boost 148, duże łożyska przegubowe oraz linki zmiany biegów i hamulca poprowadzone wewnątrz ramy. A dzięki systemowi Split Size każdy może znaleźć idealne dopasowanie rozmiaru koła i ramy. Na koniec warto wspomnieć o przemyślanej geometrii All Mountain, która jest optymalnie dostosowana zarówno do kinematyki zawieszenia, jak i systemu napędowego Bosch. Rezultatem jest stabilny, płynnie poruszający się rower, który daje pewność siebie i sprawia wiele radości!

Szczegóły

  • Pedały w zestawie: Nie
Pokaż wszystkie modele z tej serii Cube Stereo Hybrid

Cechy szczególne

Napęd Bosch Performance Line CX

Napęd Bosch Performance Line CX

Napęd Performance Line CX marki Bosch wynosi sportową jazdę na rowerze elektrycznym na kompletnie inny poziom - dzięki czemu możemy doświadczyć unikatowych wrażeń na podjeździe w górach nazwanych przez markę Bosch "Uphill Flow". Napęd ten zapewnia znaczny wzrost wydajności do 85 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz długotrwałą moc nawet przy wysokich kadencjach pedałowania specjalnie na potrzeby sportowego przyspieszenia nawet w alejskim terenie.

Plus sizes (27,5+ and 29+)

Opony typu 'Plus'/'+' to poszerzone wersje typowych opon MTB o szerokości do 3,0", często osadzone na obręczach o szerokości do 40mm. Zalety: lepsza przyczepność, większy komfort i bezpieczeństwo na szlaku. Opony typu Plus mogą pochwalić się podobnymi właściwościami co opony w fatbikach, przy czym nie są aż tak duże. Wniosek: poszerzane opony Plus zapewniają lepszą przyczepność podczas jazdy na szlaku, są lżejsze niż opony w modelach fatbike, a jednocześnie umożliwiają jazdę przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza.

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
27,5 + / 29 + cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
24,90 kg
Typ napędu
Typ napędu
System przerzutek
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Zasięg (km)
Zasięg (km)
50-150

Sprzęt

Przeznaczenie
Kolarstwo All Mountain / Przełajowe
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rodzaj:
E-Bike 25km/h
Rozmiar koła:
27,5 + / 29 + cale/-i
Łączna liczba biegów:
12
Wymiary
Waga (szacunkowa):
24,90 kg
maksymalna waga całkowita:
135,00 kg
Rama
Marka amortyzatora tylnego:
Rock Shox
Model:
Rama MTB z pełnym zawieszeniem
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, tylny trójkąt z aluminium 6061 T6, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, geometria Agile Trail, Boost 148, w pełni zintegrowany akumulator
Marka amortyzatora:
Deluxe Select+, 185x55mm, Rebound, Trunnion, Lockout
Skok zawieszenia (mm):
140 mm
Silnik
Marka:
Bosch
Model:
Wydajność CX Gen.4
Rodzaj:
Silnik środkowy
Wydajność:
250 W
Akumulator
Model:
Bosch Power Tube
Rodzaj:
Litowo-jonowy
Zawartość energii:
625,00 Wh
Montaż akumulatora:
Bateria wewnątrz ramy - wyjmowana
Ekran
Display:
Bosch Kiox
Ładowarka
Rodzaj:
Ładowarka kompaktowa Bosch 2A
Zasięg
Zasięg (km):
50-150
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
RockShox
Rodzaj:
35 Silver, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
140 mm
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Shimano
Rodzaj:
XT
Manetka
model:
Shimano Deore SL-M6100, Rapidfire-Plus
Korba rowerowa
model:
ACID E-Crank, 165mm (27,5: 36T // 29: 34T)
Łańcuch
model:
Shimano CN-M6100
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
10-51 z.
model:
Shimano Deore CS-M6100
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
BR-MT520
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
203 mm
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
BR-MT520
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
203 mm
Klamka hamulcowa
model:
Shimano
Kierownica
Model:
Riser
model:
Newmen Evolution SL 318.25, 760mm
Materiał:
Aluminium
Chwyty:
ACID React Pro
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Mostek CUBE Performance E-MTB, 31.8mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
27.5: ACROS AZX-1032, BlockLock 120°, (ZS56mm/ZS56mm) // 29: ACROS AZX-1030, (ZS56mm/ZS56mm)
Siodełko
Siodełko:
Natural Fit Venec
Sztyca
Model:
obniżany
Średnica:
31,60 mm
Rodzaj:
CUBE Dropper Post, (XS, S: 100mm, M: 125mm, L, XL: 150mm)
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
Shimano HB-MT400-B, 15mm, Boost, Centerlock
Piasta tylna
model:
Shimano FH-MT410-B, 12mm, Boost, Centerlock
Obręcze
model:
Cube EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość opon:
66,00 mm
model:
Schwalbe Nobby Nic (XS,S: 27.5")
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość opon:
66,00 mm
model:
Schwalbe Nobby Nic (XS,S: 27.5")
Sprzęt
Pozostałe:
Przewodnik po łańcuchu: e*thirteen Plus e*spec
Zasilanie
Rodzaj wtyczki:
Wtyczka UE
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1485149
EAN
4054571357939

Opinia klienta

4.0
1 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
1
5 Gwiazdki
0
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 625, beżowy
Reinhard
Początkowo rozczarowujące
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Już podczas pierwszej jazdy zauważyłem irytujące metaliczne zgrzytanie dochodzące z przodu i z dołu. Po długich poszukiwaniach, poszukiwaniach w internecie i kontakcie z Fahrrad.de w Dortmundzie, w końcu stało się jasne, że to (tani) przedni hamulec tarczowy wibrował podczas jazdy po asfalcie z powodu bardzo szorstkich opon, a następnie generował ten dźwięk. Doradzono mi wymianę hamulców tarczowych na lepsze jakościowo. Ledwie powiedziane, już zrobione, kupione i zainstalowane dyski XTR i nagle wszystko działa idealnie. Teraz po "remodelingu" jestem mega zadowolony! Jednak było to również irytujące i kosztowało mnie pieniądze. PS Uchwyty też były okropne i zostały zastąpione ergonomicznymi.
05.02.2023