Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

DT Swiss XRC 1501 Spline Carbon Cross Country Koło przednie 29" Disc CL

ID: 1279452

MSRP 3.599,00 zł
3.419,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

DT Swiss XRC 1501 Spline Carbon Cross Country Koło przednie 29" Disc CL

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Zaprojektowana z myślą o nowoczesnych trasach XC - piasta 240 z karbonową obręczą 30 mm - superszybka!
Koła XRC 1501 SPLINE ONE, dostosowane specjalnie do rowerzystów przełajowych świadomych swoich osiągów, nie pozostawiają nic do życzenia. Lekkie obręcze z włókna węglowego o szerokości 30 mm zapewniają idealne wsparcie dla nowoczesnych opon XC. Napędzane są sprawdzonymi w wyścigach i super niezawodnymi piastami 240 z wolnobiegiem RATCHET EXP, które przekształcają każdą uncję energii w ruch do przodu dzięki kutym na zimno szprychom i wysokiej jakości konstrukcji koła.

DLACZEGO WĘGIEL?
Karbon umożliwia budowanie lżejszych kół przy jednoczesnej optymalizacji właściwości jezdnych dla określonych obszarów zastosowań. Dzięki dalszym ulepszeniom kół 1501 SPLINE ONE, DT był w stanie zmniejszyć wagę nawet o 180 gramów na zestaw kołowy w porównaniu do poprzednika, zachowując przy tym jego wartości.

OBRĘCZE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO DOSTOSOWANE DO WYMAGAŃ
Karbon pozwala DT produkować obręcze cross country o szerokości 30 mm, które idealnie wspierają nowoczesne opony XC, umożliwiają niższe ciśnienie w oponach, a tym samym zmniejszają opory toczenia na nierównych nawierzchniach. Nie tylko koła XC korzystają z niskiej wagi obręczy z włókna węglowego, koła All Mountain i Enduro mają również szybkie przyspieszenie i precyzyjne prowadzenie dzięki niskiemu momentowi bezwładności obręczy z włókna węglowego.

DLACZEGO SZEROKI?
Szersza obręcz poprawia podparcie opony i umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem powietrza, co skutkuje mniejszymi oporami toczenia na nierównych nawierzchniach. Dowiedz się więcej na ten temat

SZEROKOŚĆ SZCZĘK 30 MM - MNIEJSZE OPORY TOCZENIA
Koła Cross Country zostały zaprojektowane z myślą o szybkości. Dlatego ważne jest, aby w miarę możliwości zmniejszyć opór. Na nierównych nawierzchniach opór toczenia może stanowić do 69% całkowitego oporu. Opór toczenia jest definiowany jako współczynnik oporu toczenia x masa x przyspieszenie grawitacyjne. Podczas gdy współczynnik jest definiowany przez rozmiar koła, przekrój opony, charakterystykę opony, ciśnienie w oponie, bieżnik i glebę. Na większość z tych czynników nie mamy wpływu, ale możemy modyfikować podparcie opony. Szersza obręcz poprawia podparcie opony i umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem powietrza, co skutkuje mniejszymi oporami toczenia na nierównych nawierzchniach.

LEPSZE PODPARCIE OPON - UMOŻLIWIA NIŻSZE CIŚNIENIE W OPONACH
Podczas pokonywania zakrętów na oponę działają siły boczne. Powierzchnia styku opony porusza się w kierunku przeciwnym do działania siły bocznej. W przypadku pokonywania zakrętu z wąską obręczą, obszar styku opony nie znajduje się już powyżej kołnierza obręczy.
Opona nie jest już podtrzymywana przez obręcz i składa się, co powoduje niestabilne wrażenia z jazdy. Składanie powoduje naprężenie w poprzek opony, które ciągnie za przeciwległą stopkę opony i powoduje utratę powietrza między stopką opony a dnem obręczy, zwaną burpingiem.
Obszar styku opony z szeroką obręczą znajduje się wewnątrz kołnierzy obręczy. Ściana boczna opony jest wspierana przez szeroką obręcz, co zwiększa kontrolę. Szersza obręcz może być zatem napędzana niższym ciśnieniem powietrza niż obręcz węższa.

NIŻSZE CIŚNIENIE POWIETRZA
NIŻSZY OPÓR TOCZENIA
Koło z niskim ciśnieniem w oponach lepiej toczy się po nierównej nawierzchni niż koło z wysokim ciśnieniem, ponieważ opona lepiej dostosowuje się do podłoża. Koło z wysokim ciśnieniem powietrza nie jest w stanie absorbować przeszkód, a rower musi poruszać się w górę i w dół, co jest porównywalne z podnoszeniem, które zwiększa opór toczenia.
Niższe ciśnienie powietrza zmniejsza pracę związaną z podnoszeniem, ponieważ opona może się dostosować, a tym samym prowadzi do mniejszego zmęczenia, ponieważ kierowca ma również mniej pracy związanej z podnoszeniem.

TECHNOLOGIA BEZDĘTKOWA
Opony bezdętkowe oferują kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być prowadzona z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka "ukąszenia węża", a tym samym oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza brak tarcia między dętką a oponą, a zatem mniejsze opory toczenia podczas jazdy w terenie i pokonywania przeszkód. Jeśli używane jest również mleko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i małe przecięcia. Ogromna zaleta dla wszystkich, którzy lubią jeździć na długich dystansach i z dala od najbliższego sklepu rowerowego.

Zalety
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju, opona dość łatwo wskakuje na miejsce po napompowaniu, dzięki czemu zwykle potrzebna jest tylko zwykła pompka podłogowa. Wyrafinowany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i bezpieczne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.

Idealne dopasowanie
Profile obręczy DT Swiss są specjalnie zaprojektowane do użytku bezdętkowego. Gwarantują idealne dopasowanie i sprawiają, że montaż opony jest tak łatwy, jak to tylko możliwe. Niemniej jednak zawsze możliwe jest użycie konwencjonalnej kombinacji opony i dętki.

Zawór DT Swiss
Zastosowanie aluminium pozwala zaoszczędzić 40% wagi w porównaniu do konwencjonalnych zaworów mosiężnych. Zintegrowane narzędzie do zaworów w pokrywie zaworu oszczędza czas i wysiłek związany ze znalezieniem odpowiedniego narzędzia do usunięcia rdzenia zaworu. Stożkowa stopka zaworu zapewnia pewne dopasowanie. Zawór DT Swiss Tubeless idealnie pasuje do obręczy DT Swiss i zapewnia doskonałe uszczelnienie na długie, bezproblemowe przejażdżki.

DT Swiss Tubeless Band
Taśma DT Swiss Tubeless Ready Tape uszczelnia obręcz i działa jednocześnie jako taśma do obręczy. Jest on dostępny w różnych rozmiarach, aby idealnie dopasować się do różnych szerokości wewnętrznych obręczy.

Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit służy do uszczelnienia obręczy Tubeless Ready, a tym samym umożliwia jazdę bezdętkową. DT Swiss zdecydowanie zaleca również stosowanie wysokowydajnego uszczelniacza do opon podczas korzystania z opon bezdętkowych. W przypadku opon Tubeless Ready użycie uszczelniacza jest obowiązkowe (uszczelniacz uszczelnia oponę, która nie jest szczelna). Zestaw bezdętkowy osiąga swój pełny potencjał tylko z uszczelniaczem! Wybierając uszczelniacz, należy upewnić się, że jest on kompatybilny z obręczą, taśmą obręczy i oponą. Nie może być żrący ani agresywny w żaden sposób. W razie wątpliwości należy skontaktować się z producentem uszczelniacza, aby nie utracić gwarancji DT Swiss.

TECHNOLOGIA PRO LOCK
Proces Pro Lock polega na wstrzykiwaniu opatentowanego dwuskładnikowego kleju w gwint nypla, co umożliwia konstruowanie niezwykle wytrzymałych kół. Klej aktywuje się natychmiast po wkręceniu sutków. W temperaturze pokojowej zajmuje to około godziny. Całkowite utwardzenie w ciągu 6-7 godzin. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.

PRO LOCK - FAKTY
Blokada DT Pro Lock zapobiega samoistnemu poluzowaniu się połączenia szprychy z nyplem.
Wewnętrzne testy pokazują, że koła zbudowane z DT Pro Lock mają razy dłuższą żywotność niż koła z konwencjonalnymi nyplami.
Nadaje się do sznurowania ręcznego i maszynowego. Nie zaleca się stosowania smaru lub oleju.
Wszystkie nyple DT Swiss są dostępne z i bez blokady DT Pro Lock.

Szczegóły

  • Klasyfikacja ASTM: 3
Pokaż wszystkie modele z tej serii DT Swiss XRC 1501

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Carbon
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
29 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
---

Sprzęt

Przeznaczenie
Tour / Cross Country, Maraton / XC
Główne informacje
Wykonanie:
przód
Układ osi:
Przednie koło 15x110 mm
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Carbon
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
niski (< 30mm)
Wysokość:
25 mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Otwór zaworu:
6,5 mm
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
36,00 mm
Szerokość wewnątrz:
30,00 mm
Rozmiar (w calach):
29 cale/-i
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
110 mm
Średnica osi przód (mm):
15 mm
Ilość szprych:
28
Materiał:
Alumimium
Rodzaj:
DT Swiss 240
Właściwości:
do osi przelotowej, uszczelniona, z łożyskiem kulkowym
Piasta tylna
Rodzaj kół zębatych:
--
Szprychy
Model:
DT wyścigowy prostopadłościan z DT ProLock Squorx ProHead sutek wykonany z aluminium
Sznurowanie:
3-kierunkowy krzyżowany (1:1)
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Waga:
728,00 g
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
---
Zestaw kół
Max. obciążenie:
110,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
Wirnik, Taśma TL 32 mm, Zawór TL aluminium/czarny 18-25 mm, Adapter IS 6-otworowy MTB
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1279452
Numer artykułu producenta
WXRC150BEIXCA11457
EAN
7613052374512

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu