Opis
DT Swiss PR 1400 Dicut Oxic Koło 28" przednie koło Alu 100/5 mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
PR 1400 Dicut OXiC znajduje się w czołówce aluminiowych kół jezdnych. Ceramiczna powłoka powierzchniowa OXIC nadaje hamulcom felgowym niespotykaną dotąd charakterystykę hamowania. Felga jest szeroka, asymetryczna i lekka. Zapewnia to doskonały stosunek pomiędzy sztywnością a niewielką wagą. W układzie bezdętkowym, oprócz sportowego charakteru, kierownica zyskuje większy komfort i przyczepność. Przy masie zaledwie 635 g, koło to jest zarówno niezwykle konkurencyjne, jak i praktyczne i doskonale harmonizuje z jego minimalistycznym wyglądem.
OXiC
Proces OXiC jest elektrochemiczną powłoką ceramiczną, która sprawia, że powierzchnie obręczy są bardzo twarde i odporne. Rezultatem jest szlachetne, matowe czarne wykończenie, które posiada doskonałe właściwości hamowania, a jednocześnie zmniejsza ścieranie się felgi do absolutnego minimum.
Technologia TUBELESS
Opony bezdętkowe oferują pewne decydujące zalety w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki.
Technologia ciągnięcia na wprost
Pociągnięcie proste oznacza proste, nieprzymocowane szprychy. Dzięki tej technologii możliwe jest osiągnięcie idealnego stosunku wagi do stabilności. Proste szprychy umożliwiają bardzo precyzyjne ustawienie i optymalizację pozycjonowania w kole, dzięki czemu koło jest sztywniejsze i bardziej czułe.
Technologia piasty typu Straightpull
Piasty prostoliniowe przeznaczone są do prostych, niekrępowanych szprych. Są one niezwykle trwałe, niezawodne i przystosowane do prawie wszystkich standardów osi.
Technologia DICUT
Od wysoko rozwiniętych, rozpraszających ciepło felg węglowych do asymetrycznych felg aluminiowych produkowanych w Szwajcarii, felgi DICUT są z górnej półki. Proste pociąganie i wyrafinowana technologia piasty reprezentują najnowszy stan techniki.
Bladed
Środkowa część szprychy jest kuta płasko, aby umożliwić lepszą aerodynamikę. Kombinacja kolczasta i łopatki jest możliwa do spełnienia jeszcze większych wymagań w zakresie wytrzymałości i redukcji wagi.
cieniowanie podwójne
Te szprychy mają dwie różne średnice. Mówca jest częściowo przytłoczony przez kucie na zimno. W rezultacie średnica jest mniejsza, co umożliwia redukcję wagi przy jednoczesnej poprawie wartości wydłużenia.
RWS
System mocowania kół opatentowany przez DT Swiss. Sztywniejszy, bezpieczniejszy i łatwiejszy w użyciu niż szybkozamykacz. Odpowiednie 100 % hamulce tarczowe.
Brak specjalnych narzędzi
Do zwykłej konserwacji nie są potrzebne żadne specjalne narzędzia.