Bikester - sklep rowerowy online
Twój nowy rower czeka na Ciebie
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Racing 3 DB Road Wheel Set 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-speed Disc CL Clincher TL, czarny

ID: 1441518

2.889,00 zł
2.810,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka
    • czarny

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.

Opis

Fulcrum Racing 3 DB Road Wheel Set 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-speed Disc CL Clincher TL, czarny (black)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Kiedy przyzwyczaisz się do liczenia dziesiątek tysięcy kilometrów? Jak często myślisz o zestawie kołowym, który jest odpowiedni do wszystkiego, optymalny na zimę, zwinny i mocny pod górę, bez ograniczeń, gdy droga nie jest łatwa do jazdy, niezawodny i gotowy, gdy wszystko, o czym musisz myśleć, to trening, wierny towarzysz, gdy celem są wielkie górskie przełęcze, długie dystanse i wielkie przygody?

Racing 3 DB to kondensat technologii zaprojektowanych w celu podniesienia poprzeczki wydajności w wielu różnych sytuacjach, ustanawiając nowy standard satysfakcji i niezawodności.

Można powiedzieć, że nie jest to zestaw kołowy dla rowerów szosowych i szutrowych, które chcą zrobić wrażenie. Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum skupił się na treści, przenosząc wszystko na wyższy poziom, wybierając najbardziej zrównoważone i zaawansowane rozwiązania techniczne dla każdego podstawowego elementu... Czy jesteśmy pewni, że po wyruszeniu w drogę, nie będziesz naprawdę zdumiony?

Wyjątkowo płynna jazda dzięki systemowi łożysk ślizgowych i stożkowych, komfortowa dzięki stalowym szprychom, które gwarantują o 25% większą zdolność absorpcji niż Racing Zero, która jest bardziej odpowiednia do wyścigów. Kanał obręczy o szerokości 19 mm zapewnia również szerokie, solidne i stabilne oparcie.

Wszechstronność dla Racing 3 DB oznacza robienie różnicy w ten sam sposób w różnych kontekstach: jako koło treningowe, na długich trasach, na szutrze. Dla tych, którzy doświadczają roweru bez celów zawodniczych, może to być najwyższej klasy ulepszenie.
Piękne, dopracowane, zbudowane z wielką dbałością o szczegóły, z frezowaniem - R2-Milling. Opracowany z myślą o połączeniu designu i zaawansowanej technologii. Wszechstronny, niepowtarzalny: ikona Fulcrum.

2-Way Fit
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I to jest to, co oferują Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.

Obręcz RDB Dynamiczne wyważenie
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.

2:1 TWO-TO-ONE SPOKE RATIO - Hamulec tarczowy
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zespołu kół zębatych powoduje, że szprychy na wolnym kole ustępują, co powoduje utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.

MOMAG
Co to jest MoMag? Magnes i duża wiedza. W ten sposób powstał patent sprawdzonego systemu "Mounting Magnet", czyli MoMag.

System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję pojedynczego systemu sznurowania na nowy poziom wydajności.
Technicy Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć solidną i mocną całość. W ten sposób szprychy:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i wyśrodkowaniu, oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia jak najlepszej aerodynamiki.

Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie. Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.

Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i ciągami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.

Szczegóły

  • Szerokość opony: od 23 mm do 42 mm
  • Typ łożyska: regulowane łożyska stożkowe
Pokaż wszystkie modele z tej serii Fulcrum Racing

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Gravel, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142
Układ osi:
Przednie koło 12x100
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
niski (< 30mm)
Wysokość:
28mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Otwór zaworu:
6,5 mm
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
23.8 mm
Szerokość wewnątrz:
19 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
ETRTO (szerokość x średnica):
622-19
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
21
Rodzaj:
Aluminiowy płaszcz piasty, Ponadwymiarowe aluminiowe boki
Właściwości:
do osi przelotowej
Właściwości:
z łożyskiem kulkowym
Piasta tylna
Rodzaj:
Aluminiowy płaszcz piasty, Ponadwymiarowe aluminiowe boki
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
Shimano/SRAM 8/11 rz.
Ilość biegów:
21
Właściwości:
z łożyskiem kulkowym
Właściwości:
do osi przelotowej
Szprychy
Materiał:
stal nierdzewna, podwójnie cieniowana
Sznurowanie:
Profil okrągły, Proste pociągnięcie
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1660 g
Max. obciążenie:
109 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
wraz z adapterem HH15, Zestaw DRP (dodatkowy zestaw uszczelek do ochrony łożysk)
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1441518

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu