Opis
DT Swiss M 1900 Spline Rear Wheel 27.5" Disc CL 30mm 12x148mm TA Shimano 12SP Light
Koła M 1900 SPLINE mają wszystko i zostały opracowane z myślą o wymaganiach nowych rowerów all-mountain. Wysokiej jakości, frezowane piasty M 1900 SPLINE wykorzystują cały know-how firmy DT Swiss w zakresie piast. Siły z i do piast są przenoszone przez sprawdzone szprychy Straightpull. Obręcze, które są równie lekkie, co stabilne, dostępne są w szerokościach 25, 30 lub 35 mm i oferują najlepsze wsparcie dla opon o preferowanej szerokości, a także są w stanie wytrzymać wszystko, co oferują zestawy bezdętkowe i nowoczesne opony MTB: Szybka jazda w góry i równie szybka w dół.
Technologia bezdętkowa
Opony bezdętkowe mają kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Oponą można jeździć z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka ukąszenia przez węża, dzięki czemu zapewnia ona większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również bardziej komfortową jazdę. Brak dętki oznacza, że między dętką a oponą nie ma tarcia, a zatem opór toczenia podczas jazdy w terenie i na przeszkodach jest mniejszy. Jeśli dodatkowo stosuje się mleko bezdętkowe, opona jest odporna na przebicia i drobne przecięcia. To wielka zaleta dla wszystkich, którzy lubią jeździć na długich dystansach i z dala od najbliższego sklepu rowerowego.
Obręcze Tubeless Ready firmy DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z tradycyjnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju poprzecznego opona dość łatwo wskakuje na miejsce po napompowaniu, tak że zazwyczaj wystarczy zwykła pompka podłogowa. Przemyślany profil obręczy DT Swiss zapewnia precyzyjne i pewne mocowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
Technologia SYSTEMU RATCH
Opatentowany system wolnego koła z wysoce precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Dzięki temu, że system nie wymaga użycia narzędzi, jest bardzo łatwy i szybki w konserwacji.
Technologia PRO LOCK
Proces Pro Lock polega na wstrzykiwaniu opatentowanego dwuskładnikowego kleju do gwintu nypli, co umożliwia konstruowanie niezwykle wytrzymałych kół. Klej aktywuje się natychmiast po wkręceniu złączek. W temperaturze pokojowej trwa to ok. Całkowicie utwardza się w ciągu 6-7 godzin. Wielokrotne powtórne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.