Opis
DT Swiss BR 2250 Classic Fatbike Koło 26" przednie koło Aluminiun 150/15mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Duże opony i szerokie felgi zwykle oznaczają większy ciężar na kole. Nie w przypadku BR 2250, oferuje on przyczepność bardzo szerokich klap przy prawie konwencjonalnej wadze koła, co sprawia, że każdy gruby motocykl to doskonała maszyna do zabawy!
Technologie:
Technologia klasyczna
Linia kół CLASSIC oferuje wydajność, której oczekujesz od kół DT Swiss. Jednocześnie, dzięki coraz lżejszym i bardziej wydajnym materiałom oraz szwajcarskiej inżynierii, stale się ona rozwija. Dzięki łatwej konserwacji i dostępności części zamiennych na całym świecie, koła CLASSIC są bezpiecznym zakładem. Od ekskluzywnego koła XC konkurencji XRC 950 T do freeride'owego koła FR 1950, linia kół CLASSIC oferuje coś dla prawie wszystkich rowerzystów.
Technologia piasty
Szwajcarskie huby DT słusznie cieszą się legendarną reputacją. Przyczyniło się do tego kilka unikalnych cech: Technologia wolnego koła Ratchet System jest niezwykle trwała, niezawodna i może być serwisowana w ciągu kilku minut bez użycia narzędzi dzięki zatkanej konstrukcji piasty. Dzięki temu samemu systemowi wtyków wiele piast może zostać przystosowanych do większości standardów osi, a tym samym pasuje do każdego roweru. Bezdotykowy system uszczelniający i wysoce precyzyjny zespół gwarantują najlepsze właściwości jezdne, dzięki czemu energia kierowcy jest przekształcana wyłącznie na napęd. Konsekwentna optymalizacja wagi podkreśla wyścigowe geny tego klasyka.
Technologia DT pro lock
Wstrzykiwany w sutki system blokady śrubowej umożliwia budowę niezwykle trwałych wirników. Sutki DT pro lock zapobiegają samoistnemu poluzowaniu się połączenia szprycha - sutek. Zintegrowany, opatentowany system blokady śrub w gwincie nypla jest oparty na kleju dwuskładnikowym. Po wkręceniu sutków aktywowany jest klej, który utwardza się całkowicie w temperaturze pokojowej po ok. 6 - 7 godzinach. W razie potrzeby, wirnik może być użyty natychmiast po montażu. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów. Wytrzymałość kleju zmniejsza się jednak nieznacznie z każdym ponownym wyśrodkowaniem.
Szczegóły
- Systemy osiowe: 15/150 mm TA