Opis
DT Swiss M 1900 Spline Koło tylne 27.5" Disc CL 30mm 12x148mm TA SRAM XDR
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Koła M 1900 SPLINE mają wszystko i zostały stworzone do wymagań nowych rowerów all-mountain. Wysokiej jakości, frezowane piasty M 1900 SPLINE wykorzystują cały know-how DT Swiss w zakresie piast. Siły z i do piast przenoszone są przez sprawdzone szprychy Straightpull. Obręcze, które są tak lekkie, jak stabilne, dostępne są w szerokościach 25, 30 lub 35 mm i oferują najlepsze wsparcie dla preferowanej szerokości opon i są w stanie wytrzymać wszystko, co może rzucić na nie bezdętkowy set-up i nowoczesne opony MTB: Szybka jazda w góry i równie szybka w dół.
Technologia bezdętkowa
Opony bezdętkowe mają kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być używana z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka ukąszenia przez węża i dzięki temu oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza, że pomiędzy dętką a oponą nie ma tarcia, a zatem opór toczenia podczas jazdy w terenie i na przeszkodach jest mniejszy. Jeśli dodatkowo zastosowane jest mleko bezdętkowe, opona jest odporna na przebicia i małe przecięcia. Duża zaleta dla wszystkich tych, którzy lubią jeździć na długich dystansach i z dala od najbliższego sklepu rowerowego.
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju poprzecznego, opona dość łatwo wskakuje na miejsce po napompowaniu, tak że zazwyczaj potrzebna jest tylko zwykła pompka podłogowa. Przemyślany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i pewne mocowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
RATCHSystem RATCHET Technologia
Opatentowany system wolnego koła z wysoce precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Dzięki koncepcji no-tool", system jest bardzo łatwy i szybki w konserwacji.
Technologia PRO LOCK
Proces Pro Lock polega na wstrzykiwaniu opatentowanego dwuskładnikowego kleju do gwintu nypla, co umożliwia konstruowanie niezwykle wytrzymałych kół. Po wkręceniu sutków następuje aktywacja kleju. W temperaturze pokojowej trwa to ok. Całkowicie utwardza się w ciągu 6 - 7 godzin. Wielokrotne powtórne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.