Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

CZY MASZ JESZCZE JAKIEŚ PYTANIA?
TU ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA NASZYCH KLIENTÓW.

CHCIAŁBYM PODJĄĆ PRACĘ W BIKESTER, JAKIE OFERTY PRACY SĄ AKTUALNIE DOSTĘPNE?

Wzajemne wykwalifikowanie poszczególnych usług jest kluczem do sukcesu w sklepach internetowych. Ze względu na nasz duży wzrost sprzedaży, na bieżąco poszukujemy kompetentnych i niezależnych pracowników, którzy chcą przyczynić się w osiąganiu dalszych sukcesów sklepów w firmie internetstores.

Oczekujemy od kandydatów wszechstronnych aktywności, które wymagają dużego zaangażowania i zdolności personalnych w kontakcie ze współpracownikami. Jednocześnie gwarantujemy wysoki stopień niezależności i samodzielności.

Prześlij proszę swoją aplikację (włącznie z oczekiwanym wynagrodzeniem) w ręce Nilsa Pollex na adres jobs[at]internetstores.de.

Pozostałe informacje otrzymasz pod numerem telefonu +49 711 93305-148.

Wszystkie oferty pracy kierowane są zarówno do kobiet jak i mężczyzn oraz osób niepełnosprawnych.

Aktualne oferty pracy znajdziesz tutaj.

DLACZEGO NIEKTÓRE ROWERY NIE MAJĄ PODANYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH ICH WAGI?

Nie wszyscy producenci dostarczają nam dane dotyczące wagi, ale staramy się określić ją manualnie i umieścić obok informacji dotyczących rowerów. Jeśli rower nie ma podanej wagi, proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

JAKA JEST DOPUSZCALNA MASA CAŁKOWITA (ROWER, KIEROWCA, BAGA) DLA POSZCZEGÓLNYCH ROWERÓW?

Najczęściej rowery MTB, trekkingowe i rowery miejskie przeznaczone są do 130 kg. Tylko lekkie rowery są zazwyczaj przeznaczone do niższej masy całkowitej. W celu uzysakania większej ilości szczegółow proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

CZY PRODUKT, KTÓRY WIDNIEJE NA STRONIE, JEST DOSTĘPNY RÓWNIEŻ W INNYCH KOLORACH LUB ROZMIARACH?

Nie, wszystkie dostępne warianty są widoczne na stronie sklepu.

CZY MUSZĘ ZAREJESTROWAĆ KONTO ABY MÓC ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Jeśli nie posiadasz konta w Bikester, możesz zarejestrować się podczas składania pierwszego zamówienia. Na swoim koncie możesz sprawdzić status aktualnej przesyłki oraz poprzednich zamówień. Możesz jednak dokonać zakupu jako gość, bez konieczności rejestracji.

MÓJ ROWER ZOSTAŁ SKRADZIONY. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH NUMERU RAMY?

Niestety z logistycznych względów nie możemy przechowywać danych dotyczących numerów ram poszczególnych zamówionych rowerów. Z tego również powodu klient nie znajdzie tych danych na swoim rachunku.

Ważne: Proszę zanotować wielkość ramy na swoim rachunku natychmiast po otrzymaniu roweru.

GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ INSTRUKCJĘ DOTYCZĄCĄ MONTAŻU MOJEGO ROWERU?

Instrukcję montażu znajdziesz tutaj.

CZY PRODUKTY SĄ RÓWNIEŻ DOSTĘPNE W INNYCH KOLORACH?

Kolory produktów zostały przedstawione na zdjęciach. Inne kolory nie są dostępne, gdyż albo zostały wyprzedane, albo nie są oferowane przez producenta.

CZY MOGĘ ROZLICZYĆ SIĘ CZĘŚCIOWO?

Nie, niestety nie posiadamy możliwości częściowego rozliczania się.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ OD WAS NAKLEJKI, PRODUKTY PROMOCYJNE LUB PODOBNE MATERIAŁY?

NNie, niestety nie posiadamy żadnych materiałów reklamowych do dyspozycji. Proszę skierować zapytanie bezpośrednio do danego producenta.

CZY DOMÓWIONE AKCESORIA BĘDĄ ZAMONTOWANE PRZY ROWERZE?

Niestety nie możemy zaoferować tej usługi ze względu na prawo do zwrotu towaru oraz ewentualnie występujące ślady po instalacji.

W JAKIM STANIE ROWER ZOSTANIE DOSTARCZONY?

Nasze rowery dostarczane są zmontowane. Klient musi tylko zamontować pedały i usatwić kierownicę oraz przednie koło. Czynności te są łatwe nawet dla laika. W przypadku jakichkolwiek problemów, proszę zajżeć do instrukcji montażu lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Hamulce, przerzutki i inne układy są już dostosowane i prawidłowo ustawione.