Opis
DT Swiss PR 1400 Dicut 21 Oxic Koło tylne 28"/18 Alu 130/5mm, czarny (graphite)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
PR 1400 DICUT 21 OXiC znajduje się na samym szczycie aluminiowych kół jezdnych! Ceramiczna powłoka powierzchniowa OXiC nadaje hamulcom felgowym niespotykaną dotąd charakterystykę hamowania. Felgi są szerokie, asymetryczne i lekkie, co zapewnia doskonały stosunek sztywności do masy. W układzie bezdętkowym, oprócz sportowego charakteru, kierownica zyskuje większy komfort i przyczepność. Zestaw kołowy o masie zaledwie 1450 g jest zarówno niezwykle konkurencyjny, jak i praktyczny i doskonale harmonizuje z minimalistycznym wzornictwem.
System zapadkowy /36 T / 10° kąta załączenia
Opatentowany system wolnego koła z bardzo precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Dzięki beznarzędziowej koncepcji, system jest bardzo łatwy i szybki w konserwacji. Najlepszy system do przenoszenia momentu obrotowego przy najniższej wadze i wysokiej jakości łożyskach, które dzięki jednostronnym uszczelnieniom mają bardzo niskie tarcie.
Pro Lock
W procesie Pro Lock, opatentowany dwuskładnikowy klej jest wtryskiwany do gwintu nypla, umożliwiając budowę niezwykle trwałych wirników. Po wkręceniu sutków aktywowany jest klej, który utwardza się całkowicie w temperaturze pokojowej po około 6 - 7 godzinach. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, przy czym wytrzymałość kleju zmniejsza się nieznacznie z każdym ponownym centrowaniem.
Technologia Oxic
Proces OXIC jest elektrochemiczną powłoką ceramiczną, która czyni powierzchnie obręczy bardzo twardymi i odpornymi. Rezultatem jest szlachetne, matowe czarne wykończenie, które posiada doskonałe właściwości hamowania, a jednocześnie zmniejsza ścieranie się felgi do absolutnego minimum. Warstwa ceramiczna jest wytwarzana w procesie podobnym do anodowania, poprzez zanurzenie obręczy w roztworze elektrolitu i jednoczesne doprowadzenie napięcia elektrycznego pomiędzy obręczą jako jedną elektrodę a zbiornikiem jako drugą. Kluczową różnicą pomiędzy anodowaniem a OXIC są miliony wyładowań plazmowych, które występują pomiędzy elektrolitem a obręczą, co oznacza, że na powstającą warstwę tlenku nakłada się wyższą temperaturę i ciśnienie. Powoduje to, że warstwa tlenku, która się tworzy, topi się, skrapla, a następnie ponownie krzepnie. W trakcie tego procesu, amorficzna (niewyrównana) struktura zmienia się w strukturę krystaliczną (wyrównaną). Dlatego OXIC jest tak twardy i odporny na zużycie.
Szczegóły
- Klasyfikacja ASTM: 1