Opis
Fulcrum Racing 3 DB Road Zestaw kołowy 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-biegowy Disc CL Clincher TL, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Kiedy przyzwyczaisz się do liczenia dziesiątek tysięcy kilometrów? Jak często myślisz o zestawie kołowym, który jest odpowiedni do wszystkiego, optymalny na zimę, zwinny i mocny pod górę, bez ograniczeń, gdy droga nie jest łatwa do jazdy, niezawodny i gotowy, gdy wszystko, o czym musisz myśleć, to trening, wierny towarzysz, gdy celem są wielkie górskie przełęcze, długie dystanse i wielkie przygody?
Racing 3 DB to kondensat technologii zaprojektowanych w celu podniesienia poprzeczki wydajności w wielu różnych sytuacjach, ustanawiając nowy standard satysfakcji i niezawodności.
Można powiedzieć, że nie jest to zestaw kołowy dla rowerów szosowych i szutrowych, które chcą zrobić wrażenie. Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum skupił się na treści, przenosząc wszystko na wyższy poziom, wybierając najbardziej zrównoważone i zaawansowane rozwiązania techniczne dla każdego podstawowego elementu... Czy jesteśmy pewni, że po wyruszeniu w drogę, nie będziesz naprawdę zdumiony?
Wyjątkowo płynna jazda dzięki systemowi łożysk ślizgowych i stożkowych, komfortowa dzięki stalowym szprychom, które gwarantują o 25% większą zdolność absorpcji niż Racing Zero, która jest bardziej odpowiednia do wyścigów. Kanał obręczy o szerokości 19 mm zapewnia również szerokie, solidne i stabilne oparcie.
Wszechstronność dla Racing 3 DB oznacza robienie różnicy w ten sam sposób w różnych kontekstach: jako koło treningowe, na długich trasach, na szutrze. Dla tych, którzy doświadczają roweru bez celów zawodniczych, może to być najwyższej klasy ulepszenie.
Piękne, dopracowane, zbudowane z wielką dbałością o szczegóły, z frezowaniem - R2-Milling. Opracowany z myślą o połączeniu designu i zaawansowanej technologii. Wszechstronny, niepowtarzalny: ikona Fulcrum.
2-Way Fit
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I to jest to, co oferują Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.
Obręcz RDB Dynamiczne wyważenie
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.
2:1 TWO-TO-ONE SPOKE RATIO - Hamulec tarczowy
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zespołu kół zębatych powoduje, że szprychy na wolnym kole ustępują, co powoduje utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.
MOMAG
Co to jest MoMag? Magnes i duża wiedza. W ten sposób powstał patent sprawdzonego systemu "Mounting Magnet", czyli MoMag.
System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję pojedynczego systemu sznurowania na nowy poziom wydajności.
Technicy Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć solidną i mocną całość. W ten sposób szprychy:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i wyśrodkowaniu, oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia jak najlepszej aerodynamiki.
Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie. Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.
Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i ciągami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.
Szczegóły
- Szerokość opony: od 23 mm do 42 mm
- Typ łożyska: regulowane łożyska stożkowe