Opis
DT Swiss XR 1700 Spline Koło tylne 29" Disc CL 12x148mm TA Shimano Light 18mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Jeśli przełaj oznacza dla Ciebie szybkie okrążenia po pracy i okazjonalny maraton, powinieneś przyjrzeć się bliżej kołom XR 1700 SPLINE. Lekkie, spawane obręcze aluminiowe XC, niezawodne piasty Ratchet SL 36t i szwajcarska precyzja w każdym szczególe, od wysokiej jakości szprych Competition po typową jakość konstrukcji kół DT Swiss. Zestaw kołowy, który sprawdza się każdego dnia, niezależnie od tego, czy jeździsz przeciwko sobie, kolegom czy konkurencji.
TECHNOLOGIA BEZDĘTKOWA
Opony bezdętkowe oferują kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być jeżdżona z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka "ukąszenia węża", a tym samym oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza brak tarcia między dętką a oponą, dzięki czemu opory toczenia są niższe podczas jazdy w terenie i pokonywania przeszkód. Jeśli używane jest również mleko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i małe przecięcia. Ogromna zaleta dla wszystkich, którzy lubią podróżować na duże odległości od najbliższego sklepu rowerowego.
Zalety
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju, opona po prostu wskakuje na miejsce po napompowaniu, więc zwykle wymagana jest tylko zwykła pompka podłogowa. Wyrafinowany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i bezpieczne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
Idealne dopasowanie
Profile obręczy DT Swiss są specjalnie zaprojektowane do użytku bezdętkowego. Gwarantują idealne dopasowanie i sprawiają, że montaż opony jest tak łatwy, jak to tylko możliwe. Niemniej jednak zawsze możliwe jest użycie konwencjonalnej kombinacji opony i dętki.
Zawór DT Swiss
Zastosowanie aluminium pozwala zaoszczędzić 40% wagi w porównaniu do konwencjonalnych zaworów mosiężnych. Zintegrowane narzędzie do zaworów w nasadce zaworu oszczędza czas i wysiłek związany z poszukiwaniem odpowiedniego narzędzia do usunięcia wkładki zaworu. Stożkowa podstawa zaworu zapewnia szczelne dopasowanie. Zawór bezdętkowy DT Swiss idealnie pasuje do obręczy DT Swiss i zapewnia doskonałe uszczelnienie na długie, bezproblemowe przejażdżki.
DT Swiss Tubeless Band
Taśma DT Swiss Tubeless Ready Tape uszczelnia obręcz i działa również jako taśma do obręczy. Jest on dostępny w różnych rozmiarach, aby idealnie dopasować go do różnych szerokości wewnętrznych obręczy.
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit służy do uszczelnienia obręczy Tubeless Ready, a tym samym umożliwia jazdę bezdętkową. DT Swiss zdecydowanie zaleca również stosowanie wysokowydajnego uszczelniacza do opon podczas korzystania z opon bezdętkowych. W przypadku opon Tubeless Ready stosowanie uszczelniacza jest obowiązkowe (uszczelniacz uszczelnia oponę, która nie jest szczelna). Konfiguracja bezdętkowa osiąga swój pełny potencjał tylko z uszczelniaczem! Upewnij się, że uszczelniacz jest kompatybilny z obręczą, taśmą obręczy i oponą. Nie może być żrący ani agresywny w żaden sposób. W razie wątpliwości należy skontaktować się z producentem uszczelniacza, aby nie utracić gwarancji DT Swiss.
TECHNOLOGIA PRO LOCK
W procesie Pro Lock opatentowany dwuskładnikowy klej jest wstrzykiwany w gwint nypla, co umożliwia budowę niezwykle wytrzymałych kół. Po wkręceniu sutków aktywowany zostaje klej, który zastyga w temperaturze pokojowej po upływie ok. minut. 6 - 7 godzin do całkowitego utwardzenia. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.
PRO LOCK - FAKTY
Blokada DT Pro Lock zapobiega samoistnemu poluzowaniu się połączenia szprychy z nyplem.
Wewnętrzne testy pokazują, że koła zbudowane z DT Pro Lock mają razy dłuższą żywotność niż koła z konwencjonalnymi nyplami.
Nadaje się do sznurowania ręcznego i maszynowego. Nie zaleca się stosowania smarów lub olejów.
Wszystkie nyple DT Swiss są dostępne z i bez blokady DT Pro Lock.
TECHNOLOGIA ZAPADKOWA
LEGENDARNA NIEZAWODNOŚĆ
Opatentowany system wolnego koła z precyzyjnymi tarczami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Jednoczesne sprzęgnięcie tarcz zębatych sprawia, że system zapadkowy jest niezwykle niezawodny, ponieważ obciążenia są równomiernie rozłożone na dużej powierzchni styku.
KONCEPCJA BEZNARZĘDZIOWA
Wtykowa konstrukcja piast Ratchet System umożliwia szybką i beznarzędziową konserwację.
KONWERSJA KORPUSU WOLNEGO KOŁA
Koncepcja beznarzędziowa umożliwia konwersję na inny standard układu napędowego w ciągu kilku sekund.
Szczegóły
- System wolnego koła: System zapadkowy 36 SL
- Klasyfikacja ASTM: 3