Opis
Formula Cura Hamulec tarczowy 175cm, czarny (glossy black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Hamulec może być również zamontowany na przednim kole po skróceniu przewodu hamulcowego i odpowietrzeniu!
Dzięki rozwojowi technicznemu w ostatnich latach, e-rowery coraz bardziej integrują się z rynkiem i stają się obecnie integralną częścią sceny rowerowej. Rowery elektroniczne mają jednak inne wymagania co do zastosowanych komponentów i muszą być odpowiednio dostosowane. Porównując e-rower z rowerem zjazdowym, można dostrzec wysokie wymagania. Średnia prędkość jest znacznie wyższa dla rowerów elektrycznych. Oczekiwania są jeszcze większe w przypadku hamulców do rowerów elektrycznych niż zwykłych hamulców. Decydującymi czynnikami są tu siła hamowania i niezawodność. Celem firmy Formula jest rozwój Cura-E z uwzględnieniem wszystkich tych aspektów, tak aby trudne i długie procesy hamowania mogły stać się częścią codziennego życia w e-mountain bike. Hamulec może być połączony ze wszystkimi popularnymi czujnikami hamulców do rowerów elektrycznych, dzięki czemu jest kompatybilny z różnymi silnikami.
Blokada prędkości*opcjonalnie możliwość doposażenia
Technologia Speed-Lock pozwala na wielokrotne podłączanie i odłączanie przewodu hamulcowego bez utraty płynu hamulcowego i wymuszania przepływu powietrza do układu hamulcowego. Idealnie nadaje się do wewnętrznego układania kabli, skomplikowanych prac serwisowych lub szybkiej wymiany komponentów w wyścigach MTB.
Mistrz mieszanki*opcjonalnie możliwość doposażenia
Zacisk MixMaster łączy w sobie to, co do siebie pasuje - czy to Shimano, czy SRAM Shifter. Przykręcony bezpośrednio do hamulca Formuły i masz całkowicie uporządkowany kokpit.
Rotor
Jednoczęściowy wirnik jest standardem Formula dla wszystkich stylów jazdy. Ma taką samą agresywną powierzchnię hamowania jak dwuczęściowy wirnik. Konstrukcja wentylacyjna zwiększa sztywność boczną o 40% oraz redukuje hałas i wibracje. Dwuczęściowy wirnik ma aluminiowy wspornik, który nie tylko dobrze wygląda. Aluminiowy rdzeń działa jak radiator i odprowadza ciepło od zacisku, zwiększając wydajność poprzez utrzymanie klocków i płynu hamulcowego w stanie chłodnym. Belka zwiększa również sztywność poprzeczną i umożliwia rozszerzanie i kurczenie się stalowej powierzchni hamującej, która może być ustawiona pod kątem 90° od piasty.
Szczegóły
- MixMaster i SpeedLock po stronie zacisku hamulcowego są opcjonalnie montowane jako wyposażenie dodatkowe
W skrócie
Sprzęt
Opinia klienta
Ocena oparta jest na ubiegłorocznym modelu o tej samej nazwie z prawie identycznym wyposażeniem.