Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Fulcrum Racing 3 DB Road Wheel Set 28" 12x100/12x142mm XDR 11/12-speed Disc CL Clincher TL, czarny

ID: 1441521

3.249,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Fulcrum Racing 3 DB Road Wheel Set 28" 12x100/12x142mm XDR 11/12-speed Disc CL Clincher TL, czarny (black)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Kiedy przyzwyczaisz się do liczenia dziesiątek tysięcy kilometrów? Jak często myślisz o zestawie kołowym, który jest odpowiedni do wszystkiego, optymalny na zimę, zwinny i mocny pod górę, bez ograniczeń, gdy droga nie jest łatwa do jazdy, niezawodny i gotowy, gdy wszystko, o czym musisz myśleć, to trening, wierny towarzysz, gdy celem są wielkie górskie przełęcze, długie dystanse i wielkie przygody?

Racing 3 DB to kondensat technologii zaprojektowanych w celu podniesienia poprzeczki wydajności w wielu różnych sytuacjach, ustanawiając nowy standard satysfakcji i niezawodności.

Można powiedzieć, że nie jest to zestaw kołowy do rowerów szosowych i szutrowych, które chcą zrobić wrażenie. Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum skupił się na treści, przenosząc wszystko na wyższy poziom, wybierając najbardziej zrównoważone i zaawansowane rozwiązania techniczne dla każdego podstawowego elementu... Czy jesteśmy pewni, że po wyruszeniu w drogę, nie będziesz naprawdę zdumiony?

Wyjątkowo płynna jazda dzięki systemowi łożysk ślizgowych i stożkowych, komfortowa dzięki stalowym szprychom, które gwarantują o 25% wyższą zdolność absorpcji niż Racing Zero, która jest bardziej odpowiednia do wyścigów. Kanał obręczy o szerokości 19 mm zapewnia również szerokie, solidne i stabilne oparcie.

Wszechstronność dla Racing 3 DB oznacza robienie różnicy w ten sam sposób w różnych kontekstach: jako koło treningowe, na długich trasach, na szutrze. Dla tych, którzy doświadczają roweru bez celów zawodniczych, może to być najwyższej klasy ulepszenie.
Piękne, dopracowane, zbudowane z wielką dbałością o szczegóły, z frezowaniem - R2-Milling. Opracowany z myślą o połączeniu designu i zaawansowanej technologii. Wszechstronny, niepowtarzalny: ikona Fulcrum.

2-Way Fit
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I to jest to, co oferują Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.

Obręcz RDB Dynamiczne wyważenie
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.

2:1 TWO-TO-ONE SPOKE RATIO - Hamulec tarczowy
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zespołu kół zębatych powoduje, że szprychy na wolnym kole ustępują, co powoduje utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii. 
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.

MOMAG
Co to jest MoMag? Magnes i duża wiedza. W ten sposób powstał patent sprawdzonego systemu "Mounting Magnet", czyli MoMag.

System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję pojedynczego systemu sznurowania na nowy poziom wydajności.
Technicy Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć solidną i mocną całość. W ten sposób szprychy:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i wyśrodkowaniu, oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia jak najlepszej aerodynamiki.

Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie. Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.

Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i ciągami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.

Szczegóły

  • Szerokość opony: od 23 mm do 42 mm
  • Typ łożyska: regulowane łożyska stożkowe
Pokaż wszystkie modele z tej serii Fulcrum Racing

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Aluminium
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
28 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Gravel, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142, Przednie koło 12x100 mm
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
niski (< 30mm)
Wysokość:
28mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
23,80 mm
Szerokość wewnątrz:
19,00 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
ETRTO (szerokość x średnica):
622-19
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
21
Rodzaj:
Aluminiowy płaszcz piasty, Ponadwymiarowe aluminiowe boki
Właściwości:
do osi przelotowej, z łożyskiem kulkowym
Piasta tylna
Rodzaj:
Aluminiowy płaszcz piasty, Ponadwymiarowe aluminiowe boki
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
SRAM XDR 12s Road
Ilość biegów:
21
Właściwości:
z łożyskiem kulkowym, do osi przelotowej
Szprychy
Materiał:
stal nierdzewna, podwójnie cieniowana
Sznurowanie:
Profil okrągły, Proste pociągnięcie
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1 660,00 g
Max. obciążenie:
109,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
wraz z adapterem HH15, Zestaw DRP (dodatkowy zestaw uszczelek do ochrony łożysk)
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1441521
Numer artykułu producenta
RC3-19DFR22AXD
EAN
8057017985525

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu