Opis
Effetto Mariposa Espresso Sealer Spray 75ml
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Espresso to spray naprawczy, który może szybko naprawić przebicia, wstrzykując lateks kawowy do zaworu Presta. Idealne do wyścigów, triathlonu i off-roadu (rozmiary opon do 29×2,20).
Szybka naprawa
Dzięki espresso rowerzyści mogą szybko naprawiać awarie, wstrzykując przez zawór Presta piankę z lateksu caffé (syntetycznego uszczelniacza na bazie lateksu). Oszczędza to czas, ponieważ koło nie musi być demontowane: Do napompowania i naprawy opon drogowych lub terenowych (do 29 × 2,20) wystarczy mniej niż jedna minuta. Następnie można od razu zacząć ponownie pedałować.
Łatwy w użyciu
Poziom stresu jest zawsze wysoki w przypadku awarii. Dlatego też espresso zaprojektowano tak, by było łatwe i skuteczne w pracy i unikaniu potencjalnych problemów. Na przykład zdemontowaliśmy zwykły adapter gwintowany (wykonany z tworzywa sztucznego lub mosiądzu) pomiędzy puszką rozpylającą (wężem) a zaworem i wymieniliśmy go na elastyczny wąż silikonowy. Dętka ta jest unikalna w swoim rodzaju i pasuje bezpośrednio do zaworu Presta, dzięki czemu specjalna pianka naprawcza (na bazie lateksu kawowego) przenika bezpośrednio do opony, nie powodując przecieków.
W przypadku kółek ze szprychami w pobliżu zaworu lub kółek tarczowych, rura silikonowa pozwala na stosowanie espresso pomimo ograniczonej przestrzeni (w takich przypadkach nie można stosować wkładów z bezpośrednim połączeniem lub z przykręcanymi adapterami). WAŻNE: Espresso działa tylko z zaworem Presta.
Wszechstronny
Espresso doskonale nadaje się do wyścigów, triathlonu i off-roadu (rozmiar opony do 29×2,20) oraz do naprawy opon dętkowych, bezdętkowych i klinczowych. Do opon większych niż 29×2,20 zalecamy Espresso Doppio, o większej objętości (gaz i pianka; 125 ml zamiast 75 ml)
Bez amoniaku
Espresso zawiera płynny lateks kawowy i gaz propanowy: Pierwsza przejmuje funkcję naprawczą (np. w przypadku przebicia), druga napompowuje oponę. Caffé latex jest uszczelniaczem bez amoniaku i jest nieszkodliwy dla węży i kurtek. Z tego powodu lateks kawowy nie uszkadza dętek, nawet tych wykonanych z lateksu w wysokiej jakości oponach rurowych.
WAŻNE: Jeśli w procesie dojrzewania jest już kawowy lateks, można nadal używać espresso. Zb, aby naprawić awarie lub zwiększyć szarpnięcie powietrza.
Naprawa końcowa
Jeśli przebicie jest możliwe do naprawienia (Espresso nie naprawia przebić lub otworów większych niż 4 mm), syntetyczny lateks zamyka przebicie. Po użyciu, naprawioną oponę należy obserwować przez kolejne dni w celu wykrycia wszelkich nietypowych spadków ciśnienia. Gaz propanowy zwykle nie pozostaje w oponie lub dętce przez bardzo długi czas. Dlatego często zdarza się, że ciśnienie powietrza spada w ciągu 24 godzin od rozpoczęcia użytkowania. Straty te można łatwo zniwelować za pomocą konwencjonalnej pompy powietrza. Kiedy ciśnienie powietrza ustabilizuje się później, naprawa jest ostateczna i nie musisz robić nic innego jak tylko pedałować.
Maksymalna naprawialna szkoda w wężu
Gdy węże są napompowane, rozszerzają się. Ich objętość jest ograniczona przez rozmiar opony. Również przebicia zmieniają się, gdy dętki są napompowane, więc maksymalne naprawialne uszkodzenia w oponach bezdętkowych (rozmiar i kształt przebicia zmieniają się mniej wraz z ciśnieniem) są większe niż w oponach z dętkami typu klincher. Espresso zwykle naprawia przebicia do 1 mm w dętkach i do 4 mm w oponach bezdętkowych.
Dozowanie
Espresso jest jednorazowe (jedna puszka na jedną oponę) i działa tylko z zaworami Presta. Dawka może zostać przerwana i wznowiona do woli poprzez naciśnięcie przycisku dozowania.
Drukuj
Espresso może pompować opony w rozmiarze 700x23c (23-622) do około 5 barów i do 2 barów w rozmiarze 29×2,20 (56-622). Po użyciu espresso, opony można łatwo ponownie napompować za pomocą konwencjonalnych pompek powietrza.
Szczegóły
- Łatwy w użyciu dzięki silikonowemu wężowi, który jest podłączany bezpośrednio do zaworu (zawory Presta)