Opis
Fulcrum Racing 3 C17 Road Zestaw kołowy 28" 9x100/10x130mm CA 9-12-biegowy Clincher, czarny (black)
Allround, Endurance, Training, Sporty... niezliczone przymiotniki pasujące do tego modelu, który zawsze był uważany za idealne rozwiązanie dla klasy średniej z charakterem.
Racing 3 oferuje pewność i tak powinno pozostać, nawet jeśli wszystkie szczegóły zostały zaktualizowane.
Pierwszą i najważniejszą nowością jest prawdopodobnie nowa obręcz aluminiowa (T6 Pre-aged) do hamulców konwencjonalnych z kanałem 17 mm, która ma nowe kształty i harmonijne frezowanie po obwodzie, aby wyeliminować każdy zbędny gram. W ten sposób powstaje bardzo wyraźne centralne żebro wzmacniające.
Jest to solidne koło. Szprychy ze stali Aero zapewniają pewien stopień tłumienia drgań, dzięki czemu opona Racing 3 nadaje się do jazdy na długich dystansach. Płynnie pracujące łożyska stożkowe gwarantują długotrwałą łatwość konserwacji.
Bez kompromisów, ale konsekwentnie, spójnie i stylowo.
To koło odpowiada dwóm typom fanów kolarstwa: Rowerzystom, którzy używają go do jazd treningowych, nie rezygnując z jakości jazdy, lub zapalonym rowerzystom, którzy uwielbiają kilometrowe przejażdżki i chcą liczyć na wszechstronność i komfort, jakie gwarantuje aluminiowa konstrukcja ze stalowymi szprychami.
RDB RÓWNOWAGA DYNAMICZNA OBRĘCZY
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.
2:1 DWÓJKĄT DO JEDNEJ
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zespołu kół zębatych powoduje uginanie się szprych w wolnym kole, a w konsekwencji utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne zginanie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem kolarstwa, stosując opatentowany system 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwajając liczbę szprych w krytycznych obszarach.
MOMAG
Co to jest MoMag? Magnes i duża wiedza. W ten sposób powstał patent na sprawdzony system "Mounting Magnet", czyli MoMag.
SYSTEM ANTYROTACYJNY
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności. Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć mocny i solidny zespół. W ten sposób do szprych stosuje się następujące zasady:
a) nigdy nie tracą napięcia początkowego, dzięki czemu koło zachowuje doskonałą reakcję i centrowanie; oraz
b) aby pozostawały one w pozycji opracowanej w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia jak najlepszej aerodynamiki.
F.I.C. KARTA IDENTYFIKACYJNA FULCRUM - JAKOŚĆ 100% HANDMADE
Fulcrum, od początku swojego istnienia, wyróżnia się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F". Każdy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym wynikiem codziennych starań firmy Fulcrum, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.
TECH SZEROKA OBRĘCZ
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do poprzednich, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie. Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowane. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort jazdy.
KUBEK I STOŻEK
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i parciami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.
Szczegóły
- Szerokość opony: od 25 mm do 50 mm
- Typ łożyska: regulowane łożyska stożkowe