Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Felt AR Advanced Disc Ultegra, biały

ID: 1315786

24.299,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    48cm (28") niedostępny online
    51cm (28") niedostępny online
    54cm (28") niedostępny online
    56cm (28") niedostępny online
    58cm (28") niedostępny online
    61cm (28") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Felt AR Advanced Disc Ultegra, biały (white)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Nowy AR to rower, którego potrzebujesz, gdy prędkość Cię inspiruje i ekscytuje. Niezależnie od tego, czy polujesz na PR-y, segmenty czy olimpijskie złoto, AR jest skonstruowany tak, aby doprowadzić Cię do mety. Nie tylko szybszy, ale i lepszy pod każdym względem - nowy AR został zaprojektowany z myślą o wydajności. Felt wie, że prędkość to nie tylko oszukiwanie wiatru - choć AR nie zawodzi pod tym względem. Chodzi również o to, by zachować świeżość i spokój w porównaniu z konkurencją. Dlatego zbudowali nowe AR od podstaw, zaczynając od czystej kartki papieru. Wzięli oni dane o osiągach z istniejącego AR, ponieważ wiedzieli, jak szybkie to jest i że pozostanie ono punktem odniesienia dla zawodników i znacznej części branży rowerowej. Ale zwiększyły one również znaczenie jakości jazdy i prowadzenia, aby zapewnić, że cały pakiet jest po prostu najszybszym i najlepszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek opracowali. W zależności od warunków, AR jest o 9% szybszy od poprzedniego AR!

Aerodynamika
Paradygmat Aero ewoluował. Zniknęły długie, głębokie przekroje, kształty kropli i twarde krawędzie, które niegdyś uważano za najskuteczniej przecinające wiatr. Najnowsze badania i teorie branżowe przeniosły rozwój rowerów lotniczych na cięte, spłaszczone profile zoptymalizowane pod kątem rzeczywistych warunków jazdy. Dzięki temu dobrze zaprojektowane rowery będą lepiej sprawdzać się w rzeczywistych warunkach jazdy i wyścigów, z którymi kolarze spotykają się najczęściej. Ponieważ korzyści płynące z tego nowego paradygmatu zyskały na wydajności, doświadczyli oni potwierdzenia wzrostu prędkości. Opracowując nowe AR, kierowali się tymi teoretycznymi modelami i usprawnieniami branżowymi, dokładając bardziej świadomych, praktycznych starań, aby rozwijać własną platformę.

Kokpit i sterowanie/obsługa
Podczas gdy w pełni ukryte systemy zarządzania okablowaniem mogą wyglądać estetycznie minimalistycznie po zainstalowaniu w precyzyjnej konfiguracji, prawdziwie zamknięty system ma kilka wad. Obejmuje to przede wszystkim znacznie bardziej pracochłonny i czasochłonny proces konserwacji. Utrudnia to również zepsucie się roweru podczas podróży. A ze względu na nieodłączne ograniczenia przestrzenne, wiele całkowicie ukrytych systemów może powodować nadmierne zużycie kabli i obudów, o ile nie są one idealnie dopasowane przez doświadczonego mechanika. Podobnie, jednoczęściowa konfiguracja kierownicy i wspornika ogranicza jeźdźcowi możliwość wyboru preferowanej pozycji ciała i precyzyjnego dostrojenia preferowanego interfejsu kierowniczego. Sprawdzony system AR pozwala jeźdźcowi na użycie półzintegrowanego wspornika (w długościach od 80mm do 140mm) lub preferowanego wspornika w dowolnym materiale i długości, a także preferowanych kierownic w różnych materiałach, kształtach i rozmiarach.

Prędkość przez komfort
Filc był pionierem w zakresie unikalnej konstrukcji wspornika siodła dla poprzedniej generacji AR i oferował tak wysoki poziom sprawności aerodynamicznej i jakości jazdy, że logiczne było, iż zostanie on ponownie wykorzystany w nowym AR. Ta najnowsza wersja nadal charakteryzuje się charakterystyczną konstrukcją dzieloną, która nie tylko zapewnia aerodynamicznie zoptymalizowany interfejs pomiędzy słupkiem podsiodłowym a połączeniem rury podsiodłowej, ale także umożliwia zginanie i ścinanie dwóch połówek słupka podsiodłowego niezależnie od siebie, zwiększając ogólny komfort jazdy. Opracowali oni również wspólnie formowaną wkładkę gumową, która znajduje się w miejscu połączenia słupka podsiodłowego i rury podsiodłowej i daje całemu interfejsowi dodatkową elastyczność. Wreszcie, szczelinowa konstrukcja wspornika podsiodłowego pozwala na zastosowanie opatentowanego mechanizmu zaciskowego, który wykorzystuje cieńsze karbonowe ścianki dla lżejszego montażu i precyzyjnego dopasowania dla komfortu jeźdźca. Co to wszystko znaczy? Nowy wspornik siedziska AR oferuje 112% większą elastyczność niż wspornik siedziska poprzedniej generacji AR. Puryści powiedzą, że samolotowy rower szosowy nie powinien być "wygodny". Ale Felt ma inne zdanie.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii Felt AR

W skrócie

Łączna liczba biegów
Łączna liczba biegów
22
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
8.55 kg
Model
Model
Aero
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
włączając pedały
włączając pedały
nie

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Aero
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Łączna liczba biegów:
22
Rodzaj:
nie dotyczy
Wymiary
Waga (szacunkowa):
8.55 kg
Zakres dostawy
włączając pedały:
nie
Rama
Model:
Aero
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
Felt AeroRoad 3.0, UHC Advanced + TeXtreme Carbon
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Marka:
Felt
Materiał:
włókno węglowe
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
11
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Ultegra
Przerzutka przednia
Wykonanie:
2-rz.
model:
Shimano Ultegra R8000
Korba rowerowa
model:
Shimano Ultegra R8000
Zębatka 1:
52 z.
Zębatka 2:
36 z.
Suport
model:
Token Ninja Lite, BB386 dla Shimano (24 mm)
Łańcuch
model:
Shimano Ultegra HG701
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
model:
Shimano Ultegra R8000
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Ultegra R8070
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Ultegra R8070
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
140 mm
Kierownica
Model:
Kierownica wyścigowa
model:
Devox DBar.C0 Aero
Materiał:
włókno węglowe
Owijka kierownicy:
Filcowa taśma VelvetGel z odblaskowym podkładem 3M i filcową nakładką na końcówkę kierownicy F-wing
Wspornik
Model:
Konus
model:
Felt Sprint, UHC Advanced Carbon
Materiał:
włókno węglowe
Stery
Łożyska sterowe:
IS (NO.44)
Siodełko
Siodełko:
Prologo Dimension 143 T4.0
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Rodzaj:
Felt AeroRoad IL 2.0, UHC Advanced + TeXtreme Carbon, 350 mm
Materiał:
Karbon
Koła
model:
Reynolds AR58 DB Custom Carbon, Piasty Shimano
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
25 mm
model:
Continental Grand Prix 5000
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
25 mm
model:
Continental Grand Prix 5000
Sprzęt
Pozostałe:
Zestaw do łączenia rur Shimano (2x oliwki i wkładki łączące) / Trzpienie bezdętkowe Reynolds 2x75mm / Osłony wspornika siodła Compliance Channel / Karbonowa pasta montażowa
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1315786
EAN
0840077008642

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu