Opis
Cube Supreme Hybrid EXC 500 Easy Entry, niebieski (blue'n'black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Simple, elegant, safe and practical: those are the qualities embodied by the new Supreme Hybrid's frame. The PowerTube design incorporates the Bosch battery inside the frame for sleek looks and ease of use. The Easy Entry design does exactly what it says, making access simple for any rider. Cube fitted a tapered head tube because it's strong, safe and improves steering accuracy for easy, intuitive handling. There's a semi-integrated luggage carrier, and the frame is specifically designed for low-maintenance hub gears. But it's not all about practicality - Cube also used their smooth-welding technique for an organic, elegant appearance that you'll love.
A great bike just blends seamlessly into your life. That's why the brand-new Supreme Hybrid EXC's smooth Bosch power is transferred to the rear wheel with a clean, maintenance-free Gates belt drive - so you can just ride. Shimano's 8-speed Nexus hub gears do the hard work for you, while powerful Shimano hydraulic disc brakes and grippy Continental urban tyres help keep you safe, even in the wet. An adjustable stem, suspension seatpost and suspension fork make sure you're comfortable. And the lighting set, full-length mudguards with integrated rear light, semi-integrated luggage rack and included kickstand mean you're set up to take on any journey, anywhere, anytime.
Cechy szczególne
Bosch Active Plus
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.