Opis
Felt AR Advanced Disc Ultegra Di2, niebieski (aquafresh)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Nowy AR jest rowerem, którego potrzebujesz, jeśli prędkość Cię inspiruje i ekscytuje. Niezależnie od tego, czy ścigasz się o PRs, segmenty, czy złoto olimpijskie, AR został stworzony, aby doprowadzić Cię do mety. Nie tylko szybszy, ale lepszy pod każdym względem - nowy AR został zaprojektowany z myślą o wydajności. Felt wie, że prędkość to nie tylko oszukiwanie wiatru - choć AR nie zawodzi w tej kwestii. Chodzi również o to, abyś był bardziej świeży i opanowany niż konkurencja. Z tego powodu zbudowali nowy AR od podstaw, zaczynając od czystej kartki papieru. Wzięli dane dotyczące wydajności z istniejącego AR, ponieważ wiedzieli, jak szybki był i że pozostanie punktem odniesienia dla zawodników i dużej części branży rowerowej. Ale poza tym, podnieśli oni również znaczenie jakości jazdy i prowadzenia, aby zapewnić, że całość jest po prostu najszybszym i najlepszym aerodynamicznym rowerem szosowym, jaki kiedykolwiek powstał. AR jest o 9% szybszy niż poprzedni AR, w zależności od warunków!
Aerodynamika
Paradygmat aerodynamiki ewoluował. Zniknęły wydłużone, głębokie przekroje poprzeczne, kształty łezki i twarde krawędzie, o których kiedyś sądzono, że najskuteczniej przecinają wiatr. Najnowsze badania i teorie przemysłowe przesunęły rozwój rowerów aero w kierunku ściętych, spłaszczonych profili zoptymalizowanych pod kątem rzeczywistych warunków jazdy. W rezultacie przemyślane rowery lepiej sprawdzają się w rzeczywistych warunkach jazdy i wyścigów, z którymi rowerzyści mają najczęściej do czynienia. W miarę jak korzyści z wydajności tego nowego paradygmatu stawały się coraz większe, sami doświadczali potwierdzenia wzrostu prędkości. Opracowując nowe AR, podążali za tymi teoretycznymi modelami i ulepszeniami branżowymi, podejmując bardziej celowe, praktyczne wysiłki w celu rozwinięcia własnej platformy.
Kokpit i sterowanie/obsługa
Podczas gdy w pełni ukryte systemy zarządzania kablami mogą wyglądać estetycznie minimalnie, gdy są zainstalowane w precyzyjnej konfiguracji, prawdziwie zamknięty system ma kilka wad. Przede wszystkim wiąże się to z dużo bardziej żmudnym i czasochłonnym procesem konserwacji. Powoduje to również, że rower jest bardziej podatny na przebicia podczas jazdy. A ze względu na nieodłączne ograniczenia przestrzeni, wiele w pełni ukrytych systemów może powodować nadmierne zużycie przewodów i obudów, jeśli nie zostaną one perfekcyjnie wyregulowane przez doświadczonego mechanika. Podobnie, jednoczęściowe konfiguracje kierownicy i wspornika ograniczają zdolność rowerzysty do ustawienia preferowanej pozycji ciała i dostrojenia preferowanego interfejsu sterowania.Dzięki sprawdzonemu systemowi AR, rowerzyści mają możliwość korzystania z częściowo zintegrowanego wspornika (w długościach od 80 mm do 140 mm) lub preferowanego wspornika z dowolnego materiału i o dowolnej długości, a także preferowanej kierownicy z różnych materiałów, kształtów i rozmiarów.
Szybkość dzięki komfortowi
Felt był pionierem unikalnego projektu wspornika siodła w poprzedniej generacji AR, który oferował tak wysoki poziom aerodynamiki i doskonałą jakość jazdy, że logiczne było, iż powrócono do niego w nowej generacji AR. Ta najnowsza wersja nadal posiada charakterystyczną dzieloną konstrukcję, która nie tylko pozwala na aerodynamicznie zoptymalizowany interfejs pomiędzy sztycą a połączeniem rury podsiodłowej, ale dwie połówki sztycy zginają się i ścinają niezależnie, zwiększając ogólny komfort rowerzysty. Stworzyli również współformowaną gumową wkładkę, która znajduje się na styku wspornika siodła i rury podsiodłowej, zwiększając elastyczność całego interfejsu. Wreszcie, konstrukcja sztycy podsiodłowej z rowkiem pozwala na zastosowanie opatentowanego mechanizmu zaciskowego, który wykorzystuje cieńsze ścianki z włókna węglowego w celu uzyskania lżejszej konstrukcji i precyzyjnego dopasowania dla komfortu rowerzysty. Co to wszystko znaczy? Nowy wspornik siodła AR oferuje 112% więcej elastyczności niż poprzednia generacja wsporników siodła AR. Puryści powiedzą, że rower szosowy aero nie powinien być wygodny. Ale Felt się z tym nie zgadza.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały