Opis
DT Swiss XRC 1501 Spline Carbon Cross Country Koło tylne 29" Disc CL SRAM XD MTB EXP
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Zaprojektowany do nowoczesnych kursów XC - piasta 240 z 30 mm karbonową obręczą - super szybki!
Felgi XRC 1501 SPLINE ONE, specjalnie dopasowane do wyczynowego jeźdźca biegowego, nie pozostawiają nic do życzenia. Lekkie, karbonowe felgi o szerokości 30 mm zapewniają idealne podparcie dla nowoczesnych opon XC. Toczą się one na sprawdzonych w wyścigach i super niezawodnych 240 piastach z wolnymi kołami RATCHET EXP, które dzięki zimno kutym szprychom i wysokiej jakości konstrukcji kół zamieniają każdą cząstkę energii na ruch do przodu.
Technologia bezdętkowa
Wszystkie gwinty robocze DT Swiss są gotowe do pracy bez użycia rur, a wersje ASM są dostarczane z zamontowaną taśmą bezrurową i odpowiednimi zaworami. Felgi Tubeless Ready firmy DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z tradycyjnymi felgami. Dzięki konstrukcji przekroju opony w momencie jej napompowania wyskakuje ona na miejsce, tak że w większości przypadków potrzebna jest tylko zwykła pompa stojąca. Wyrafinowany wzór bieżnika felg DT Swiss zapewnia również precyzyjne i pewne dopasowanie opony nawet w trudnych warunkach jazdy.
Technologia Pro Lock
W procesie Pro Lock, opatentowany dwuskładnikowy klej jest wtryskiwany do gwintu sutkowego, co umożliwia budowę niezwykle trwałych kół. Po wkręceniu sutków aktywowany jest klej, który utwardza się całkowicie w temperaturze pokojowej po około 6 - 7 godzinach. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, przy czym wytrzymałość kleju zmniejsza się nieznacznie z każdym ponownym centrowaniem.
Technologia zapadkowa
Opatentowany system wolnego koła z bardzo precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Dzięki koncepcji beznarzędziowej system jest bardzo łatwy i szybki w utrzymaniu.
30 MM szerokość szczęk - mniejszy opór toczenia
Koła Cross Country są zaprojektowane tak, aby były szybkie. Dlatego też ważne jest, aby w miarę możliwości ograniczać wszelki opór. Na nierównych powierzchniach opór toczenia może wynosić do 69 % całkowitego oporu. Opór toczenia jest definiowany jako współczynnik oporu toczenia x ciężar x przyspieszenie grawitacyjne. Współczynnik jest określony przez rozmiar koła, przekrój poprzeczny opony, charakterystykę opony, ciśnienie w oponie, bieżnik i podłoże. Na większość z tych czynników nie może mieć wpływu koło, ale to, co możemy zmodyfikować, to wsparcie dla opon. Szersza felga poprawia podparcie opony i umożliwia obniżenie ciśnienia powietrza, co skutkuje niższymi oporami toczenia na nierównych nawierzchniach.
Szczegóły
- Klasyfikacja ASTM: 3
- Wolne koło: Grzechotka EXP 36