Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

DT Swiss XR 1700 Spline Koło tylne 29" Disc CL 12x148mm TA Shimano Light 18mm

ID: 1227219

MSRP 2.189,00 zł
1.899,00 zł
- 13 %
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

DT Swiss XR 1700 Spline Koło tylne 29" Disc CL 12x148mm TA Shimano Light 18mm

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Jeśli przełaj oznacza dla Ciebie szybkie okrążenia po pracy i okazjonalny maraton, powinieneś przyjrzeć się bliżej kołom XR 1700 SPLINE. Lekkie, spawane obręcze aluminiowe XC, niezawodne piasty Ratchet SL 36t i szwajcarska precyzja w każdym szczególe, od wysokiej jakości szprych Competition po typową jakość konstrukcji kół DT Swiss. Zestaw kołowy, który sprawdza się każdego dnia, niezależnie od tego, czy jeździsz przeciwko sobie, kolegom czy konkurencji.

TECHNOLOGIA BEZDĘTKOWA
Opony bezdętkowe oferują kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być jeżdżona z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka "ukąszenia węża", a tym samym oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza brak tarcia między dętką a oponą, dzięki czemu opory toczenia są niższe podczas jazdy w terenie i pokonywania przeszkód. Jeśli używane jest również mleko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i małe przecięcia. Ogromna zaleta dla wszystkich, którzy lubią podróżować na duże odległości od najbliższego sklepu rowerowego.

Zalety
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju, opona po prostu wskakuje na miejsce po napompowaniu, więc zwykle wymagana jest tylko zwykła pompka podłogowa. Wyrafinowany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i bezpieczne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.

Idealne dopasowanie
Profile obręczy DT Swiss są specjalnie zaprojektowane do użytku bezdętkowego. Gwarantują idealne dopasowanie i sprawiają, że montaż opony jest tak łatwy, jak to tylko możliwe. Niemniej jednak zawsze możliwe jest użycie konwencjonalnej kombinacji opony i dętki.

Zawór DT Swiss
Zastosowanie aluminium pozwala zaoszczędzić 40% wagi w porównaniu do konwencjonalnych zaworów mosiężnych. Zintegrowane narzędzie do zaworów w nasadce zaworu oszczędza czas i wysiłek związany z poszukiwaniem odpowiedniego narzędzia do usunięcia wkładki zaworu. Stożkowa podstawa zaworu zapewnia szczelne dopasowanie. Zawór bezdętkowy DT Swiss idealnie pasuje do obręczy DT Swiss i zapewnia doskonałe uszczelnienie na długie, bezproblemowe przejażdżki.

DT Swiss Tubeless Band
Taśma DT Swiss Tubeless Ready Tape uszczelnia obręcz i działa również jako taśma do obręczy. Jest on dostępny w różnych rozmiarach, aby idealnie dopasować go do różnych szerokości wewnętrznych obręczy.

Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit służy do uszczelnienia obręczy Tubeless Ready, a tym samym umożliwia jazdę bezdętkową. DT Swiss zdecydowanie zaleca również stosowanie wysokowydajnego uszczelniacza do opon podczas korzystania z opon bezdętkowych. W przypadku opon Tubeless Ready stosowanie uszczelniacza jest obowiązkowe (uszczelniacz uszczelnia oponę, która nie jest szczelna). Konfiguracja bezdętkowa osiąga swój pełny potencjał tylko z uszczelniaczem! Upewnij się, że uszczelniacz jest kompatybilny z obręczą, taśmą obręczy i oponą. Nie może być żrący ani agresywny w żaden sposób. W razie wątpliwości należy skontaktować się z producentem uszczelniacza, aby nie utracić gwarancji DT Swiss.

TECHNOLOGIA PRO LOCK
W procesie Pro Lock opatentowany dwuskładnikowy klej jest wstrzykiwany w gwint nypla, co umożliwia budowę niezwykle wytrzymałych kół. Po wkręceniu sutków aktywowany zostaje klej, który zastyga w temperaturze pokojowej po upływie ok. minut. 6 - 7 godzin do całkowitego utwardzenia. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.

PRO LOCK - FAKTY
Blokada DT Pro Lock zapobiega samoistnemu poluzowaniu się połączenia szprychy z nyplem.
Wewnętrzne testy pokazują, że koła zbudowane z DT Pro Lock mają razy dłuższą żywotność niż koła z konwencjonalnymi nyplami.
Nadaje się do sznurowania ręcznego i maszynowego. Nie zaleca się stosowania smarów lub olejów.
Wszystkie nyple DT Swiss są dostępne z i bez blokady DT Pro Lock.

TECHNOLOGIA ZAPADKOWA

LEGENDARNA NIEZAWODNOŚĆ
Opatentowany system wolnego koła z precyzyjnymi tarczami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Jednoczesne sprzęgnięcie tarcz zębatych sprawia, że system zapadkowy jest niezwykle niezawodny, ponieważ obciążenia są równomiernie rozłożone na dużej powierzchni styku.

KONCEPCJA BEZNARZĘDZIOWA
Wtykowa konstrukcja piast Ratchet System umożliwia szybką i beznarzędziową konserwację.

KONWERSJA KORPUSU WOLNEGO KOŁA
Koncepcja beznarzędziowa umożliwia konwersję na inny standard układu napędowego w ciągu kilku sekund.

Szczegóły

  • System wolnego koła: System zapadkowy 36 SL
  • Klasyfikacja ASTM: 3
Pokaż wszystkie modele z tej serii DT Swiss XR

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Aluminium
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
29 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
---
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Maraton/Cross Country , Tour / Cross Country, Maraton / XC
Główne informacje
Wykonanie:
tylny
Układ osi:
Tylne koło 12x148
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
niski (< 30mm)
Wysokość:
18 mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Otwór zaworu:
6,5 mm
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
29,00 mm
Szerokość wewnątrz:
25,00 mm
Rozmiar (w calach):
29 cale/-i
Piasta tylna
Rodzaj:
DT Swiss 350
Materiał:
aluminium
Szerokość instalacji:
148 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
Shimano HG M 8-10s / MTB 11s
Ilość szprych:
28
Właściwości:
do osi przelotowej
Szprychy
Model:
Szprychy: DT competition straightpull / nipple: DT ProLock Squorx ProHead alu
Sznurowanie:
3-krzyżowy (1:1)
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
---
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Waga:
882,00 g
Zestaw kół
Max. obciążenie:
110,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
Wirnik, Taśma TL 27 mm, Zawór TL MTB 32 mm, Adapter IS 6-otworowy MTB
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1227219
Numer artykułu producenta
WXR1700TEDBSA13802
EAN
7613052374673

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu