Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Felt AR Advanced Disc Ultegra Di2, niebieski

ID: 1315789

MSRP 31.499,00 zł
30.149,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    48cm (28") niedostępny online
    51cm (28") niedostępny online
    54cm (28") niedostępny online
    56cm (28") niedostępny online
    58cm (28") niedostępny online
    61cm (28") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Felt AR Advanced Disc Ultegra Di2, niebieski (aquafresh)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Nowy AR jest rowerem, którego potrzebujesz, jeśli prędkość Cię inspiruje i ekscytuje. Niezależnie od tego, czy ścigasz się o PRs, segmenty, czy złoto olimpijskie, AR został stworzony, aby doprowadzić Cię do mety. Nie tylko szybszy, ale lepszy pod każdym względem - nowy AR został zaprojektowany z myślą o wydajności. Felt wie, że prędkość to nie tylko oszukiwanie wiatru - choć AR nie zawodzi w tej kwestii. Chodzi również o to, abyś był bardziej świeży i opanowany niż konkurencja. Z tego powodu zbudowali nowy AR od podstaw, zaczynając od czystej kartki papieru. Wzięli dane dotyczące wydajności z istniejącego AR, ponieważ wiedzieli, jak szybki był i że pozostanie punktem odniesienia dla zawodników i dużej części branży rowerowej. Ale poza tym, podnieśli oni również znaczenie jakości jazdy i prowadzenia, aby zapewnić, że całość jest po prostu najszybszym i najlepszym aerodynamicznym rowerem szosowym, jaki kiedykolwiek powstał. AR jest o 9% szybszy niż poprzedni AR, w zależności od warunków!

Aerodynamika
Paradygmat aerodynamiki ewoluował. Zniknęły wydłużone, głębokie przekroje poprzeczne, kształty łezki i twarde krawędzie, o których kiedyś sądzono, że najskuteczniej przecinają wiatr. Najnowsze badania i teorie przemysłowe przesunęły rozwój rowerów aero w kierunku ściętych, spłaszczonych profili zoptymalizowanych pod kątem rzeczywistych warunków jazdy. W rezultacie przemyślane rowery lepiej sprawdzają się w rzeczywistych warunkach jazdy i wyścigów, z którymi rowerzyści mają najczęściej do czynienia. W miarę jak korzyści z wydajności tego nowego paradygmatu stawały się coraz większe, sami doświadczali potwierdzenia wzrostu prędkości. Opracowując nowe AR, podążali za tymi teoretycznymi modelami i ulepszeniami branżowymi, podejmując bardziej celowe, praktyczne wysiłki w celu rozwinięcia własnej platformy.

Kokpit i sterowanie/obsługa
Podczas gdy w pełni ukryte systemy zarządzania kablami mogą wyglądać estetycznie minimalnie, gdy są zainstalowane w precyzyjnej konfiguracji, prawdziwie zamknięty system ma kilka wad. Przede wszystkim wiąże się to z dużo bardziej żmudnym i czasochłonnym procesem konserwacji. Powoduje to również, że rower jest bardziej podatny na przebicia podczas jazdy. A ze względu na nieodłączne ograniczenia przestrzeni, wiele w pełni ukrytych systemów może powodować nadmierne zużycie przewodów i obudów, jeśli nie zostaną one perfekcyjnie wyregulowane przez doświadczonego mechanika. Podobnie, jednoczęściowe konfiguracje kierownicy i wspornika ograniczają zdolność rowerzysty do ustawienia preferowanej pozycji ciała i dostrojenia preferowanego interfejsu sterowania.Dzięki sprawdzonemu systemowi AR, rowerzyści mają możliwość korzystania z częściowo zintegrowanego wspornika (w długościach od 80 mm do 140 mm) lub preferowanego wspornika z dowolnego materiału i o dowolnej długości, a także preferowanej kierownicy z różnych materiałów, kształtów i rozmiarów.

Szybkość dzięki komfortowi
Felt był pionierem unikalnego projektu wspornika siodła w poprzedniej generacji AR, który oferował tak wysoki poziom aerodynamiki i doskonałą jakość jazdy, że logiczne było, iż powrócono do niego w nowej generacji AR. Ta najnowsza wersja nadal posiada charakterystyczną dzieloną konstrukcję, która nie tylko pozwala na aerodynamicznie zoptymalizowany interfejs pomiędzy sztycą a połączeniem rury podsiodłowej, ale dwie połówki sztycy zginają się i ścinają niezależnie, zwiększając ogólny komfort rowerzysty. Stworzyli również współformowaną gumową wkładkę, która znajduje się na styku wspornika siodła i rury podsiodłowej, zwiększając elastyczność całego interfejsu. Wreszcie, konstrukcja sztycy podsiodłowej z rowkiem pozwala na zastosowanie opatentowanego mechanizmu zaciskowego, który wykorzystuje cieńsze ścianki z włókna węglowego w celu uzyskania lżejszej konstrukcji i precyzyjnego dopasowania dla komfortu rowerzysty. Co to wszystko znaczy? Nowy wspornik siodła AR oferuje 112% więcej elastyczności niż poprzednia generacja wsporników siodła AR. Puryści powiedzą, że rower szosowy aero nie powinien być wygodny. Ale Felt się z tym nie zgadza.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii Felt AR

W skrócie

Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
8.1 kg
Model
Model
Aero
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
włączając pedały
włączając pedały
Nie

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Aero
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Łączna liczba biegów:
22
Rodzaj:
nie dotyczy
Rama
Model:
Aero
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
Felt AeroRoad 3.0, UHC Advanced + TeXtreme Carbon
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
8.1 kg
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Marka:
Felt
Rodzaj:
AeroRoad 3.0, UHC Advanced + TeXtreme Carbon
Materiał:
włókno węglowe
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
11
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Ultegra Di2
Przerzutka przednia
Wykonanie:
2-rz.
model:
Shimano Ultegra R8050 Di2
Manetka
model:
Shimano Ultegra Di2 R8070
Korba rowerowa
model:
Shimano Ultegra R8000
Zębatka 1:
52 z.
Zębatka 2:
36 z.
Suport
model:
Token Ninja Lite, BB386 dla Shimano (24 mm)
Łańcuch
model:
Shimano Ultegra HG701
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
model:
Shimano Ultegra R8000
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Ultegra R8070
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Ultegra R8070
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
140 mm
Kierownica
Model:
Kierownica wyścigowa
model:
Devox DBar.C0 Aero
Materiał:
włókno węglowe
Owijka kierownicy:
Filcowa taśma VelvetGel z odblaskowym podkładem 3M i końcówką F-wing na kierownicy
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Felt Sprint, UHC Advanced Carbon
Materiał:
włókno węglowe
Stery
Łożyska sterowe:
IS (NO.44)
Siodełko
Siodełko:
Prologo Dimension 143 T4.0
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Rodzaj:
Felt AeroRoad IL 2.0, UHC Advanced + TeXtreme Carbon, 350 mm
Koła
model:
Reynolds AR58 DB Custom Carbon, Shimano
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
25 mm
model:
Continental Grand Prix 5000
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
25 mm
model:
Continental Grand Prix 5000
Sprzęt
Pozostałe:
Ładowarka akumulatorów Shimano SM-BCR2 / Zestaw do montażu dętek Shimano (2x oliwki i wkładki łączące) / Trzpienie bezdętkowe Reynolds 2x75mm / Nakładki na sztycę siodła Compliance Channel / Karbonowa pasta montażowa
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1315789
EAN
0840077004323

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu