Opis
DT Swiss PRC 1100 Dicut Rear Wheel 28" Disc CL 142/12mm TA 18mm Shimano 11-speed Light, szary (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Szukasz zestawu kołowego o najwyższych osiągach? PRC 1100 DICUT zakończy Twoje poszukiwania. Sercem tego koła jest zoptymalizowana aerodynamicznie piasta z łożyskami SINC Ceramic, które zapewniają niskie tarcie i maksymalną prędkość obrotową. Wysokiej jakości szprychy proste i niezawodny system zapadkowy zapewniają efektywną jazdę. PRC 1100 DICUT oferuje perfekcyjne połączenie komfortu, przyczepności i lekkości oraz ma niezrównane przyspieszenie dzięki szerokiej i sztywnej feldze. Jeszcze nie jesteś przekonany? Wtedy ekskluzywna piasta węglowa jest naszym ostatnim i najlepszym argumentem.
TECHNOLOGIA SINC CERAMICZNA
Ceramiczne łożyska kulkowe SINC zostały opracowane przez DT Swiss jako system. Opierają się one na kulkach wykonanych z ceramicznego materiału - azotku krzemu (Si3N4), który jest wyjątkowo odporny na zużycie i korozję. Pierścienie łożyskowe wykonane są ze specjalnie opracowanego stopu stali dostosowanego do właściwości materiału ceramicznego i są precyzyjnie szlifowane. Taka kombinacja zmniejsza opory toczenia do absolutnego minimum i zapewnia większą trwałość w porównaniu z tradycyjnymi łożyskami kulkowymi. Ale nie tylko samo łożysko jest przeznaczone jako system. Tylko poprzez regulację tolerancji w zakresie tysięcznych części milimetra, dokładnie odpowiadających tolerancjom gniazd łożysk piast DT Swiss, łożyska SINC Ceramic rozwijają swoją pełną wydajność i oferują decydującą przewagę nad konkurencyjnymi produktami.
TECHNOLOGIA SYSTEMU ZAPADKOWEGO
Opatentowany system wolnego koła z bardzo precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność. Kąt natarcia jest to wielkość kąta w stopniach, w jakim wolne koło w piaście obraca się w pozycji neutralnej, zanim będzie mogło przekształcić ruch obrotowy korby w napęd. Im mniejszy kąt, tym szybciej moc nóg dociera do ziemi. Ważne jest jednak, aby wiedzieć, że istnieją ograniczenia co do minimalnego możliwego kąta, ponieważ niezawodność systemu wolnego koła jest również częściowo zależna od kąta. To, co sprawia, że piasty Ratchet System są naprawdę wyjątkowe, to fakt, że za każdym razem wszystkie zęby dwóch tarcz zazębiają się jednocześnie. Z kolei przy piastach zapadek, tylko kilka zapadek łączy się ze sobą w tym samym czasie. Ponadto powierzchnia nośna piast zamka jest dość mała, podczas gdy w przypadku systemu zapadkowego całe powierzchnie czołowe są zablokowane, co powoduje znacznie mniejsze obciążenie punktowe. Rezultatem tego jest legendarna niezawodność piast systemu Ratchet, a także niepowtarzalny dźwięk, gdy tarcze zębate są obrócone przeciwko sobie!
TECHNOLOGIA BEZDĘTKOWA
Opony bezdętkowe oferują kilka wyraźnych zalet w porównaniu z tradycyjnym zestawem opon i dętek: Oponę można jeździć z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka ukąszenia węża, a tym samym oferuje ona większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również bardziej komfortową jazdę. Brak dętki oznacza, że nie występuje tarcie między dętką a oponą, a tym samym mniejsze opory toczenia podczas jazdy w terenie i po przeszkodach. Jeśli stosuje się również mleko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i małe nacięcia. Duża zaleta dla tych, którzy lubią jeździć na długich dystansach i z dala od najbliższego sklepu rowerowego. Felgi Tubeless Ready firmy DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z tradycyjnymi felgami. Dzięki konstrukcji ich przekroju poprzecznego, opona dość łatwo wyskakuje na miejsce, gdy jest napompowana, więc zazwyczaj potrzebna jest tylko zwykła pompa podłogowa. Wyrafinowany profil felg DT Swiss zapewnia również precyzyjne i pewne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
Szczegóły
- Korpus wolnego koła: Shimano RD 11 SP Light ASLS11
- System wolnego koła: System zapadkowy 36 SL
- Sutki: DT Pro Lock ukryte aluminium
- Klasyfikacja ASTM: 1