Opis
Felt AR Advanced Disc Ultegra, biały (white)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Nowy AR to rower, którego potrzebujesz, gdy prędkość Cię inspiruje i ekscytuje. Niezależnie od tego, czy polujesz na PR-y, segmenty czy olimpijskie złoto, AR jest skonstruowany tak, aby doprowadzić Cię do mety. Nie tylko szybszy, ale i lepszy pod każdym względem - nowy AR został zaprojektowany z myślą o wydajności. Felt wie, że prędkość to nie tylko oszukiwanie wiatru - choć AR nie zawodzi pod tym względem. Chodzi również o to, by zachować świeżość i spokój w porównaniu z konkurencją. Dlatego zbudowali nowe AR od podstaw, zaczynając od czystej kartki papieru. Wzięli oni dane o osiągach z istniejącego AR, ponieważ wiedzieli, jak szybkie to jest i że pozostanie ono punktem odniesienia dla zawodników i znacznej części branży rowerowej. Ale zwiększyły one również znaczenie jakości jazdy i prowadzenia, aby zapewnić, że cały pakiet jest po prostu najszybszym i najlepszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek opracowali. W zależności od warunków, AR jest o 9% szybszy od poprzedniego AR!
Aerodynamika
Paradygmat Aero ewoluował. Zniknęły długie, głębokie przekroje, kształty kropli i twarde krawędzie, które niegdyś uważano za najskuteczniej przecinające wiatr. Najnowsze badania i teorie branżowe przeniosły rozwój rowerów lotniczych na cięte, spłaszczone profile zoptymalizowane pod kątem rzeczywistych warunków jazdy. Dzięki temu dobrze zaprojektowane rowery będą lepiej sprawdzać się w rzeczywistych warunkach jazdy i wyścigów, z którymi kolarze spotykają się najczęściej. Ponieważ korzyści płynące z tego nowego paradygmatu zyskały na wydajności, doświadczyli oni potwierdzenia wzrostu prędkości. Opracowując nowe AR, kierowali się tymi teoretycznymi modelami i usprawnieniami branżowymi, dokładając bardziej świadomych, praktycznych starań, aby rozwijać własną platformę.
Kokpit i sterowanie/obsługa
Podczas gdy w pełni ukryte systemy zarządzania okablowaniem mogą wyglądać estetycznie minimalistycznie po zainstalowaniu w precyzyjnej konfiguracji, prawdziwie zamknięty system ma kilka wad. Obejmuje to przede wszystkim znacznie bardziej pracochłonny i czasochłonny proces konserwacji. Utrudnia to również zepsucie się roweru podczas podróży. A ze względu na nieodłączne ograniczenia przestrzenne, wiele całkowicie ukrytych systemów może powodować nadmierne zużycie kabli i obudów, o ile nie są one idealnie dopasowane przez doświadczonego mechanika. Podobnie, jednoczęściowa konfiguracja kierownicy i wspornika ogranicza jeźdźcowi możliwość wyboru preferowanej pozycji ciała i precyzyjnego dostrojenia preferowanego interfejsu kierowniczego. Sprawdzony system AR pozwala jeźdźcowi na użycie półzintegrowanego wspornika (w długościach od 80mm do 140mm) lub preferowanego wspornika w dowolnym materiale i długości, a także preferowanych kierownic w różnych materiałach, kształtach i rozmiarach.
Prędkość przez komfort
Filc był pionierem w zakresie unikalnej konstrukcji wspornika siodła dla poprzedniej generacji AR i oferował tak wysoki poziom sprawności aerodynamicznej i jakości jazdy, że logiczne było, iż zostanie on ponownie wykorzystany w nowym AR. Ta najnowsza wersja nadal charakteryzuje się charakterystyczną konstrukcją dzieloną, która nie tylko zapewnia aerodynamicznie zoptymalizowany interfejs pomiędzy słupkiem podsiodłowym a połączeniem rury podsiodłowej, ale także umożliwia zginanie i ścinanie dwóch połówek słupka podsiodłowego niezależnie od siebie, zwiększając ogólny komfort jazdy. Opracowali oni również wspólnie formowaną wkładkę gumową, która znajduje się w miejscu połączenia słupka podsiodłowego i rury podsiodłowej i daje całemu interfejsowi dodatkową elastyczność. Wreszcie, szczelinowa konstrukcja wspornika podsiodłowego pozwala na zastosowanie opatentowanego mechanizmu zaciskowego, który wykorzystuje cieńsze karbonowe ścianki dla lżejszego montażu i precyzyjnego dopasowania dla komfortu jeźdźca. Co to wszystko znaczy? Nowy wspornik siedziska AR oferuje 112% większą elastyczność niż wspornik siedziska poprzedniej generacji AR. Puryści powiedzą, że samolotowy rower szosowy nie powinien być "wygodny". Ale Felt ma inne zdanie.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
nie
Znajdź pasujące pedały