Opis
Formula Cura 4 Hamulec tarczowy 175cm, złoty/żółty (gold)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Hamulec może być również zamontowany na przednim kole po skróceniu przewodu hamulcowego i odpowietrzeniu!
Z Cura 4, Formuła postawiła sobie bardzo ambitny cel, starali się przekroczyć własne oczekiwania. Kierunek był jasny od początku, stworzyć hamulec, który jest bezkonkurencyjny pod względem osiągów i mocy, wykonany z najwyższej jakości materiałów i dostępny dla dużej liczby kolarzy.
Cztery tłoki Cura 4 o średnicy 18 mm oferują kierowcy niewyobrażalną dotąd moc. Rozszerzona powierzchnia tarcia i zwiększona grubość klocków gwarantują doskonałą modulację. Z Cura 4 masz maksymalną kontrolę nad siłą hamowania. Zoptymalizowany rollback umożliwia wyjątkowe wykorzystanie dźwigni, która już rozsławiła modele Cura.
Cura 4 odziedziczyła jakość materiału po swoim mniejszym bracie Curze. W rzeczywistości jest to całkowicie kuty i anodowany hamulec, proces produkcyjny, który gwarantuje jakość strukturalną, niezawodność w czasie i niską wagę.
Blokada prędkości*opcjonalnie możliwość doposażenia
Technologia Speed-Lock pozwala na wielokrotne podłączanie i odłączanie przewodu hamulcowego bez utraty płynu hamulcowego i wymuszania przepływu powietrza do układu hamulcowego. Idealnie nadaje się do wewnętrznego układania kabli, skomplikowanych prac serwisowych lub szybkiej wymiany komponentów w wyścigach MTB.
Mistrz mieszanki*opcjonalnie możliwość doposażenia
Zacisk MixMaster łączy w sobie to, co do siebie pasuje - czy to Shimano, czy SRAM Shifter. Przykręcony bezpośrednio do hamulca Formuły i masz całkowicie uporządkowany kokpit.
Rotor
Jednoczęściowy wirnik jest standardem Formula dla wszystkich stylów jazdy. Ma taką samą agresywną powierzchnię hamowania jak dwuczęściowy wirnik. Konstrukcja wentylacyjna zwiększa sztywność boczną o 40% oraz redukuje hałas i wibracje. Dwuczęściowy wirnik ma aluminiowy wspornik, który nie tylko dobrze wygląda. Aluminiowy rdzeń działa jak radiator i odprowadza ciepło od zacisku, zwiększając wydajność poprzez utrzymanie klocków i płynu hamulcowego w stanie chłodnym. Belka zwiększa również sztywność poprzeczną i umożliwia rozszerzanie i kurczenie się stalowej powierzchni hamującej, która może być ustawiona pod kątem 90° od piasty.
Szczegóły
- MixMaster i SpeedLock po stronie zacisku hamulcowego są opcjonalnie montowane jako wyposażenie dodatkowe