Opis
DT Swiss H 1900 Spline Rear Wheel 27.5" Disc CL 35mm 12x148mm TA Shimano Steel
Kiedy siła mięśni i moc silnika łączą się, promień działania roweru górskiego wzrasta wykładniczo. H 1900 SPLINE został opracowany właśnie w tym celu. Dzięki niezawodności szwajcarskich precyzyjnych piast, solidnych szprych oraz trwałych i lekkich obręczy jest gotowy na każdą przygodę. Dewizą jest doświadczenie, jak daleko może zaprowadzić symbioza człowieka i maszyny. Nie ma jednak powodów do zmartwień: Jak wszystkie produkty DT SWISS, kolarze testowi doprowadzili H 1900 SPLINE do granic możliwości w notorycznie dzikiej i stromej szwajcarskiej Jurze. Tak, że jego niezawodność jest przede wszystkim, gdy zainstalujesz go w swoim rowerze i oczywiście również dlatego, że jest po prostu zabawny.
Technologia bezdętkowa
Opony bezdętkowe mają kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być prowadzona z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka "ukąszeń węża", dzięki czemu oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również bardziej komfortową jazdę. Brak dętki oznacza brak tarcia pomiędzy dętką a oponą, a co za tym idzie mniejsze opory toczenia podczas jazdy w terenie i po przeszkodach. Jeśli dodatkowo zastosowano mleczko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i drobne przecięcia. Duża zaleta dla wszystkich, którzy lubią jeździć na długich dystansach i z dala od najbliższego sklepu rowerowego.
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają kolejne zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju, opona dość łatwo wskakuje na miejsce po napompowaniu, dzięki czemu zazwyczaj wystarczy zwykła pompka podłogowa. Wyrafinowany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i pewne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
SYSTEM RATCHET
Opatentowany system wolnego koła z precyzyjnymi zębatkami gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Dzięki koncepcji no-tool system jest bardzo łatwy i szybki w utrzymaniu.
Technologia PRO LOCK
Proces Pro Lock polega na wstrzyknięciu do gwintu nypla opatentowanego dwuskładnikowego kleju, który umożliwia budowę niezwykle wytrzymałych kół. Zaraz po wkręceniu nypli aktywuje się klej. W temperaturze pokojowej trwa to ok. 6 - 7 godzin do całkowitego utwardzenia.Wielokrotne ponowne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła kleju nieznacznie spada przy każdym ponownym centrowaniu.